AskFibank

Fibank 2974

Вярваме, че двустранната комуникация с нашите клиенти е най-важна, тъй като тя най-добре илюстрира дали постигаме своите цели. Една от тях е Вие да оставате удовлетворени от продуктите и услугите, които ползвате, от обслужване и от предоставената възможност открито да получавате допълнителна информация. Екипът на Fibank ползва редица канали, чрез които се допитваме до мнението Ви, изслушваме Ви, отговаряме на въпросите Ви, получаваме изключително важна конструктивна критика.

На тази страница можете да задавате своите въпроси, а ние се стараем да отговаряме бързо и точно.

Коментари

  1. Здравейте, г-н Тодоров! Разбира се, заповядайте в един от следните ни клонове: - "Сити Център София" на бул. "Арсеналски" 2; - "Мол София" на бул. "Александър Стамболийски" 101; - "Люлин" на бул. "Царица Йоанна" 70. Там можете да се срещнете с наш кредитен специалист до 19 ч. Поздрави!

  2. Здравейте,
    Интересувам се имате ли клон в София, където има кредитни инспектори, с които бих могъл да разговарям, след 18.00 часа. Благодаря предварително.

  3. Здравейте, г-жо Кузманова. Таксата за теглене с карти на Fibank на наши банкомати е 0.10 лв. Когато теглите на банкомат на друга банка в страната, таксата е 0.90 лв. за всички дебитни карти без V PAY (таксата с нея е 0.80 лв.). Дължи се и такса за водене на сметката с дебитна карта, която е 0.30 лв. на месец. За издаването на дебитната карта не дължите нищо. Заплаща се само такса от 1 лв. за откриване на сметката. А картата Ви ще е готова в рамките на 3 дни за София и 5 за страната. Можете да подадете искане за издаване и онлайн и така да посетите наш клон само веднъж - за да получите картата. На Ваше разположение сме, ако сме пропуснали нещо или имате нужда от повече информация. Поздрави от нашия екип и успешен ден!

  4. Здравейте, г-н Бостанджиев. Не успяхме да направим справка за Вас, затова молим да се свържете с нашите специалисти от Виртуалния клон на тел. 0700 12 777. Те ще могат да Ви дадат най-точен отговор и съвет. Поздрави!

  5. Здравейте,
    интересувам се каква е таксата за теглене от дебитна карта(в случая -болнични,майчинство),за да се ориентирам,дали мога да извадя такава към вашата банка?
    Благодаря предварително!

  6. Здравейте,

    днес направих два депозита през виртуалният банков клон, използвайки token. Искам да направя още два други, но когато се опитах да преведа средства от разплащателната към депозитната сметка, той ми беше отказан, като причината за това е:

    "Статус: Грешен
    Недостатъчна наличност по картова сметка.".

    Проблемът е в това, че имам достатъчно средства по картовата сметка. въпросът ми е има ли някакви дневни лимити за превод между собствени сметки било то, разплащателни и депозитни.

    Благодаря предварително!!

  7. Здравейте, г-н Бостанджиев! Не дължите такса за закриване на сметката на депозита. Таксата е единствено за теглене на средствата на каса или за превод по друга сметка във Fibank или друга банка. Поздрави, а ние сме насреща, ако имате нужда от повече информация. Лек и успешен ден!

  8. Здравейте, г-н Петракиев. На имейла Ви ще Ви изпратим координати за връзка, а ако прецените, че ще Ви бъде по-удобно, можете да ни върнете своите координати и удобното за Вас време, в което да Ви потърсим. Поздрави!

  9. Здравейте,
    Интересувам се каква такса се дължи, за закриването на автоматично подновен срочен депозит преди падежа. В тарифите за такси и комисионни намерих единствено такса за теглене в брой преди падежа, и такса за закриване на разплащателна сметка, но не и на депозитна.

    Благодаря Ви за помоща!

  10. Здравейте,
    Бих искал да попитам с кого трябва да се свържа, за да получа примерна оферта с таксите и комисионните за виртуален ПОС терминал. Имам представа какви месечни постъпления ще очаквам по него.
    Благодаря предварително.

Коментирай