AskFibank

Fibank 3007

Вярваме, че двустранната комуникация с нашите клиенти е най-важна, тъй като тя най-добре илюстрира дали постигаме своите цели. Една от тях е Вие да оставате удовлетворени от продуктите и услугите, които ползвате, от обслужване и от предоставената възможност открито да получавате допълнителна информация. Екипът на Fibank ползва редица канали, чрез които се допитваме до мнението Ви, изслушваме Ви, отговаряме на въпросите Ви, получаваме изключително важна конструктивна критика.

На тази страница можете да задавате своите въпроси, а ние се стараем да отговаряме бързо и точно.

Коментари

  1. Здравейте отново, г-н Томов. Ние сме насреща, така че ако отново не се получи, не се колебайте да ни пишете отново или да се свържете с нашите специалисти от Виртуалния клон на тел. 0700 12 777.

  2. Здравейте, изглежда при някое от влизанията в Myfibank съм чекнала да се скрие екрана за 3D паролата, и сега вече никъде не откривам опцията? Какво се прави в такъв случай, ако реша да си регистрирам картата?

  3. По нито една от сметките нямах чакащо задължение. Но ще последвам съвета си и ще опитам след няколко дни.

  4. Привет, г-н Томов, Причината е, че последното задължение по тези сметки вероятно вече е платено. За да добавите нови сметки, е необходимо да имате очакващо плащане задължение. Опитайте отново след няколко дни, когато очаквате следващата сметка. Поздрави!

  5. Здравейте отново, Стефан. Поради временни смущения в комуникациите преводът не е бил осчетоводен. Лесно можете да следите изпълнението на преводите в секция "Наредени документи" във Виртуалния клон. Така при подобни ситуации можете да се свържете с нас на тел. 0700 12 777, за да съдействаме за бързото им изпълнение или да дадем съвет. Винаги сме на Ваше разположение.

  6. Здравейте, днес успешно регистрирах няколко битови сметки за плащане, между които и две на ЕОН. Имам да регистрирам още две обаче, а системата не ми разрешава. Пише да опитам по-късно. Опитах и по-късно (след 1 и след 3 часа) - резултатът беше същия. Сигурен съм в правилността на номерата, защото прехвърлих с copy/paste всички сметки от сайта на epay. Моля, отговорете ми на какво се дължи този проблем и има ли някакво решение за него.

  7. AskFibank: Нали виждате мейла който ми е към профила, по търсене в базата си можете да видите необходимата информация. Потребителското име за клона е същото както мейла ми преди кльомбата.

  8. Привет, г-н Желев, Да, плащанията с карта към търговци през ePay също участват в томболата на Visa. Прехвърлянето на средства от карта по микросметка в ePay не участват. Поздрави!

  9. Здравейте, Тодор и Стефан, За да открием причината, бихте ли ни изпратили своя клиентски номер или потребителско име във Виртуалния клон? Пишете ни на marketing@fibank.bg. Благодарим предварително и съжаляваме за неудобството!

  10. Привет, Мария! Ще се свържем с Вас по имейл, тъй като ни е необходима повече информация, за да проверим в детайли случая. Благодарим Ви предварително!

Коментирай