AskFibank

Fibank 2999

Вярваме, че двустранната комуникация с нашите клиенти е най-важна, тъй като тя най-добре илюстрира дали постигаме своите цели. Една от тях е Вие да оставате удовлетворени от продуктите и услугите, които ползвате, от обслужване и от предоставената възможност открито да получавате допълнителна информация. Екипът на Fibank ползва редица канали, чрез които се допитваме до мнението Ви, изслушваме Ви, отговаряме на въпросите Ви, получаваме изключително важна конструктивна критика.

На тази страница можете да задавате своите въпроси, а ние се стараем да отговаряме бързо и точно.

Коментари

  1. Здравейте,

    До преди месец бях много доволен от ПИБ, но вече леко се дразня от проблемите които имаме аз и моето семейство.
    Проблема е следния: Моята съпруга преди време имаше кредитна карта с неснижаем остатък без лимит. Картата изтече на 03/2009. След което картата не ние е трябвала и не отидохме тя да си я вземе. Като очаквахме че след 30 дни картата ще бъде закрита като в сметката имаше сума от около 10 евро и 50 евро неснижаем остатък.
    Преди 2 месеца след като съпругата ми си откри фирмена сметка и казаха от клона че има една стара кр. карта която и е преиздадена. "Това е същата карта която небяхме потърсили от 4 години. Тя е преиздадена за втори път на 03/2012." Тя е попитала дали дължи нещо и в клона са и казали че нищо недължи а дори има и 10 евро над неснижаемия остатък от 50 евро.
    Преди няколко дни се опита да плати нещо през интернет и от там операцията беше отказана. След звъннахме на Call центъра и ни казаха че вече картата е на минус от такси за минали периоди от -60 евро. Като през онлайн
    банкирането салдото е около 10 евро.

    Всичко това е много грозно като практика като е трябвало картата да бъде закрите 30 дни след първото преиздаване и да не се начисляват такси за нешо което не се ползва.

    Благодаря,
    Стефан Дамянов

  2. Привет, г-н Ангелов! Ще се свържем и с Вас по имейл, за да ни изпратите повече информация за себе си. Така ще можем да проверим причината за забавянето. Поздрави и съжаляваме за неудобството.

  3. Здравейте, г-н Сербезов. Таксата за плащане с Maestro от 0.15 лв. продължава да е в сила. Тъй като не можем да дадем отговор на Вашия въпрос, препоръката ни е да се обърнете към ePay. Поздрави!

  4. Здравейте! Въпросът ми е същият като на г-жа Андонова. Kандидатствах за рефинансиране преди 15 дни, но отговор никакъв. Защо е това забавяне?

  5. Здравейте, г-н Станишев. С малко закъснение Ви благодарим за градивната критика. Ще се опитаме да намерим решение. Поздрави от екипа ни!

  6. Здравейте. Сигурно не е тук мястото, но като картодържател на карта от пиб, ми е интересно каква е тази такса, която epay.bg въвежда за карти маестро? https://www.epay.bg/?page=front&p=news. Нали плащайки през ипей се ползва виртуален пос, за което поне стандартните маестро си имат такса? Защо се получава така, такса за плащане на пос към пиб, и такса на ипей, уж към мастър кард организацията?

  7. Здравейте,

    Благодаря за отговора.
    Добре е, че ще се сторнира таксата. Какво трябва да направя за да се случи ?
    Явно не го правите про-активно. Вече минаха два месеца и нищо не се е случило.

    А сега коментара ми относно информацията за спирането на ко-брандираната карта в сайта.
    Аз не отварям fibank.bg понякога и с месеци. Обаче често отварям my.fibank.bg. По няколко пъти на седмица.

    И всеки път там веднага виждам:

    1. Как ми благодарите, че съм лоялен клиент
    2. Реклама на ипотечен кредит
    3. Реклама за карта Yes cash back.
    Нищо не се споменава, че ко-брандираната карта, която ползвам вече не се предлага.
    Ако го бяхте публикували там, сега нямаше да си пишем и аз нямаше да съм без кредитна карта.

    Също, аз ходя в клон на банката само когато наистина се налага. Например когато имам да си погасявам задължения. Така през месец Март съм внасял вноска по кредитна карта на дата 16.03.2012. Тогава служителката, която ме обслужи не ме уведоми, че картата изтича след 2 седмици и няма как да се поднови, трябва да избера друга и т.н.
    На въпроса защо ми е начислена годишна такса, от клона ме препратиха да пиша в Блога-а на банката и че е много вероятно да не ми се върнат тези пари.

    Ясно е, че има какво да се направи по отношение на това как информирате клиентите си и как ги обслужвате.


    Поздрави
    Станиш

  8. Здравейте, г-жо Андонова! Ще се свържем с Вас по имейл, за да проверим какво се е случило.

  9. Здравейте,

    Преди повече от 3 седмици кандидатствах за кредит при вас и не получавам никакъв отговор. Защо е това забавяне и има ли смисъл да чакам въобще?
    До 15 работни дни, ми казаха като подавах документи, но този срок изтече, а отоговор няма.

  10. Здравейте, г-н Станишев, Първо молим да ни извините за забавянето с отговора. Изпратихме го и на Вашия имейл. А сега ще се опитаме да обясним ситуацията. Годишната такса за поддръжка на Вашата карта е била начислена поради технически причини през месец февруари. Разбира се, тя реално не е дължима и ще бъде сторнирана. В сайта си обявихме предварително, че спираме издаването и подновяването на ко-брандираните кредитни карти Fibank. На свой ред, когато изтече валидността на Вашата кредитна карта и посетите наш офис, ние отново даваме информация за това и Ви предлагаме да си изберете друг тип кредитна карта. Следва преразглеждане на документите и издаването на новата кредитна карта, като процедурата е максимално опростена. Надяваме се, че ще приемете извиненията ни и не сме Ви създали излишно неудобство. Поздрави от нашия екип и успешен ден!

Коментирай