AskFibank

Fibank 2993

Вярваме, че двустранната комуникация с нашите клиенти е най-важна, тъй като тя най-добре илюстрира дали постигаме своите цели. Една от тях е Вие да оставате удовлетворени от продуктите и услугите, които ползвате, от обслужване и от предоставената възможност открито да получавате допълнителна информация. Екипът на Fibank ползва редица канали, чрез които се допитваме до мнението Ви, изслушваме Ви, отговаряме на въпросите Ви, получаваме изключително важна конструктивна критика.

На тази страница можете да задавате своите въпроси, а ние се стараем да отговаряме бързо и точно.

Коментари

    1. Здравейте, г-н Иванов! Таксата за този превод през Виртуалния клон е 2 евро + 10 евро за SWIFT съобщение. Бутонът за нормален превод става неактивен, тъй като го нареждате през Виртуалния клон, преводът е в евро и към друга банка в ЕС. В такива случаи преводите се обработват с приоритет като бързи преводи (т.е. на следващия работен ден), като таксата е като за превод с нормален вальор. Поздрави и приятни почивни дни!

  1. Здравейте,
    Искам да попитам каква е разликата между нетна разполагаема наличност и текущо салдо защото съм внесъл точно пари за закопуването на стока от ebay + таксите но всеоще не става?

    1. Здравейте, г-н Стоянов! Нетната разполагаема наличност е сумата, с която можете да разполагате в момента - да плащате с тях или да теглите на банкомат например. Текущото салдо включва нетната разполагаема наличност, т.е. сумата, с която можете да разполагате, и блокировки, т.е. плащания, които все още не са осчетоводени. След като преведените пари пристигнат по разплащателната сметка, към която е издадена дебитната карта, са необходими до 10 минути, за да можете да ги използвате с дебитната карта. Направете справка отново в "Моята Fibank", за да проверите нетната разполагаема наличност. Поздрави!

  2. Здравейте! @Ивайло Данаилов: Стараем се да обработваме исканията във възможно най-кратки срокове. Вие получихте ли вече обаждане от наш кредитен специалист? @Максим: Във Вашия случай за тегленето на сума до 5000 лв. ще дължите 0.50 лв. @Руска Стефанова: Във Виртуалния клон все още няма възможност за закриване на сметки. Затова можете да откриете нова депозитна сметка и да прехвърлите средствата от настоящия си депозит. Когато можете след това, заповядайте в клон на банката, за да закрием стария Ви депозит. Поздрави и успешна седмица!

  3. Здравейте,
    Искам да подновя срочен депозит през виртуалния клон но ми дава опция само за откриване на нова сметка. как мога да закрия стария и открия нов депозит със сумата от стария?
    Благодаря предварително

  4. Това искам да го направя не на падеж на депозита/Двугодишен свободен депозит с нарастваща лихва в лв./.

  5. До AskFibank
    Искам да изтегля от каса средствата от мой депозит- Двугодишен свободен депозит с нарастваща лихва в лв.. Не са повече от 5000лв. заедно с натрупаната лихва.
    Искам да изтегля вложените лева заедно с натрупаната лихва и да закрия банковата сметка/депозита/.
    Та, въпроса ми е:
    Какво ще ми струва тази операция според вашата актуална тарифа в лв.
    Поздрави!

  6. Здравейте.Колко дни е максималния срок за одобрение на потребителски кредит?

  7. Здравейте, г-н Савов! В блога публикувахме статии, които вероятно ще са Ви от помощ. Можете да прегледате тези две: "Виртуални - а защо не?" и "Колкото по-виртуални, толкова по-реални". Поздрави!

  8. Здравейте, Павлина! Работим активно по тази функционалност и съвсем скоро ще е налична във Виртуалния клон. Междувременно единият съвет, който можем да дадем, е да опитате да принтирате документа през Google Chrome. Там ще можете да изберете опцията "Print to PDF" или "Принтирай като PDF" в зависимост от това на какъв език използвате браузъра. Другата възможност е да си инсталирате "PDF принтер", с който ще можете да принтирате документа директно в PDF. Едно такова приложение е CutePDF. Надяваме се, че съвсем скоро няма да е необходимо да използвате подобни инструменти, за да принтирате документите от Виртуалния клон в PDF формат. Поздрави!

Коментирай