AskFibank

Fibank 2976

Вярваме, че двустранната комуникация с нашите клиенти е най-важна, тъй като тя най-добре илюстрира дали постигаме своите цели. Една от тях е Вие да оставате удовлетворени от продуктите и услугите, които ползвате, от обслужване и от предоставената възможност открито да получавате допълнителна информация. Екипът на Fibank ползва редица канали, чрез които се допитваме до мнението Ви, изслушваме Ви, отговаряме на въпросите Ви, получаваме изключително важна конструктивна критика.

На тази страница можете да задавате своите въпроси, а ние се стараем да отговаряме бързо и точно.

Коментари

    1. Здравейте, отново. Съжаляваме за Вашите неудобства. Ще вземем предвид Вашата препоръка, като благодарим за нея. Лека вечер.

  1. Здравейте, след звънене на съпорта разбрах, че 3D сигурността бил задължителна, за да плащам онлайн. Странно, защо не сте ме информирали???
    По време на плащането ли трябваше да го разбера? Едно нещо мога да ви призная: когато искате да изнервите клиент, го правите наистина качествено! Благодаря!

  2. Здравейте, опитвам се да направя плащане в сайта sportsdirect.com и след въвеждане на номер на картата и вместо плащане, ми се показва екран с текста: 3D Card Security
    Fibank Ви предоставя по-голяма защита при плащания през интернет, дрън-дрън и бутон Continue, който не работи. И сега не мога да си платя поръчката. Що за глупост е това? Не съм искал такава защита, защо слагате този екран по средата на процеса на плащане? Ползвам Firefox, последна версия. как да си платя в момента поръчката, бързо отговаряйте

    1. Здравейте, Иван. Бутон Continue би следвало да работи. Ако все пак изпитвате затруднения, можете да влезете на: https://my.fibank.bg/ със своето име и парола и да направи регистрация за 3D сигурност на картата. Ако нямате регистрация за тази услуга, трябва първо да се регистрирате за my.fibank и след това за 3D сигурност. Услугата служи за допълнителна защита на картата Ви и е част от утвърдените системи на сигурност на Visa и MasterCard, съответно Verified by Visa и MasterCard SecureCode. Чрез тях данните на кредитната Ви карта, които предоставяте на сайта на търговеца, са максимално защитени от евентуално недобросъвестно използване в интернет.

  3. Добър ден,преди няколко дни се опитах да направя плащане към интернет доставчик чрез ePay,но и двата пъти не успях,и след това видях че сумата в графата "общо блокирана сума" е равна на сумата на две плащания(в случая-два опита) към този доставчик,след което се обадих на техен оператор и ми казаха че плащането не е било извършено.Имаше някаква 3D идентификация, но така и не я направих,ако я направя ще бъде ли отблокирана тази сума(ще бъде ли направено плащането или ще се върнат парите ми в разполагаемата наличност?)

    1. Здравейте, Ясен. За да бъдем максимално полезни, моля Ви да се свържете с Картов отдел на тел: 02/817 11 42 или 43. Успешен ден!

  4. Поздрави за VisaPaywave.

    До колкото видях, тя не участва в бонус програмата cashback за момента(за разлика от другия безконтактен продукт paypass).

    Има ли вероятност да бъде включена и кога.

    Ще могат ли потребителите да сменят настоящите си VISA карти с paywave, запазвайки натрупаните точки до момента по старата карта.

    1. Здравейте. Visa payWave, както всички кредитни карти на Fibank (Първа инвестиционна банка), участва в програмата cashback. Относно смяната на Visa карта с друга и запазвайки натрупаните точки до момента по старата карта, то за момента няма подобна възможност. Успешен ден!

  5. @М.Михов. Сайтовете за защитено плащане имат този "малък" трик - когато се плаща, се дебитира картата, но ако се върнат пари по нея през същия сайт, те се връщат във виртуалната сметка на платеца в сайта, а не реално по сметката в банката. Така че, ако отидете в акаунта си в PayPal, балансът Ви там ще е отразил върнатата сума, но тя ще остане изцяло виртуална, докато не си я преведете ръчно от сайта в банковата сметка, за което сайтът ще Ви вземе такса. Много са хитри, нали?;-) Аз имам едни пари от върнатите за активирането на две карти и не правя нищо с тях, защото таксата за превода излиза колкото самата сума...

  6. @Ангелина

    Права сте, вече има такса при теглене от банкомат на ПИБ - 10 ст. е, въведоха я от 1 февруари т.г.

    Съобщението за промяната е обнародвано тук най-долу на страницата:
    http://www.fibank.bg/bg/page/2363/

Коментирай