AskFibank

Fibank 3000

Вярваме, че двустранната комуникация с нашите клиенти е най-важна, тъй като тя най-добре илюстрира дали постигаме своите цели. Една от тях е Вие да оставате удовлетворени от продуктите и услугите, които ползвате, от обслужване и от предоставената възможност открито да получавате допълнителна информация. Екипът на Fibank ползва редица канали, чрез които се допитваме до мнението Ви, изслушваме Ви, отговаряме на въпросите Ви, получаваме изключително важна конструктивна критика.

На тази страница можете да задавате своите въпроси, а ние се стараем да отговаряме бързо и точно.

Коментари

  1. Здравейте! @Ивайло Данаилов: Стараем се да обработваме исканията във възможно най-кратки срокове. Вие получихте ли вече обаждане от наш кредитен специалист? @Максим: Във Вашия случай за тегленето на сума до 5000 лв. ще дължите 0.50 лв. @Руска Стефанова: Във Виртуалния клон все още няма възможност за закриване на сметки. Затова можете да откриете нова депозитна сметка и да прехвърлите средствата от настоящия си депозит. Когато можете след това, заповядайте в клон на банката, за да закрием стария Ви депозит. Поздрави и успешна седмица!

  2. Здравейте,
    Искам да подновя срочен депозит през виртуалния клон но ми дава опция само за откриване на нова сметка. как мога да закрия стария и открия нов депозит със сумата от стария?
    Благодаря предварително

  3. Това искам да го направя не на падеж на депозита/Двугодишен свободен депозит с нарастваща лихва в лв./.

  4. До AskFibank
    Искам да изтегля от каса средствата от мой депозит- Двугодишен свободен депозит с нарастваща лихва в лв.. Не са повече от 5000лв. заедно с натрупаната лихва.
    Искам да изтегля вложените лева заедно с натрупаната лихва и да закрия банковата сметка/депозита/.
    Та, въпроса ми е:
    Какво ще ми струва тази операция според вашата актуална тарифа в лв.
    Поздрави!

  5. Здравейте.Колко дни е максималния срок за одобрение на потребителски кредит?

  6. Здравейте, г-н Савов! В блога публикувахме статии, които вероятно ще са Ви от помощ. Можете да прегледате тези две: "Виртуални - а защо не?" и "Колкото по-виртуални, толкова по-реални". Поздрави!

  7. Здравейте, Павлина! Работим активно по тази функционалност и съвсем скоро ще е налична във Виртуалния клон. Междувременно единият съвет, който можем да дадем, е да опитате да принтирате документа през Google Chrome. Там ще можете да изберете опцията "Print to PDF" или "Принтирай като PDF" в зависимост от това на какъв език използвате браузъра. Другата възможност е да си инсталирате "PDF принтер", с който ще можете да принтирате документа директно в PDF. Едно такова приложение е CutePDF. Надяваме се, че съвсем скоро няма да е необходимо да използвате подобни инструменти, за да принтирате документите от Виртуалния клон в PDF формат. Поздрави!

  8. Привет,

    Правя проучване за ПИБ и по-специфично за характеристиките на клиентите които използват Интернет банкирането на банката и как тези характеристики се различават от тези на клиентите които използват традиционния метод.

    Какво ги кара да използват интернет а не физическия клон и какви параметри използват за да оценят ефикасността на интернет продукта.

    Ако имате някакви маркетинг данни и статистики ще се радвам да ги разгледам.

    Благодаря

  9. ползвам електронно банкиране за лични и служебни нужди. В момента пътувам и ми се налага да изпращом информация на клиенти за направените от мен в тяхна полза плащания.
    Опитах се да експортирамбордеро за извършено плащане от системата но опита ми бе неуспешен. След справка в банката се оказа, че мога да изпратя съответния документ само ако го разпечатам и после сканирам. В момена аз не разполагам с принтер и скенер, а и не мога да ползвам такива.
    Моля да ми кажете кой е начина за да се сдобия с електронен формат на документ за извършено плащане без да разполагам с принтер и скенер, ако не съществува такъв начин,моля помислете за това.
    За контакт тел: 00353871905951

  10. Привет, г-н Георгиев. Справка с лихвените проценти можете да направите през самия Виртуален клон. Отидете на меню "Плащания", изберете след това "Наредени документи" и периода, в който сте открили депозита. Справката ще Ви покаже всички извършени операции за това време, както и откриването на сметката. Като щракнете върху документа "Откриване на сметка" срещу датата, на която сте открили депозита, ще можете да прегледате договора, както и лихвите, които се отнасят за Вашия депозит. Поздрави!

Коментирай