AskFibank

Fibank 2974

Вярваме, че двустранната комуникация с нашите клиенти е най-важна, тъй като тя най-добре илюстрира дали постигаме своите цели. Една от тях е Вие да оставате удовлетворени от продуктите и услугите, които ползвате, от обслужване и от предоставената възможност открито да получавате допълнителна информация. Екипът на Fibank ползва редица канали, чрез които се допитваме до мнението Ви, изслушваме Ви, отговаряме на въпросите Ви, получаваме изключително важна конструктивна критика.

На тази страница можете да задавате своите въпроси, а ние се стараем да отговаряме бързо и точно.

Коментари

  1. Аз също имам отказан превод без основание. Реалното основание е че съм нямал наличност но това не отговаряше на истината към датата на нареждане/отказване на документа. За справка документ номер 3945997 от дата 24/03/2012 05:29:20. Общото в случая е че аз също имах два заедно наредени, единия осъществен а другия отказан без основание.

  2. Здравейте,
    на 29.03.2012г. от виртуалният клон наредих общо 5 превода, един за захранване на сметката от която нареждам, а останалите 4 - кредитни преводи към друга банка, след което получих 4 SMS съобщения за четирите кредитни преводи.
    Но в последствие се оказва, че на 29.03.2012г. са одобрени два от тях и захранването е успешно. Hа 30.03.2012г. не са излъчени два от кредитните преводи и са със статус "грешен". Обадих се на телефон 029100164 но служителката не успя да ми даде точен отговор и помоли да се свържа отново в работен ден.
    Въпросът ми е защо въпреки , че захранването е било успешно още на дата 29 преводите на са излъчени?

  3. Здравейте,
    петък сутринта ми бяха изпратени пари от чужбина /Кипър/ и още не са отчетени в сметката ми. Имам ли повод да се притеснявам и за колко време пристигат?

  4. Здравейте,
    Имам въпрос относно смятане на курс EU- Lev при операции с кредитни карти.
    Примера е следния: ПРавих покупка с карат YES която е с основна валута EURO. Стоиността на покупката е 46.07лв в картовата сметка е отразено 23.67 EU. Това прави обменен курс 1.94634 . Моля за разяснение от къде мога да видя този обменен курс като курс купува продава на Fibank е 1.94900 и 1.95850. Курса на Мастеркард е 1.949648. Така че пак не излиза горния курс.

  5. Здравейте,
    Днес по ползване на кредитна карта YES с основна валута EU преизчисления курс Лев- EU беше 1.9463. Докато курс купува на саита Ви е 1.94900. Разликата е значителна и къде е описан горния курс.

  6. Здравейте, имам питане във връзка с 3D сигурността. Регистрирала съм Maestro и вчера регистрирах новата си Visa Electron PayWave, но и в двата случая си давам сметка, че не съм стигала до стъпка, в която да се определи кода за сигурност, който се предполага, че ще ги предпазва от злоупотреби. Аз ли нещо не правя както трябва?

  7. Здравейте, Мирослав, Обичайно просрочено задължение по кредитна карта се покрива чрез преструктуриране на кредитната карта в потребителски кредит. Друга възможност, която вероятно визирате, е тегленето на средства от една кредитна карта на банкомат и внасянето им по сметката на кредитната карта. За да бъдем по-точни в отговора си, бихте ли ни ориентирали кой е предпочитаният от Вас вариант? Благодарим предварително!

  8. Здравейте, г-жо Иванова, Причината да не можете да разполагате със средствата си в този момент е било кратко комуникационно смущение в рамките на няколко минути, което отстранихме своевременно. Не сте успели да се свържете с нашите специалисти от Картов отдел заради натовареността на линиите в този момент. Молим да ни извините за неудобството, което сме създали, и благодарим Ви за проявеното разбиране. Поздрави от целия ни екип!

  9. Днес при покупка в магазин на пос терминал бе отказана транзакция от дебитната ми карта. Пробвахме три пъти .... същия резултат. Втрещих се и се ядосах. С тази карта разплащам всичките си сметки и знам, че има достатъчно наличност, отделно картата ми е валидна. Отидох до първия банкомат и след заявената справка получих отговор "Картата е временно забранена".
    Е чудесно значи в 17.30 в събота и предстояща неделя останах без МОИТЕ пари. Нито един клон на ПИБ не работи през уикенда. Многократно се опитвах да се свържа с телефоните на картовия център - минути наред стоях и чаках, защотот "Вашето обаждане е важно за нас, моля не затваряйте!" Е колко да чакам , колко и кой ще ми плати сметката на телефона?! После писах на call@fibank.bg, където осатвих името и координатите си. Отново никакъв отговор!
    Ужасно съм разочарована и не вбесена съм. Не мога да разполагам със СОБСТВЕНИТЕ си пари! Искам някой да поеме отговорност за този ваш проблем, искам някой да ми се обади лично и да ми даде разумно обяснение, искам да бъда удовлетворена по подходящ начин от банката за причиненото неудобство!

  10. Здравейте,

    Имам един въпрос свързан с предишен мой пост във Вашия блог, става въпрос за рефинансиране на кредитна карта. Интересува ме при погасяването на текущата ми кредитна карта как ще бъде отчетена транзакцията от новата ми карта. Питам във връзка с това, че по тарифата ви лихвите за теглене на пари от АТМ и плащане на ПОС терминал са различни. Въпросът ми е дали това закриване ще бъде отчетено като плащане на ПОС, съответно с по ниска лихва, или ще бъде отчетено като теглене на АТМ и съответно лихвата ще бъде по висока.

Коментирай