AskFibank

Fibank 2974

Вярваме, че двустранната комуникация с нашите клиенти е най-важна, тъй като тя най-добре илюстрира дали постигаме своите цели. Една от тях е Вие да оставате удовлетворени от продуктите и услугите, които ползвате, от обслужване и от предоставената възможност открито да получавате допълнителна информация. Екипът на Fibank ползва редица канали, чрез които се допитваме до мнението Ви, изслушваме Ви, отговаряме на въпросите Ви, получаваме изключително важна конструктивна критика.

На тази страница можете да задавате своите въпроси, а ние се стараем да отговаряме бързо и точно.

Коментари

  1. Здравейте, г-жо Димитрова. Таксата бе въведена на 1 февруари 2012 г. Информация за предстоящото въвеждане на таксата бе пусната на сайта на банката два месеца предварително. За всички предстоящи промени в Тарифата и Общите условия на банката можете да се информирате в секцията "Предстоящи промени в Общи условия и Тарифа на ПИБ АД" на нашата страница. Ще я откриете в дясната колона под "Актуални новини" и над "Обратна връзка". Поздрави от нашия екип!

  2. Здравейте, г-н Върбанов. "Порто" е старото наименование на "SWIFT". Това всъщност е съобщението с реквизитите на валутното плащане. Таксата е 10 евро. Поздрави!

  3. Здравейте, забелязах в акаунта си в my.fibank.bg, че вече удържате 0,10 лв такса за теглене на пари от Вашите банкомати. Може ли да ми кажете кога е въведена таксата и къде е съобщено за нея, защото аз поне не зная и ми се струва доста тъпо спрямо Вашите клиенти. Благодаря и приятен ден!

  4. Здравейте,

    Бихте ли ми обяснили, какво е такса "порто". При преглед на отчет на сметка във виртуалният клон, забелязах, че ми е удържана такава такса, но така и не разбрах, защо и как се образува.

    Благодаря Ви предварително!

  5. Да, в този случай картодържателят, на чието име е издадена картата, трябва да я регистрира от своя личен профил в "Моята Fibank".

  6. Ами всъщност на тази опция нямаше отметка - т.е. явно не съм го скрила. Също така нямам изобщо такава опция 3D сигурност в Настройките. Забравих да уточня, че профилът е фирмен - да не би тази услуга да е само за физически лица

  7. Привет, г-жо Петрова. Можете да регистрирате картите си от меню "Настройки", "3D Сигурност на карти". Прозореца, който сте скрили, можете да върнете от меню "Настройки", "Общи настройки", като махнете отметката пред "Скрий предупредителния екран за 3D Сигурност на карти от началната страница". Поздрави!

  8. Здравейте отново, г-н Томов. Ние сме насреща, така че ако отново не се получи, не се колебайте да ни пишете отново или да се свържете с нашите специалисти от Виртуалния клон на тел. 0700 12 777.

  9. Здравейте, изглежда при някое от влизанията в Myfibank съм чекнала да се скрие екрана за 3D паролата, и сега вече никъде не откривам опцията? Какво се прави в такъв случай, ако реша да си регистрирам картата?

  10. По нито една от сметките нямах чакащо задължение. Но ще последвам съвета си и ще опитам след няколко дни.

Коментирай