AskFibank

Fibank 3002

Вярваме, че двустранната комуникация с нашите клиенти е най-важна, тъй като тя най-добре илюстрира дали постигаме своите цели. Една от тях е Вие да оставате удовлетворени от продуктите и услугите, които ползвате, от обслужване и от предоставената възможност открито да получавате допълнителна информация. Екипът на Fibank ползва редица канали, чрез които се допитваме до мнението Ви, изслушваме Ви, отговаряме на въпросите Ви, получаваме изключително важна конструктивна критика.

На тази страница можете да задавате своите въпроси, а ние се стараем да отговаряме бързо и точно.

Коментари

  1. Преди няколко дена се опитах да изтегля 600 лева с ваша карта V PAY от банкомат на ПИБ, но банкоматът не ми разреши да тегля повече от 400 лева с една транзакция.
    Съгласно информацията на вашия сайт лимитът за такава карта при теглене от банкомат е 1000 лева за една транзакция. Вярна ли е тази информация?

    Искам да добавя, че информацията, която предлагате на сайта си за лимитите по дебитните карти е прекалено оскъдна. При картите Maestro поне е въведено понятието "стандартни лимити" (макар че не става ясно какво точно означава то), но при картите V PAY/Visa Electron дори и такова понятие липсва.
    Трудно ли ще бъде чрез електронното банкиране човек да разбира какво точно ниво на лимити има дадена негова дебитна карта?

  2. Здравейте,
    Има проблем с My Fibank,направих си регистрацията миналата година може би септември или октомври след като попълних нужните документи служителката ми каза че ще си получа паролата на имейл адрес така и не си го получих.Поне на този етап не ми се налагаше да ползвам онлайн банкиране така и не си потърсих паролата.Обаче нещата се стекоха така, че ми се наложи след време да използвам тази услуга за да не се разкарвам всеки месец до банката за движение по сметката и получаването на различни кодове от (PayPal,AlerTpay.MoneyBookers и т.н.)реших да мина през забравена парола но уви неуспешно,тогава отидох в клон на банката за да си направя нова регистрация оказа се че не можело.След няколко дни отидох в друг клон на банката за да получа един код за подвъждение оказа се че не е пристигнал още попитах и тази служителка дали може да си направя нова регистрация и тя каза че неможе но ми каза да мина през забравена парола,аз и отвърнах че нито си запомнил потребителско името нито имейл адреса с който съм се регистрирал (нарочно излъгах защото 1000-пъти опитах и постоянно ми изписва Грешка Код EI-0017 Описание Невалидно потребителско име или парола. Инструкции Моля, опитайте отново! ) след което тя ми каза че може да ми ги даде и ми ги записа на един лист след като погледнах листа видях че данните са попълнени невярно имейл адреса беше грешен.Казах че имейла е грешен и тя каза че ще се опита да го смени докато се опитваше да смени грешно въведния адрес я попитах ако не стане да се смени тя ми отговори просто
    -няма да имате регистрация в MyFibank.(тук оствям коментара на вас!!!)
    За мой късмет служителката успя да го смени.Прибрах се аз щастлив че вече ще мога да си върша всичко от вкъщи проверявам си имейла паролата ми беше пристигнала вече.Въвеждам аз потребителско име и парола и за мой късмет какво да видя отново ( Грешка Код EI-0017 Описание Невалидно потребителско име или парола. Инструкции Моля, опитайте отново) и пак така пробвам за 10-15 пъти и пак не става.Просто се чудя как да постъпя вече и къде е проблема моля за съвет и някакво решение защото ми писна се да ходя до клоновете на банката и да получавам едни магливи отговори който в повечето случаи не ми решават проблема.АПЕЛИРАМ ДА въведете услугата кодова дума като другите банки за получаването на информация по телефона много удобно и бързо :)
    Искрено се надявам да се намери някакво решение за мен.За да мога да ползвам и аз като клиент на банктата въпросната услуга.

    Пожелавам ви лек и приятен работен ден

    С Уважение Венцислав Борисов

  3. Здравейте, г-н Дамянов! Съжаляваме за недоразумението. Ще се радваме да помогнем, но за целта бихме искали да помолим Вашата съпруга да посети наш клон. Ще се свържем с Вас по имейл, за да Ви насочим към клон и наш служител. Поздрави!

  4. Здравейте,

    До преди месец бях много доволен от ПИБ, но вече леко се дразня от проблемите които имаме аз и моето семейство.
    Проблема е следния: Моята съпруга преди време имаше кредитна карта с неснижаем остатък без лимит. Картата изтече на 03/2009. След което картата не ние е трябвала и не отидохме тя да си я вземе. Като очаквахме че след 30 дни картата ще бъде закрита като в сметката имаше сума от около 10 евро и 50 евро неснижаем остатък.
    Преди 2 месеца след като съпругата ми си откри фирмена сметка и казаха от клона че има една стара кр. карта която и е преиздадена. "Това е същата карта която небяхме потърсили от 4 години. Тя е преиздадена за втори път на 03/2012." Тя е попитала дали дължи нещо и в клона са и казали че нищо недължи а дори има и 10 евро над неснижаемия остатък от 50 евро.
    Преди няколко дни се опита да плати нещо през интернет и от там операцията беше отказана. След звъннахме на Call центъра и ни казаха че вече картата е на минус от такси за минали периоди от -60 евро. Като през онлайн
    банкирането салдото е около 10 евро.

    Всичко това е много грозно като практика като е трябвало картата да бъде закрите 30 дни след първото преиздаване и да не се начисляват такси за нешо което не се ползва.

    Благодаря,
    Стефан Дамянов

  5. Привет, г-н Ангелов! Ще се свържем и с Вас по имейл, за да ни изпратите повече информация за себе си. Така ще можем да проверим причината за забавянето. Поздрави и съжаляваме за неудобството.

  6. Здравейте, г-н Сербезов. Таксата за плащане с Maestro от 0.15 лв. продължава да е в сила. Тъй като не можем да дадем отговор на Вашия въпрос, препоръката ни е да се обърнете към ePay. Поздрави!

  7. Здравейте! Въпросът ми е същият като на г-жа Андонова. Kандидатствах за рефинансиране преди 15 дни, но отговор никакъв. Защо е това забавяне?

  8. Здравейте, г-н Станишев. С малко закъснение Ви благодарим за градивната критика. Ще се опитаме да намерим решение. Поздрави от екипа ни!

  9. Здравейте. Сигурно не е тук мястото, но като картодържател на карта от пиб, ми е интересно каква е тази такса, която epay.bg въвежда за карти маестро? https://www.epay.bg/?page=front&p=news. Нали плащайки през ипей се ползва виртуален пос, за което поне стандартните маестро си имат такса? Защо се получава така, такса за плащане на пос към пиб, и такса на ипей, уж към мастър кард организацията?

  10. Здравейте,

    Благодаря за отговора.
    Добре е, че ще се сторнира таксата. Какво трябва да направя за да се случи ?
    Явно не го правите про-активно. Вече минаха два месеца и нищо не се е случило.

    А сега коментара ми относно информацията за спирането на ко-брандираната карта в сайта.
    Аз не отварям fibank.bg понякога и с месеци. Обаче често отварям my.fibank.bg. По няколко пъти на седмица.

    И всеки път там веднага виждам:

    1. Как ми благодарите, че съм лоялен клиент
    2. Реклама на ипотечен кредит
    3. Реклама за карта Yes cash back.
    Нищо не се споменава, че ко-брандираната карта, която ползвам вече не се предлага.
    Ако го бяхте публикували там, сега нямаше да си пишем и аз нямаше да съм без кредитна карта.

    Също, аз ходя в клон на банката само когато наистина се налага. Например когато имам да си погасявам задължения. Така през месец Март съм внасял вноска по кредитна карта на дата 16.03.2012. Тогава служителката, която ме обслужи не ме уведоми, че картата изтича след 2 седмици и няма как да се поднови, трябва да избера друга и т.н.
    На въпроса защо ми е начислена годишна такса, от клона ме препратиха да пиша в Блога-а на банката и че е много вероятно да не ми се върнат тези пари.

    Ясно е, че има какво да се направи по отношение на това как информирате клиентите си и как ги обслужвате.


    Поздрави
    Станиш

Коментирай