AskFibank

Fibank 2974

Вярваме, че двустранната комуникация с нашите клиенти е най-важна, тъй като тя най-добре илюстрира дали постигаме своите цели. Една от тях е Вие да оставате удовлетворени от продуктите и услугите, които ползвате, от обслужване и от предоставената възможност открито да получавате допълнителна информация. Екипът на Fibank ползва редица канали, чрез които се допитваме до мнението Ви, изслушваме Ви, отговаряме на въпросите Ви, получаваме изключително важна конструктивна критика.

На тази страница можете да задавате своите въпроси, а ние се стараем да отговаряме бързо и точно.

Коментари

  1. Здравейте,

    @AskFibank
    Провокира ме последния Ви коментар. Преди време, подобно на @ilna, бях задавал същия въпрос - възможно ли е да пусна онлайн искане за издаване на допълнителна карта към съществуваща сметка.
    Тогава Вие ми отговорихте, че за допълнителна карта е необходимо да посетя Ваш клон.

    Не съм проверявал цялата процедура, но във формата за онлайн искане не фигурира поле, в което да се посочи номера на съществуващата сметка.

    Въпросът ми е - възможно ли е да се пусне онлайн искане за допълнителна дебитна/кредитна карта или отговора Ви посочва принципната възможност за наличието на такава.

    Поздрави!

    1. Здравейте, г-н Динов. Благодаря Ви за Вашето запитване за да можем да уточним, че през сайта на Fibank (Първа инвестиционна банка) можете да пуснете онлайн искане за карта. Ако обаче искате новата карта да е към вече съществуваща сметка е нужно да посетите наш клон. Надяваме се да сме били полезни.

  2. Здравейте,
    Искам да ви питам, мога ли да подам онлайн заявляние за Маестро дебитна крата, но да е към вече съществуващата ми сметка ? Имам издадена дебитна Виза карта по тази сметка.

    Благодаря !

    1. Здравейте. Можете да подадете онлайн заявление за Maestro дебитна карта от сайта на Fibank (Първа инвестиционна банка). Maestro може да бъде към съществуващата Ви сметка като допълнителна карта по нея. Успешен ден!

  3. Здравейте,след успешна регистрация за 3D Сигурност /статусът на картата ми е АКТИВНА/ на дебитната ми карта и след обаждането ми на два пъти на тел: 070012777,имам проблеми с плащането на сметка на Глобул и Грабо, предполагам и на други интернет страници.До сега съм плащал многократна на горните .Моля за Вашата компетентна помощ.

  4. Здравейте,
    Интересува ме при заплащане на комунални услуги чрез My Fibank с кредитна карта Visa или MC издадена от FIBANK, сумата по плащането участва ли в програмата CashBack на банката и дали освен дължимата сума за комунална услуга се начисляват някакви допълнителни разходи като такси и комисионни. Предварително благодаря за отговора.

    1. Здравейте, Орлин. При заплащане на комунални услуги чрез My Fibank не се начисляват допълнителни такси и комисионни и трансакциите участват в програмата CashBack. Успешен ден!

  5. Здравейте, проблемът бе, че не бях информиран за въвеждането на тази допълнителна защита и не съм очаквал да се появи при плащането. Друго - както съм писал по-горе, текста е: 3D Card Security
    Fibank Ви предоставя по-голяма защита .... т.е., вие ми казвате, че 3D защита е по-добре, ама не ми казвате, че аз трябва да я имам, за да продължа. От този текст оставам с впечатлението, че това е нещо, което мога да пропусна и да не използвам. Моля, оправете го, да не заблуждава и други клиенти. Може да напишете напр. За да продължите е нужно да въведете вашата 3D парола дрън-дрън, така че да давате ясна представа на потребителя какво да направи и защо не може да продължи. Както и да е, оправих се. Благодаря!

    1. Здравейте, отново. Съжаляваме за Вашите неудобства. Ще вземем предвид Вашата препоръка, като благодарим за нея. Лека вечер.

  6. Здравейте, след звънене на съпорта разбрах, че 3D сигурността бил задължителна, за да плащам онлайн. Странно, защо не сте ме информирали???
    По време на плащането ли трябваше да го разбера? Едно нещо мога да ви призная: когато искате да изнервите клиент, го правите наистина качествено! Благодаря!

Коментирай