AskFibank

Fibank 3000

Вярваме, че двустранната комуникация с нашите клиенти е най-важна, тъй като тя най-добре илюстрира дали постигаме своите цели. Една от тях е Вие да оставате удовлетворени от продуктите и услугите, които ползвате, от обслужване и от предоставената възможност открито да получавате допълнителна информация. Екипът на Fibank ползва редица канали, чрез които се допитваме до мнението Ви, изслушваме Ви, отговаряме на въпросите Ви, получаваме изключително важна конструктивна критика.

На тази страница можете да задавате своите въпроси, а ние се стараем да отговаряме бързо и точно.

Коментари

  1. Здравейте, Светлин. Можете да изтеглите целия депозит или част от него по всяко време, без това да Ви лишава от натрупаната лихва. Нея ще получите при закриването на самия депозит.Лихвените проценти за депозита можете да видите в нашия сайт. Там можете да използвате и депозитния ни калкулатор. Като изберете датата, на която сте открили депозита, и сумата, която сте депозирали, ще можете ориентировъчно да прецените каква е натрупаната към момента лихва. Поздрави!

  2. Здравейте, г-н Стоянов! Да, има такова изискване. Ако средствата се внасят в брой на каса, прагът, при който се изисква доказване на произхода на средствата, е 10 000 лв. Ако средствата се депозират по електронен път, прагът е 30 000 лв. Поздрави!

  3. Здравейте,
    Разглеждам "Едногодишен депозит с нарастваща лихва" и моля да разясните "лихвата се изплаща при закриване на депозита ...", когато закриването е преди изтичане на 12 месец (падеж).
    Лихвата е 0% (или за завършен цял период) или нещо различно и къде да чета следващият път как се изчислява (например определен процент, наказателна лихва, натрупаната лихва за всички цели месеци +/- нещо)?

  4. Здравейте,
    Клиент съм на вашата банка, имам депозит, чиято сума не надвишава 10 000лв. Бих желал да разбера дали има определена сума, над която е необходимо да се доказва произхода на парите, които се депозират.
    Благодаря!

  5. Здравейте, Стефан! Много от ПОС терминалите, които приемат безконтактни плащания по PayPass технологията, вече приемат и такива по payWave. Работим активно да подготвим всички терминали за целта. Тогава ще публикуваме и списък с всички търговци, които приемат и PayPass, и payWave. Засега в сайта ни можете да намерите само списък с търговците, приемащи PayPass.

  6. Здравейте, Моля, предоставете повече информация относно търговците, приемащи Paywave. Ако се очаква на всеки обект който има Paypass терминал да се приема и Paywave (вече-внедрено или в процес на интеграция), моля уточнете. Тази информация остава неизяснена в сайта на банката.

  7. Здравейте, г-н Тодоров! Разбира се, заповядайте в един от следните ни клонове: - "Сити Център София" на бул. "Арсеналски" 2; - "Мол София" на бул. "Александър Стамболийски" 101; - "Люлин" на бул. "Царица Йоанна" 70. Там можете да се срещнете с наш кредитен специалист до 19 ч. Поздрави!

  8. Здравейте,
    Интересувам се имате ли клон в София, където има кредитни инспектори, с които бих могъл да разговарям, след 18.00 часа. Благодаря предварително.

  9. Здравейте, г-жо Кузманова. Таксата за теглене с карти на Fibank на наши банкомати е 0.10 лв. Когато теглите на банкомат на друга банка в страната, таксата е 0.90 лв. за всички дебитни карти без V PAY (таксата с нея е 0.80 лв.). Дължи се и такса за водене на сметката с дебитна карта, която е 0.30 лв. на месец. За издаването на дебитната карта не дължите нищо. Заплаща се само такса от 1 лв. за откриване на сметката. А картата Ви ще е готова в рамките на 3 дни за София и 5 за страната. Можете да подадете искане за издаване и онлайн и така да посетите наш клон само веднъж - за да получите картата. На Ваше разположение сме, ако сме пропуснали нещо или имате нужда от повече информация. Поздрави от нашия екип и успешен ден!

  10. Здравейте, г-н Бостанджиев. Не успяхме да направим справка за Вас, затова молим да се свържете с нашите специалисти от Виртуалния клон на тел. 0700 12 777. Те ще могат да Ви дадат най-точен отговор и съвет. Поздрави!

Коментирай