AskFibank

Fibank 3007

Вярваме, че двустранната комуникация с нашите клиенти е най-важна, тъй като тя най-добре илюстрира дали постигаме своите цели. Една от тях е Вие да оставате удовлетворени от продуктите и услугите, които ползвате, от обслужване и от предоставената възможност открито да получавате допълнителна информация. Екипът на Fibank ползва редица канали, чрез които се допитваме до мнението Ви, изслушваме Ви, отговаряме на въпросите Ви, получаваме изключително важна конструктивна критика.

На тази страница можете да задавате своите въпроси, а ние се стараем да отговаряме бързо и точно.

Коментари

  1. Здравейте,
    Клиент съм на вашата банка, имам депозит, чиято сума не надвишава 10 000лв. Бих желал да разбера дали има определена сума, над която е необходимо да се доказва произхода на парите, които се депозират.
    Благодаря!

  2. Здравейте, Стефан! Много от ПОС терминалите, които приемат безконтактни плащания по PayPass технологията, вече приемат и такива по payWave. Работим активно да подготвим всички терминали за целта. Тогава ще публикуваме и списък с всички търговци, които приемат и PayPass, и payWave. Засега в сайта ни можете да намерите само списък с търговците, приемащи PayPass.

  3. Здравейте, Моля, предоставете повече информация относно търговците, приемащи Paywave. Ако се очаква на всеки обект който има Paypass терминал да се приема и Paywave (вече-внедрено или в процес на интеграция), моля уточнете. Тази информация остава неизяснена в сайта на банката.

  4. Здравейте, г-н Тодоров! Разбира се, заповядайте в един от следните ни клонове: - "Сити Център София" на бул. "Арсеналски" 2; - "Мол София" на бул. "Александър Стамболийски" 101; - "Люлин" на бул. "Царица Йоанна" 70. Там можете да се срещнете с наш кредитен специалист до 19 ч. Поздрави!

  5. Здравейте,
    Интересувам се имате ли клон в София, където има кредитни инспектори, с които бих могъл да разговарям, след 18.00 часа. Благодаря предварително.

  6. Здравейте, г-жо Кузманова. Таксата за теглене с карти на Fibank на наши банкомати е 0.10 лв. Когато теглите на банкомат на друга банка в страната, таксата е 0.90 лв. за всички дебитни карти без V PAY (таксата с нея е 0.80 лв.). Дължи се и такса за водене на сметката с дебитна карта, която е 0.30 лв. на месец. За издаването на дебитната карта не дължите нищо. Заплаща се само такса от 1 лв. за откриване на сметката. А картата Ви ще е готова в рамките на 3 дни за София и 5 за страната. Можете да подадете искане за издаване и онлайн и така да посетите наш клон само веднъж - за да получите картата. На Ваше разположение сме, ако сме пропуснали нещо или имате нужда от повече информация. Поздрави от нашия екип и успешен ден!

  7. Здравейте, г-н Бостанджиев. Не успяхме да направим справка за Вас, затова молим да се свържете с нашите специалисти от Виртуалния клон на тел. 0700 12 777. Те ще могат да Ви дадат най-точен отговор и съвет. Поздрави!

  8. Здравейте,
    интересувам се каква е таксата за теглене от дебитна карта(в случая -болнични,майчинство),за да се ориентирам,дали мога да извадя такава към вашата банка?
    Благодаря предварително!

  9. Здравейте,

    днес направих два депозита през виртуалният банков клон, използвайки token. Искам да направя още два други, но когато се опитах да преведа средства от разплащателната към депозитната сметка, той ми беше отказан, като причината за това е:

    "Статус: Грешен
    Недостатъчна наличност по картова сметка.".

    Проблемът е в това, че имам достатъчно средства по картовата сметка. въпросът ми е има ли някакви дневни лимити за превод между собствени сметки било то, разплащателни и депозитни.

    Благодаря предварително!!

  10. Здравейте, г-н Бостанджиев! Не дължите такса за закриване на сметката на депозита. Таксата е единствено за теглене на средствата на каса или за превод по друга сметка във Fibank или друга банка. Поздрави, а ние сме насреща, ако имате нужда от повече информация. Лек и успешен ден!

Коментирай