AskFibank

Fibank 2976

Вярваме, че двустранната комуникация с нашите клиенти е най-важна, тъй като тя най-добре илюстрира дали постигаме своите цели. Една от тях е Вие да оставате удовлетворени от продуктите и услугите, които ползвате, от обслужване и от предоставената възможност открито да получавате допълнителна информация. Екипът на Fibank ползва редица канали, чрез които се допитваме до мнението Ви, изслушваме Ви, отговаряме на въпросите Ви, получаваме изключително важна конструктивна критика.

На тази страница можете да задавате своите въпроси, а ние се стараем да отговаряме бързо и точно.

Коментари

  1. Здравейте, Стоян. Благодарим Ви за добрите думи, за нас е удоволствие. Ще се постараем да отговорим изчерпателно на въпросите Ви. 1. Да, имаме услуга с точно такава цел - да автоматизира погасяването на задължения по кредитна карта. Ако се абонирате за "Автоматично погасяване на задължения по кредитни карти с чип", ще можете да изберете дали да погасявате автоматично цялото задължение по кредитната карта, или да се прави само минималната вноска всеки месец. За регистрацията се заплаща такса от 1 лв., а всяка месечна операция струва 20 ст. Прехвърлянето от сметката с дебитната карта ще се извършва по курс купува на банката за деня. 2. Плащайки с кредитната си карта и погасявайки навреме задълженията си по нея, Вие градите положителна кредитна история. Те ще има значение, когато кандидатствате за кредит в бъдеще. 3. Начислената лихва ще видите в следващото извлечение по кредитната карта. Във Вашия случай това е извлечението, което ще бъде издадено за периода 20.01 - 19.02. Надяваме се, че сме помогнали. Поздрави от целия ни екип и приятен петъчен ден!

  2. Здравейте,
    От години съм Ваш изключително доволен клиент и с удоволствие ползвам услугите и продуктите на Първа инвестиционна банка. Винаги съм получавал разбиране и подкрепа, което вече рядко се случва в България. От скоро ползвам кредитна карта от ПИБ (Виза Класик Револвираща) и имам нужда от още малко информация, за да мога да я използвам адекватно и разбира се коректно да погасявам задълженията си. Бих искал да задам следните няколко въпроса.
    1. Имам дебитна карта, по която получаван наем. Може ли всеки месец от нея да се удържа задължението ми по кредитната карта без да посещавам ваш клон и проблем ли е това, че кредитната карта е в лева, а дебитната в евро?
    2.Отразава ли се положително на кредитния ми рейтиг ако погасявам в срок задълженията по кредитната си карта?
    3. Ако на 05.02 се разплатя с 1000 лв и до 05.03 погася половината от тях (500) - кога ще видя начислената лихва в извлечението си? И ако след това погася и останалите средства на 17.03 - веднага в следващото извлечение ли ще видя начислената за лихва?
    Това са въпросите ми. Предварително благодаря и се извинявам ако отнемам от времето Ви.

  3. Здравейте, г-жо Димитрова. Таксата бе въведена на 1 февруари 2012 г. Информация за предстоящото въвеждане на таксата бе пусната на сайта на банката два месеца предварително. За всички предстоящи промени в Тарифата и Общите условия на банката можете да се информирате в секцията "Предстоящи промени в Общи условия и Тарифа на ПИБ АД" на нашата страница. Ще я откриете в дясната колона под "Актуални новини" и над "Обратна връзка". Поздрави от нашия екип!

  4. Здравейте, г-н Върбанов. "Порто" е старото наименование на "SWIFT". Това всъщност е съобщението с реквизитите на валутното плащане. Таксата е 10 евро. Поздрави!

  5. Здравейте, забелязах в акаунта си в my.fibank.bg, че вече удържате 0,10 лв такса за теглене на пари от Вашите банкомати. Може ли да ми кажете кога е въведена таксата и къде е съобщено за нея, защото аз поне не зная и ми се струва доста тъпо спрямо Вашите клиенти. Благодаря и приятен ден!

  6. Здравейте,

    Бихте ли ми обяснили, какво е такса "порто". При преглед на отчет на сметка във виртуалният клон, забелязах, че ми е удържана такава такса, но така и не разбрах, защо и как се образува.

    Благодаря Ви предварително!

  7. Да, в този случай картодържателят, на чието име е издадена картата, трябва да я регистрира от своя личен профил в "Моята Fibank".

  8. Ами всъщност на тази опция нямаше отметка - т.е. явно не съм го скрила. Също така нямам изобщо такава опция 3D сигурност в Настройките. Забравих да уточня, че профилът е фирмен - да не би тази услуга да е само за физически лица

  9. Привет, г-жо Петрова. Можете да регистрирате картите си от меню "Настройки", "3D Сигурност на карти". Прозореца, който сте скрили, можете да върнете от меню "Настройки", "Общи настройки", като махнете отметката пред "Скрий предупредителния екран за 3D Сигурност на карти от началната страница". Поздрави!

  10. Здравейте отново, г-н Томов. Ние сме насреща, така че ако отново не се получи, не се колебайте да ни пишете отново или да се свържете с нашите специалисти от Виртуалния клон на тел. 0700 12 777.

Коментирай