AskFibank

Fibank 3007

Вярваме, че двустранната комуникация с нашите клиенти е най-важна, тъй като тя най-добре илюстрира дали постигаме своите цели. Една от тях е Вие да оставате удовлетворени от продуктите и услугите, които ползвате, от обслужване и от предоставената възможност открито да получавате допълнителна информация. Екипът на Fibank ползва редица канали, чрез които се допитваме до мнението Ви, изслушваме Ви, отговаряме на въпросите Ви, получаваме изключително важна конструктивна критика.

На тази страница можете да задавате своите въпроси, а ние се стараем да отговаряме бързо и точно.

Коментари

  1. Здравейте, г-н Борисов! Ще се свържем с Вас по имейл, за да помогнем в ситуацията. Решението е много просто и няма да отнеме много време. Съжаляваме само за неудобството и неприятното впечатление. Ще помогнем! Поздрави и очаквайте нашия имейл.

  2. Пожелавам Ви лек и приятен ден.
    С уважение,
    Георги

  3. Здравейте,

    Прегледах няколко пъти документацията ви за тарифи, но все още не мога да си отговоря със сигурност, затова искам да ви помоля да ми разясните таксите по следната операция.
    Желая да направя превод от сметка извън банката в моя сметка, като валутата е USD. След това желая да използвам средствата за пазаруване online, като валутата отново е USD. Имам разплащателна сметка, както в USD, така и в BGN. Въпросът ми е, какви такси ще трябва да заплатя за двете операции, в зависимост от междинната сметка, която избера (в лева или долари)? Да речем че началната сума е 1500$.

  4. Аз не съм успявал да изтегля 1000 лв. наведнъж, но доскоро максимумът беше 800 лв. и съм го ползвал многократно. Изглежда отскоро е сменен на стандартното за повечето банки 400 лв.

  5. Здравейте,

    Имам регистриран акаунт в paypal...но сега акаунта ми е лимитиран и искат освен photo ID и proof of adress...единствената възможност за доказване,че съществувам на този адрес искат от мен сканирано копие на банково извлечение където се виждат имената ми и адреса ми.До тук добре отивам във ваш клон на банката и от там ми казват да ви пиша на вас понеже банката няма такава политика да издава банково извлечение за сметка където освен имената да пише и адреса. Как може да ми помогнете...да представя банково извлечение на paypal с имената ми и адреса ми там?!?! Ще се радвам да ми бъде отговорено възможно най-бързо...

    С Уважение
    Мартин Стефанов

  6. Преди няколко дена се опитах да изтегля 600 лева с ваша карта V PAY от банкомат на ПИБ, но банкоматът не ми разреши да тегля повече от 400 лева с една транзакция.
    Съгласно информацията на вашия сайт лимитът за такава карта при теглене от банкомат е 1000 лева за една транзакция. Вярна ли е тази информация?

    Искам да добавя, че информацията, която предлагате на сайта си за лимитите по дебитните карти е прекалено оскъдна. При картите Maestro поне е въведено понятието "стандартни лимити" (макар че не става ясно какво точно означава то), но при картите V PAY/Visa Electron дори и такова понятие липсва.
    Трудно ли ще бъде чрез електронното банкиране човек да разбира какво точно ниво на лимити има дадена негова дебитна карта?

  7. Здравейте,
    Има проблем с My Fibank,направих си регистрацията миналата година може би септември или октомври след като попълних нужните документи служителката ми каза че ще си получа паролата на имейл адрес така и не си го получих.Поне на този етап не ми се налагаше да ползвам онлайн банкиране така и не си потърсих паролата.Обаче нещата се стекоха така, че ми се наложи след време да използвам тази услуга за да не се разкарвам всеки месец до банката за движение по сметката и получаването на различни кодове от (PayPal,AlerTpay.MoneyBookers и т.н.)реших да мина през забравена парола но уви неуспешно,тогава отидох в клон на банката за да си направя нова регистрация оказа се че не можело.След няколко дни отидох в друг клон на банката за да получа един код за подвъждение оказа се че не е пристигнал още попитах и тази служителка дали може да си направя нова регистрация и тя каза че неможе но ми каза да мина през забравена парола,аз и отвърнах че нито си запомнил потребителско името нито имейл адреса с който съм се регистрирал (нарочно излъгах защото 1000-пъти опитах и постоянно ми изписва Грешка Код EI-0017 Описание Невалидно потребителско име или парола. Инструкции Моля, опитайте отново! ) след което тя ми каза че може да ми ги даде и ми ги записа на един лист след като погледнах листа видях че данните са попълнени невярно имейл адреса беше грешен.Казах че имейла е грешен и тя каза че ще се опита да го смени докато се опитваше да смени грешно въведния адрес я попитах ако не стане да се смени тя ми отговори просто
    -няма да имате регистрация в MyFibank.(тук оствям коментара на вас!!!)
    За мой късмет служителката успя да го смени.Прибрах се аз щастлив че вече ще мога да си върша всичко от вкъщи проверявам си имейла паролата ми беше пристигнала вече.Въвеждам аз потребителско име и парола и за мой късмет какво да видя отново ( Грешка Код EI-0017 Описание Невалидно потребителско име или парола. Инструкции Моля, опитайте отново) и пак така пробвам за 10-15 пъти и пак не става.Просто се чудя как да постъпя вече и къде е проблема моля за съвет и някакво решение защото ми писна се да ходя до клоновете на банката и да получавам едни магливи отговори който в повечето случаи не ми решават проблема.АПЕЛИРАМ ДА въведете услугата кодова дума като другите банки за получаването на информация по телефона много удобно и бързо :)
    Искрено се надявам да се намери някакво решение за мен.За да мога да ползвам и аз като клиент на банктата въпросната услуга.

    Пожелавам ви лек и приятен работен ден

    С Уважение Венцислав Борисов

  8. Здравейте, г-н Дамянов! Съжаляваме за недоразумението. Ще се радваме да помогнем, но за целта бихме искали да помолим Вашата съпруга да посети наш клон. Ще се свържем с Вас по имейл, за да Ви насочим към клон и наш служител. Поздрави!

  9. Здравейте,

    До преди месец бях много доволен от ПИБ, но вече леко се дразня от проблемите които имаме аз и моето семейство.
    Проблема е следния: Моята съпруга преди време имаше кредитна карта с неснижаем остатък без лимит. Картата изтече на 03/2009. След което картата не ние е трябвала и не отидохме тя да си я вземе. Като очаквахме че след 30 дни картата ще бъде закрита като в сметката имаше сума от около 10 евро и 50 евро неснижаем остатък.
    Преди 2 месеца след като съпругата ми си откри фирмена сметка и казаха от клона че има една стара кр. карта която и е преиздадена. "Това е същата карта която небяхме потърсили от 4 години. Тя е преиздадена за втори път на 03/2012." Тя е попитала дали дължи нещо и в клона са и казали че нищо недължи а дори има и 10 евро над неснижаемия остатък от 50 евро.
    Преди няколко дни се опита да плати нещо през интернет и от там операцията беше отказана. След звъннахме на Call центъра и ни казаха че вече картата е на минус от такси за минали периоди от -60 евро. Като през онлайн
    банкирането салдото е около 10 евро.

    Всичко това е много грозно като практика като е трябвало картата да бъде закрите 30 дни след първото преиздаване и да не се начисляват такси за нешо което не се ползва.

    Благодаря,
    Стефан Дамянов

  10. Привет, г-н Ангелов! Ще се свържем и с Вас по имейл, за да ни изпратите повече информация за себе си. Така ще можем да проверим причината за забавянето. Поздрави и съжаляваме за неудобството.

Коментирай