AskFibank

Fibank 3007

Вярваме, че двустранната комуникация с нашите клиенти е най-важна, тъй като тя най-добре илюстрира дали постигаме своите цели. Една от тях е Вие да оставате удовлетворени от продуктите и услугите, които ползвате, от обслужване и от предоставената възможност открито да получавате допълнителна информация. Екипът на Fibank ползва редица канали, чрез които се допитваме до мнението Ви, изслушваме Ви, отговаряме на въпросите Ви, получаваме изключително важна конструктивна критика.

На тази страница можете да задавате своите въпроси, а ние се стараем да отговаряме бързо и точно.

Коментари

  1. Здравейте,

    имам кредитна карта МастърКард която редовно ползвам за плащане в интернет. Но вчера се сблъсках с новата функционалност "3D сигурност за карти". Като клиент на виртуалния клон предположиш че някъде в менютата за управление на карти ще мога да сетна този код. Но след доста търсене и разговор със съпорта се потвърди че няма начин. И поради това се наложи да се регистрирам в още една от вашите системи - МоятаФиБанк за което си и платих 10 стотинки. Добре че поне не се наложи да дойда лично в клон да подписвам книжа !
    Искам да попитам толкова ли е сложно да интегрирате сетването на този код във виртуалния клон?. Или поне клиентите на виртуалния клон да влизат със същото име и парола във т.н. МоятаФиБанк.
    Нямам против да платя и 1лв такса но не искам да се регистрирам в десетки подобни системки.

  2. Здравейте, г-н Димитров. С Visa Electron payWave можете да плащате и в интернет. Тази функционалност е в допълнение към стандартните възможности на Visa Electron. Освен това услугата "3D Сигурност за карти" ще Ви даде по-висока сигурност при този тип операции.Можете да подадете искане за издаване на картата и без да посещавате клон на банката. Във формата изберете най-удобния за Вас клон, в който желаете да я получите. Поздрави!

  3. Здравейте, г-жо Николова. Ще се свържем с Вас по имейл, тъй като бихме искали да проверим по-обстойно случая и ще ни е необходима повече информация. Очаквайте нашето писмо.

  4. Здравейте, ползвам дебитна карта на друга банка, по която се превежда заплатата ми, но мисля да я заменя с карта на ПИБ, тъй като виждам че предлагате по-добри условия (такси и комисионни). Спрял съм се на Visa Electron Paywave, но ме интересува възможно ли е да се правят плащания с тази карта в интернет (Еbay, Pay Pal, ePay и т.н.) или само с обикновената Visa Electron е възможно.
    Благодаря предварително за вниманието.

  5. Здравейте, преди 8 години имах открита разплащателна сметка с дебитна карта. От 2004 г. по тази сметка няма движение и няма преиздавани дебитни карти. Не съм подавала искане за закриване. Днес в клон на банката разбрах, че имам 11 лв задължения по тази сметка считано от м. май, 2011. Какви са тези задължения и защо се налага след 8 години "обездвижена" и очевидно неизползвана сметка да ми начислявате такси?!

  6. Привет, г-н Петров! Това е формата за регистрация. Там можете да изберете опцията да активирате регистрацията си с данни от карта, издадена от Fibank. Пишете ни отново, ако срещнете някакви затруднения или имате нужда от помощ. Поздрави от нашия екип!

  7. Здравейте, г-жо Йосифова. Ще разгледаме случая по-подробно и ще се свържем с Вас, ако ни е нужна повече информация. Ще Ви пишем на имейла, когато сме готови. Приятен ден!

  8. Добър ден.

    Бихте ли ми казали как да се регистрирам за „услугата“ Моята Fibank?
    На сайта ви пише „ако правите регистрация като физическо лице и притежавате дебитна или кредитна карта, издадена от Fibank на Ваше име, можете да се регистрирате и да потвърдите регистрацията само през сайта на Моята Fibank, на адрес https://my.fibank.bg.“

    Като ида на този адреса няма поле за регистрация.

  9. Здравейте, Пламен! Причината да не можете да регистрирате картата е недостатъчна наличност. Когато се добавя карта към профил в PayPal, се правят две авторизации. Първата е пробна и е на стойност , а втората е за 1.5 евро, които се прехвърлят по Вашата сметка в PayPal. Срещу тази трансакция ще получите PayPal код. В тази връзка заповядайте в клон на банката, за да заредите средства по сметката си. Поздрави!

  10. Здравейте,
    имам две фирмени сметки към ПИБ.По едната сметка получавам средства,другата ми сметка е по овърдрафт,които приключва септември тази година.Преди 3-4 дни ми се обадиха,че имам непокрити задължения/годишна такса-подръжка на сметка/за дадена сума.Понеже по другата сметка има наличност,помолиха да се прехвърлят пари от едната в другата.Разбира се,веднага влязох във виртуалния клон,за да направя това прехвърляне.Както можеше да се очаква,сметката по овърдрафта вече беше захранена от другата.
    Пиша Ви,защото това не се случва за първи път.Винаги,когато сметката ми стои на червено,парите си ги вземате от другата сметка,няма лошо.Но се обадете да кажете,че сте си взели вече средствата,а не че дължа нещо и аз да правя прехвърлянето.Обаждате се за неща,които вече са станали...........без мое знание.Както и да е.......Искам да знам сумата,която е прехвърлена за годишна подръжка в размер на сто и няколко лева,е сумата за една година или само за половин година,предвид факта,че кредита ми изтича след 6/шест/месеца?Поздрави.

Коментирай