AskFibank

Fibank 2974

Вярваме, че двустранната комуникация с нашите клиенти е най-важна, тъй като тя най-добре илюстрира дали постигаме своите цели. Една от тях е Вие да оставате удовлетворени от продуктите и услугите, които ползвате, от обслужване и от предоставената възможност открито да получавате допълнителна информация. Екипът на Fibank ползва редица канали, чрез които се допитваме до мнението Ви, изслушваме Ви, отговаряме на въпросите Ви, получаваме изключително важна конструктивна критика.

На тази страница можете да задавате своите въпроси, а ние се стараем да отговаряме бързо и точно.

Коментари

  1. ОПЛАКВАНЕ Кирил Ръждев

    1. Здравейте, г-н Ръждев, Не сме Ви забравили. Оплакването Ви се разглежда от компетентното звено в банката и колеги работят активно по въпроса. Очаквайте техния писмен отговор.

  2. Здравейте, Иво! Вече всичко би трябвало да е наред. Съжаляваме за временното неудобство. Поздрави и успешен ден!

  3. Какво става с my.fibank.bg... Днес при опит да влезна в менюто Справки>>> Салда по сметки ми изписва "Не са открити активни сметки!" ???

  4. Здравейте, Петър! Молим да ни извините, че сме Ви объркали с отговорите си. Бонус точките се натрупват по конкретна карта, т.е. във Вашия случай те са само по настоящата Ви Visa. Ако желаете да запазите натрупаните до момента бонус точки, нашата препоръка е да си издадете Visa payWave като допълнителна карта към настоящата Ви кредитна карта. С нея ще използвате същия кредитен лимит, а таксата за допълнителната карта ще е 19 лв. Другата възможност е да изчакате изтичането на последния шестмесечен период, през който бонус точките се натрупват и след това се заприходяват по Вашата сметка, и тогава да закриете своята настояща карта и да си издадете Visa payWave. Така ще получите бонус точките и ще имате само една кредитна карта. За това в коя част на шестмесечния период сте можете да се ориентирате по извлеченията за картата. Бонус точките се заприходяват в края на шестмесечния период, през който се натрупват. Поздрави!

  5. И още нещо - часовникът на блога ви е с един час напред :(

  6. Здравейте,
    Може ли да попитам защо интернет банкирането в частта му за прехвърляне на средства между собствени сметки работи толкова бавно? Много е неудобно, когато се налага да се пазари от онлайн магазини, а преводите ми от едната сметка в другата, на която е закачена карта Виза Електрон (ползва се за интернет разплащания), се бавят понякога и с 11-12 часа. Не може ли да се направи нещо по въпроса поне с прехвърлянето между собствени сметки? Страшно неудобно е това забавяне, особено когато се пазари от ebay. Повярвайте ми :)

  7. Здравейте,

    Искам да подменя съществуващата си Visa крадитна карта с Visa Paywave, запазвайки натрупаните си точки до момента.
    След разговор с вашия call center ми бе обяснено, че нямам никакъв проблем за тази операция.
    Единственото условие е, че съществуващата карта трябва да бъде преиздадена.
    След като посетих ваш клон обаче, ми беше обяснено, че това не е възможно.
    На кой отговор да вярвам. Бих ли могъл да запазя бонус точките си или не, при положение, че когато преиздавате картите по искане на Visa точките се запазват!

  8. Много интересно, валидно ли е и обратното - към разплащателна сметка с Маестро да се издаде и Виза Електрон?

    1. Здравейте, г-жо Пеева. Към разплащателна сметка с Maestro можете да издадете и Visa Electron, като трябва да посетите наш клон. Същото важи и за другите видове карти - V-PAY, MasterCard и Visa. Успешен ден!

Коментирай