AskFibank

Fibank 2999

Вярваме, че двустранната комуникация с нашите клиенти е най-важна, тъй като тя най-добре илюстрира дали постигаме своите цели. Една от тях е Вие да оставате удовлетворени от продуктите и услугите, които ползвате, от обслужване и от предоставената възможност открито да получавате допълнителна информация. Екипът на Fibank ползва редица канали, чрез които се допитваме до мнението Ви, изслушваме Ви, отговаряме на въпросите Ви, получаваме изключително важна конструктивна критика.

На тази страница можете да задавате своите въпроси, а ние се стараем да отговаряме бързо и точно.

Коментари

  1. Здравейте, имам питане във връзка с 3D сигурността. Регистрирала съм Maestro и вчера регистрирах новата си Visa Electron PayWave, но и в двата случая си давам сметка, че не съм стигала до стъпка, в която да се определи кода за сигурност, който се предполага, че ще ги предпазва от злоупотреби. Аз ли нещо не правя както трябва?

  2. Здравейте, Мирослав, Обичайно просрочено задължение по кредитна карта се покрива чрез преструктуриране на кредитната карта в потребителски кредит. Друга възможност, която вероятно визирате, е тегленето на средства от една кредитна карта на банкомат и внасянето им по сметката на кредитната карта. За да бъдем по-точни в отговора си, бихте ли ни ориентирали кой е предпочитаният от Вас вариант? Благодарим предварително!

  3. Здравейте, г-жо Иванова, Причината да не можете да разполагате със средствата си в този момент е било кратко комуникационно смущение в рамките на няколко минути, което отстранихме своевременно. Не сте успели да се свържете с нашите специалисти от Картов отдел заради натовареността на линиите в този момент. Молим да ни извините за неудобството, което сме създали, и благодарим Ви за проявеното разбиране. Поздрави от целия ни екип!

  4. Днес при покупка в магазин на пос терминал бе отказана транзакция от дебитната ми карта. Пробвахме три пъти .... същия резултат. Втрещих се и се ядосах. С тази карта разплащам всичките си сметки и знам, че има достатъчно наличност, отделно картата ми е валидна. Отидох до първия банкомат и след заявената справка получих отговор "Картата е временно забранена".
    Е чудесно значи в 17.30 в събота и предстояща неделя останах без МОИТЕ пари. Нито един клон на ПИБ не работи през уикенда. Многократно се опитвах да се свържа с телефоните на картовия център - минути наред стоях и чаках, защотот "Вашето обаждане е важно за нас, моля не затваряйте!" Е колко да чакам , колко и кой ще ми плати сметката на телефона?! После писах на call@fibank.bg, където осатвих името и координатите си. Отново никакъв отговор!
    Ужасно съм разочарована и не вбесена съм. Не мога да разполагам със СОБСТВЕНИТЕ си пари! Искам някой да поеме отговорност за този ваш проблем, искам някой да ми се обади лично и да ми даде разумно обяснение, искам да бъда удовлетворена по подходящ начин от банката за причиненото неудобство!

  5. Здравейте,

    Имам един въпрос свързан с предишен мой пост във Вашия блог, става въпрос за рефинансиране на кредитна карта. Интересува ме при погасяването на текущата ми кредитна карта как ще бъде отчетена транзакцията от новата ми карта. Питам във връзка с това, че по тарифата ви лихвите за теглене на пари от АТМ и плащане на ПОС терминал са различни. Въпросът ми е дали това закриване ще бъде отчетено като плащане на ПОС, съответно с по ниска лихва, или ще бъде отчетено като теглене на АТМ и съответно лихвата ще бъде по висока.

  6. ОПЛАКВАНЕ Кирил Ръждев

    1. Здравейте, г-н Ръждев, Не сме Ви забравили. Оплакването Ви се разглежда от компетентното звено в банката и колеги работят активно по въпроса. Очаквайте техния писмен отговор.

  7. Здравейте, Иво! Вече всичко би трябвало да е наред. Съжаляваме за временното неудобство. Поздрави и успешен ден!

  8. Какво става с my.fibank.bg... Днес при опит да влезна в менюто Справки>>> Салда по сметки ми изписва "Не са открити активни сметки!" ???

  9. Здравейте, Петър! Молим да ни извините, че сме Ви объркали с отговорите си. Бонус точките се натрупват по конкретна карта, т.е. във Вашия случай те са само по настоящата Ви Visa. Ако желаете да запазите натрупаните до момента бонус точки, нашата препоръка е да си издадете Visa payWave като допълнителна карта към настоящата Ви кредитна карта. С нея ще използвате същия кредитен лимит, а таксата за допълнителната карта ще е 19 лв. Другата възможност е да изчакате изтичането на последния шестмесечен период, през който бонус точките се натрупват и след това се заприходяват по Вашата сметка, и тогава да закриете своята настояща карта и да си издадете Visa payWave. Така ще получите бонус точките и ще имате само една кредитна карта. За това в коя част на шестмесечния период сте можете да се ориентирате по извлеченията за картата. Бонус точките се заприходяват в края на шестмесечния период, през който се натрупват. Поздрави!

Коментирай