AskFibank

Fibank 2974

Вярваме, че двустранната комуникация с нашите клиенти е най-важна, тъй като тя най-добре илюстрира дали постигаме своите цели. Една от тях е Вие да оставате удовлетворени от продуктите и услугите, които ползвате, от обслужване и от предоставената възможност открито да получавате допълнителна информация. Екипът на Fibank ползва редица канали, чрез които се допитваме до мнението Ви, изслушваме Ви, отговаряме на въпросите Ви, получаваме изключително важна конструктивна критика.

На тази страница можете да задавате своите въпроси, а ние се стараем да отговаряме бързо и точно.

Коментари

  1. Здравейте, Павлина! Работим активно по тази функционалност и съвсем скоро ще е налична във Виртуалния клон. Междувременно единият съвет, който можем да дадем, е да опитате да принтирате документа през Google Chrome. Там ще можете да изберете опцията "Print to PDF" или "Принтирай като PDF" в зависимост от това на какъв език използвате браузъра. Другата възможност е да си инсталирате "PDF принтер", с който ще можете да принтирате документа директно в PDF. Едно такова приложение е CutePDF. Надяваме се, че съвсем скоро няма да е необходимо да използвате подобни инструменти, за да принтирате документите от Виртуалния клон в PDF формат. Поздрави!

  2. Привет,

    Правя проучване за ПИБ и по-специфично за характеристиките на клиентите които използват Интернет банкирането на банката и как тези характеристики се различават от тези на клиентите които използват традиционния метод.

    Какво ги кара да използват интернет а не физическия клон и какви параметри използват за да оценят ефикасността на интернет продукта.

    Ако имате някакви маркетинг данни и статистики ще се радвам да ги разгледам.

    Благодаря

  3. ползвам електронно банкиране за лични и служебни нужди. В момента пътувам и ми се налага да изпращом информация на клиенти за направените от мен в тяхна полза плащания.
    Опитах се да експортирамбордеро за извършено плащане от системата но опита ми бе неуспешен. След справка в банката се оказа, че мога да изпратя съответния документ само ако го разпечатам и после сканирам. В момена аз не разполагам с принтер и скенер, а и не мога да ползвам такива.
    Моля да ми кажете кой е начина за да се сдобия с електронен формат на документ за извършено плащане без да разполагам с принтер и скенер, ако не съществува такъв начин,моля помислете за това.
    За контакт тел: 00353871905951

  4. Привет, г-н Георгиев. Справка с лихвените проценти можете да направите през самия Виртуален клон. Отидете на меню "Плащания", изберете след това "Наредени документи" и периода, в който сте открили депозита. Справката ще Ви покаже всички извършени операции за това време, както и откриването на сметката. Като щракнете върху документа "Откриване на сметка" срещу датата, на която сте открили депозита, ще можете да прегледате договора, както и лихвите, които се отнасят за Вашия депозит. Поздрави!

  5. Здравейте, г-жо Йосифова! Молим да ни извините за пропуска. Отговорът ни пристига по имейла Ви до няколко минути. Хубав ден!

  6. Здравейте,

    Имам открит едногодишен свободен депозит при Вас през 07 октомври 2011 г. Понеже го открих през Виртуалния клон и не съхраних договора си, бих искал да ми изпратите конкретните лихвени проценти месец по месец към онази дата.
    Помня, че бяха значително по- високи от тези в момента, но ми е необходимо точно какви бяха.

    Предварително благодаря за съдействието!

  7. Здравейте,
    аз все още нямам отговор на поставения от мен въпрос на 08.04/2012г.Моля за съдействие и отговор.Поздрави.

  8. Здравейте,

    имам кредитна карта МастърКард която редовно ползвам за плащане в интернет. Но вчера се сблъсках с новата функционалност "3D сигурност за карти". Като клиент на виртуалния клон предположиш че някъде в менютата за управление на карти ще мога да сетна този код. Но след доста търсене и разговор със съпорта се потвърди че няма начин. И поради това се наложи да се регистрирам в още една от вашите системи - МоятаФиБанк за което си и платих 10 стотинки. Добре че поне не се наложи да дойда лично в клон да подписвам книжа !
    Искам да попитам толкова ли е сложно да интегрирате сетването на този код във виртуалния клон?. Или поне клиентите на виртуалния клон да влизат със същото име и парола във т.н. МоятаФиБанк.
    Нямам против да платя и 1лв такса но не искам да се регистрирам в десетки подобни системки.

  9. Здравейте, г-н Димитров. С Visa Electron payWave можете да плащате и в интернет. Тази функционалност е в допълнение към стандартните възможности на Visa Electron. Освен това услугата "3D Сигурност за карти" ще Ви даде по-висока сигурност при този тип операции.Можете да подадете искане за издаване на картата и без да посещавате клон на банката. Във формата изберете най-удобния за Вас клон, в който желаете да я получите. Поздрави!

  10. Здравейте, г-жо Николова. Ще се свържем с Вас по имейл, тъй като бихме искали да проверим по-обстойно случая и ще ни е необходима повече информация. Очаквайте нашето писмо.

Коментирай