AskFibank

Fibank 3007

Вярваме, че двустранната комуникация с нашите клиенти е най-важна, тъй като тя най-добре илюстрира дали постигаме своите цели. Една от тях е Вие да оставате удовлетворени от продуктите и услугите, които ползвате, от обслужване и от предоставената възможност открито да получавате допълнителна информация. Екипът на Fibank ползва редица канали, чрез които се допитваме до мнението Ви, изслушваме Ви, отговаряме на въпросите Ви, получаваме изключително важна конструктивна критика.

На тази страница можете да задавате своите въпроси, а ние се стараем да отговаряме бързо и точно.

Коментари

    1. Здравейте, г-жо Пеева! Сетълмент валутата на картите Diners Club е евро. Молим да ни извините за забавянето с отговора в блога на Дайнърс клуб България. Отговорихме Ви и там. Поздрави от нашия екип и успешен ден!

  1. Здравейте! Г-н Савчев, ще се свържем с Вас по имейл, тъй като ни е необходима повече информация, за да проверим случая. Очаквайте нашето писмо. Г-н Янков, индивидуалният Ви кредитен рейтинг няма да се повлияе съществено от изтеглянето на депозита Ви. Разбира се, депозитите имат значение при формирането му, но други фактори като образование, професия, доходи и кредитна история са по-важни. Поздрави!

  2. Здравейте,
    Предстои ми кандидатстване за жилищен/ипотечен кредит и искам да попитам за повече информация относно личния кредитен рейтинг на всеки кредитоискател. Имам депозит в банката в размер около 3500-4000 лв и в същевременно приятел ми иска заем. Ще понижа ли кредитния си рейтинг ако изтегля депозита си, за да му заема? Доколко лихвения процент по ипотечните кредити се влияе от налични депозити в ПИБ?
    Благодаря ви предварително.

  3. Здравейте,

    На 29 Март 2012 година подадох жалба до картов отдел и все още нямам отговор. Доколкото съм запознат, нормално е да се отговори в рамките на един месец. Бихте ли ме информирали какво се случва?

  4. Благодаря. Успешен бизнес!

  5. Здравейте, г-н Христов! Ще Ви изпратим имейл с контакти на нашите специалисти, които ще могат да Ви помогнат. Ако е удобно, изпратете ни отговор със свой телефон, на който можем да Ви потърсим. Поздрави и успешен ден!

  6. Здравейте !
    Интересувам се от услугата "Виртуален Pos", която предлагате. Къде мога да прочета какви ще са изискванията към фирмата ми ?

    Предварително Ви благодаря !

    С. Христов

  7. Здравейте, Светлин. Можете да изтеглите целия депозит или част от него по всяко време, без това да Ви лишава от натрупаната лихва. Нея ще получите при закриването на самия депозит.Лихвените проценти за депозита можете да видите в нашия сайт. Там можете да използвате и депозитния ни калкулатор. Като изберете датата, на която сте открили депозита, и сумата, която сте депозирали, ще можете ориентировъчно да прецените каква е натрупаната към момента лихва. Поздрави!

  8. Здравейте, г-н Стоянов! Да, има такова изискване. Ако средствата се внасят в брой на каса, прагът, при който се изисква доказване на произхода на средствата, е 10 000 лв. Ако средствата се депозират по електронен път, прагът е 30 000 лв. Поздрави!

  9. Здравейте,
    Разглеждам "Едногодишен депозит с нарастваща лихва" и моля да разясните "лихвата се изплаща при закриване на депозита ...", когато закриването е преди изтичане на 12 месец (падеж).
    Лихвата е 0% (или за завършен цял период) или нещо различно и къде да чета следващият път как се изчислява (например определен процент, наказателна лихва, натрупаната лихва за всички цели месеци +/- нещо)?

Коментирай