AskFibank

Fibank 3007

Вярваме, че двустранната комуникация с нашите клиенти е най-важна, тъй като тя най-добре илюстрира дали постигаме своите цели. Една от тях е Вие да оставате удовлетворени от продуктите и услугите, които ползвате, от обслужване и от предоставената възможност открито да получавате допълнителна информация. Екипът на Fibank ползва редица канали, чрез които се допитваме до мнението Ви, изслушваме Ви, отговаряме на въпросите Ви, получаваме изключително важна конструктивна критика.

На тази страница можете да задавате своите въпроси, а ние се стараем да отговаряме бързо и точно.

Коментари

  1. Здравейте, г-н Петракиев. На имейла Ви ще Ви изпратим координати за връзка, а ако прецените, че ще Ви бъде по-удобно, можете да ни върнете своите координати и удобното за Вас време, в което да Ви потърсим. Поздрави!

  2. Здравейте,
    Интересувам се каква такса се дължи, за закриването на автоматично подновен срочен депозит преди падежа. В тарифите за такси и комисионни намерих единствено такса за теглене в брой преди падежа, и такса за закриване на разплащателна сметка, но не и на депозитна.

    Благодаря Ви за помоща!

  3. Здравейте,
    Бих искал да попитам с кого трябва да се свържа, за да получа примерна оферта с таксите и комисионните за виртуален ПОС терминал. Имам представа какви месечни постъпления ще очаквам по него.
    Благодаря предварително.

  4. Здравейте,

    Каква е таксата за превод на сума до 500 евро от левова сметка във вашата банка по еврова сметка в друга банка в България?
    При попълване на бланката "Кредитен превод в чуждестранна валута" в Онлайн банкирането за подобна транзакция, опцията за вальор на превода "Нормален (до 2 работни дни)" се скрива и автоматично се маркира "Бърз (следващ работен ден)". Въпросът ми е защо?

    Благодаря

    1. Здравейте, г-н Иванов! Таксата за този превод през Виртуалния клон е 2 евро + 10 евро за SWIFT съобщение. Бутонът за нормален превод става неактивен, тъй като го нареждате през Виртуалния клон, преводът е в евро и към друга банка в ЕС. В такива случаи преводите се обработват с приоритет като бързи преводи (т.е. на следващия работен ден), като таксата е като за превод с нормален вальор. Поздрави и приятни почивни дни!

  5. Здравейте,
    Искам да попитам каква е разликата между нетна разполагаема наличност и текущо салдо защото съм внесъл точно пари за закопуването на стока от ebay + таксите но всеоще не става?

    1. Здравейте, г-н Стоянов! Нетната разполагаема наличност е сумата, с която можете да разполагате в момента - да плащате с тях или да теглите на банкомат например. Текущото салдо включва нетната разполагаема наличност, т.е. сумата, с която можете да разполагате, и блокировки, т.е. плащания, които все още не са осчетоводени. След като преведените пари пристигнат по разплащателната сметка, към която е издадена дебитната карта, са необходими до 10 минути, за да можете да ги използвате с дебитната карта. Направете справка отново в "Моята Fibank", за да проверите нетната разполагаема наличност. Поздрави!

  6. Здравейте! @Ивайло Данаилов: Стараем се да обработваме исканията във възможно най-кратки срокове. Вие получихте ли вече обаждане от наш кредитен специалист? @Максим: Във Вашия случай за тегленето на сума до 5000 лв. ще дължите 0.50 лв. @Руска Стефанова: Във Виртуалния клон все още няма възможност за закриване на сметки. Затова можете да откриете нова депозитна сметка и да прехвърлите средствата от настоящия си депозит. Когато можете след това, заповядайте в клон на банката, за да закрием стария Ви депозит. Поздрави и успешна седмица!

  7. Здравейте,
    Искам да подновя срочен депозит през виртуалния клон но ми дава опция само за откриване на нова сметка. как мога да закрия стария и открия нов депозит със сумата от стария?
    Благодаря предварително

  8. Това искам да го направя не на падеж на депозита/Двугодишен свободен депозит с нарастваща лихва в лв./.

Коментирай