AskFibank

Fibank 3000

Вярваме, че двустранната комуникация с нашите клиенти е най-важна, тъй като тя най-добре илюстрира дали постигаме своите цели. Една от тях е Вие да оставате удовлетворени от продуктите и услугите, които ползвате, от обслужване и от предоставената възможност открито да получавате допълнителна информация. Екипът на Fibank ползва редица канали, чрез които се допитваме до мнението Ви, изслушваме Ви, отговаряме на въпросите Ви, получаваме изключително важна конструктивна критика.

На тази страница можете да задавате своите въпроси, а ние се стараем да отговаряме бързо и точно.

Коментари

  1. Да, в този случай картодържателят, на чието име е издадена картата, трябва да я регистрира от своя личен профил в "Моята Fibank".

  2. Ами всъщност на тази опция нямаше отметка - т.е. явно не съм го скрила. Също така нямам изобщо такава опция 3D сигурност в Настройките. Забравих да уточня, че профилът е фирмен - да не би тази услуга да е само за физически лица

  3. Привет, г-жо Петрова. Можете да регистрирате картите си от меню "Настройки", "3D Сигурност на карти". Прозореца, който сте скрили, можете да върнете от меню "Настройки", "Общи настройки", като махнете отметката пред "Скрий предупредителния екран за 3D Сигурност на карти от началната страница". Поздрави!

  4. Здравейте отново, г-н Томов. Ние сме насреща, така че ако отново не се получи, не се колебайте да ни пишете отново или да се свържете с нашите специалисти от Виртуалния клон на тел. 0700 12 777.

  5. Здравейте, изглежда при някое от влизанията в Myfibank съм чекнала да се скрие екрана за 3D паролата, и сега вече никъде не откривам опцията? Какво се прави в такъв случай, ако реша да си регистрирам картата?

  6. По нито една от сметките нямах чакащо задължение. Но ще последвам съвета си и ще опитам след няколко дни.

  7. Привет, г-н Томов, Причината е, че последното задължение по тези сметки вероятно вече е платено. За да добавите нови сметки, е необходимо да имате очакващо плащане задължение. Опитайте отново след няколко дни, когато очаквате следващата сметка. Поздрави!

  8. Здравейте отново, Стефан. Поради временни смущения в комуникациите преводът не е бил осчетоводен. Лесно можете да следите изпълнението на преводите в секция "Наредени документи" във Виртуалния клон. Така при подобни ситуации можете да се свържете с нас на тел. 0700 12 777, за да съдействаме за бързото им изпълнение или да дадем съвет. Винаги сме на Ваше разположение.

  9. Здравейте, днес успешно регистрирах няколко битови сметки за плащане, между които и две на ЕОН. Имам да регистрирам още две обаче, а системата не ми разрешава. Пише да опитам по-късно. Опитах и по-късно (след 1 и след 3 часа) - резултатът беше същия. Сигурен съм в правилността на номерата, защото прехвърлих с copy/paste всички сметки от сайта на epay. Моля, отговорете ми на какво се дължи този проблем и има ли някакво решение за него.

  10. AskFibank: Нали виждате мейла който ми е към профила, по търсене в базата си можете да видите необходимата информация. Потребителското име за клона е същото както мейла ми преди кльомбата.

Коментирай