AskFibank

Fibank 2974

Вярваме, че двустранната комуникация с нашите клиенти е най-важна, тъй като тя най-добре илюстрира дали постигаме своите цели. Една от тях е Вие да оставате удовлетворени от продуктите и услугите, които ползвате, от обслужване и от предоставената възможност открито да получавате допълнителна информация. Екипът на Fibank ползва редица канали, чрез които се допитваме до мнението Ви, изслушваме Ви, отговаряме на въпросите Ви, получаваме изключително важна конструктивна критика.

На тази страница можете да задавате своите въпроси, а ние се стараем да отговаряме бързо и точно.

Коментари

  1. Здравейте, ползвам дебитна карта на друга банка, по която се превежда заплатата ми, но мисля да я заменя с карта на ПИБ, тъй като виждам че предлагате по-добри условия (такси и комисионни). Спрял съм се на Visa Electron Paywave, но ме интересува възможно ли е да се правят плащания с тази карта в интернет (Еbay, Pay Pal, ePay и т.н.) или само с обикновената Visa Electron е възможно.
    Благодаря предварително за вниманието.

  2. Здравейте, преди 8 години имах открита разплащателна сметка с дебитна карта. От 2004 г. по тази сметка няма движение и няма преиздавани дебитни карти. Не съм подавала искане за закриване. Днес в клон на банката разбрах, че имам 11 лв задължения по тази сметка считано от м. май, 2011. Какви са тези задължения и защо се налага след 8 години "обездвижена" и очевидно неизползвана сметка да ми начислявате такси?!

  3. Привет, г-н Петров! Това е формата за регистрация. Там можете да изберете опцията да активирате регистрацията си с данни от карта, издадена от Fibank. Пишете ни отново, ако срещнете някакви затруднения или имате нужда от помощ. Поздрави от нашия екип!

  4. Здравейте, г-жо Йосифова. Ще разгледаме случая по-подробно и ще се свържем с Вас, ако ни е нужна повече информация. Ще Ви пишем на имейла, когато сме готови. Приятен ден!

  5. Добър ден.

    Бихте ли ми казали как да се регистрирам за „услугата“ Моята Fibank?
    На сайта ви пише „ако правите регистрация като физическо лице и притежавате дебитна или кредитна карта, издадена от Fibank на Ваше име, можете да се регистрирате и да потвърдите регистрацията само през сайта на Моята Fibank, на адрес https://my.fibank.bg.“

    Като ида на този адреса няма поле за регистрация.

  6. Здравейте, Пламен! Причината да не можете да регистрирате картата е недостатъчна наличност. Когато се добавя карта към профил в PayPal, се правят две авторизации. Първата е пробна и е на стойност , а втората е за 1.5 евро, които се прехвърлят по Вашата сметка в PayPal. Срещу тази трансакция ще получите PayPal код. В тази връзка заповядайте в клон на банката, за да заредите средства по сметката си. Поздрави!

  7. Здравейте,
    имам две фирмени сметки към ПИБ.По едната сметка получавам средства,другата ми сметка е по овърдрафт,които приключва септември тази година.Преди 3-4 дни ми се обадиха,че имам непокрити задължения/годишна такса-подръжка на сметка/за дадена сума.Понеже по другата сметка има наличност,помолиха да се прехвърлят пари от едната в другата.Разбира се,веднага влязох във виртуалния клон,за да направя това прехвърляне.Както можеше да се очаква,сметката по овърдрафта вече беше захранена от другата.
    Пиша Ви,защото това не се случва за първи път.Винаги,когато сметката ми стои на червено,парите си ги вземате от другата сметка,няма лошо.Но се обадете да кажете,че сте си взели вече средствата,а не че дължа нещо и аз да правя прехвърлянето.Обаждате се за неща,които вече са станали...........без мое знание.Както и да е.......Искам да знам сумата,която е прехвърлена за годишна подръжка в размер на сто и няколко лева,е сумата за една година или само за половин година,предвид факта,че кредита ми изтича след 6/шест/месеца?Поздрави.

  8. Днес (т.е. вчера) си взех дебитната карта Visa Electron и имам проблем с PayPal, просто отказва да я приеме. :/

    "This credit card has been denied by the bank that issued your credit card. For details on why your card was denied, please contact your credit card issuer's customer service department. Or, you may want to try adding a different credit card."

    Какъв може да е проблема? Възможно ли е да не е активирана все още?

  9. Здравейте, Стоян. Благодарим Ви за добрите думи, за нас е удоволствие. Ще се постараем да отговорим изчерпателно на въпросите Ви. 1. Да, имаме услуга с точно такава цел - да автоматизира погасяването на задължения по кредитна карта. Ако се абонирате за "Автоматично погасяване на задължения по кредитни карти с чип", ще можете да изберете дали да погасявате автоматично цялото задължение по кредитната карта, или да се прави само минималната вноска всеки месец. За регистрацията се заплаща такса от 1 лв., а всяка месечна операция струва 20 ст. Прехвърлянето от сметката с дебитната карта ще се извършва по курс купува на банката за деня. 2. Плащайки с кредитната си карта и погасявайки навреме задълженията си по нея, Вие градите положителна кредитна история. Те ще има значение, когато кандидатствате за кредит в бъдеще. 3. Начислената лихва ще видите в следващото извлечение по кредитната карта. Във Вашия случай това е извлечението, което ще бъде издадено за периода 20.01 - 19.02. Надяваме се, че сме помогнали. Поздрави от целия ни екип и приятен петъчен ден!

  10. Здравейте,
    От години съм Ваш изключително доволен клиент и с удоволствие ползвам услугите и продуктите на Първа инвестиционна банка. Винаги съм получавал разбиране и подкрепа, което вече рядко се случва в България. От скоро ползвам кредитна карта от ПИБ (Виза Класик Револвираща) и имам нужда от още малко информация, за да мога да я използвам адекватно и разбира се коректно да погасявам задълженията си. Бих искал да задам следните няколко въпроса.
    1. Имам дебитна карта, по която получаван наем. Може ли всеки месец от нея да се удържа задължението ми по кредитната карта без да посещавам ваш клон и проблем ли е това, че кредитната карта е в лева, а дебитната в евро?
    2.Отразава ли се положително на кредитния ми рейтиг ако погасявам в срок задълженията по кредитната си карта?
    3. Ако на 05.02 се разплатя с 1000 лв и до 05.03 погася половината от тях (500) - кога ще видя начислената лихва в извлечението си? И ако след това погася и останалите средства на 17.03 - веднага в следващото извлечение ли ще видя начислената за лихва?
    Това са въпросите ми. Предварително благодаря и се извинявам ако отнемам от времето Ви.

Коментирай