AskFibank

Fibank 2999

Вярваме, че двустранната комуникация с нашите клиенти е най-важна, тъй като тя най-добре илюстрира дали постигаме своите цели. Една от тях е Вие да оставате удовлетворени от продуктите и услугите, които ползвате, от обслужване и от предоставената възможност открито да получавате допълнителна информация. Екипът на Fibank ползва редица канали, чрез които се допитваме до мнението Ви, изслушваме Ви, отговаряме на въпросите Ви, получаваме изключително важна конструктивна критика.

На тази страница можете да задавате своите въпроси, а ние се стараем да отговаряме бързо и точно.

Коментари

  1. И още нещо - часовникът на блога ви е с един час напред :(

  2. Здравейте,
    Може ли да попитам защо интернет банкирането в частта му за прехвърляне на средства между собствени сметки работи толкова бавно? Много е неудобно, когато се налага да се пазари от онлайн магазини, а преводите ми от едната сметка в другата, на която е закачена карта Виза Електрон (ползва се за интернет разплащания), се бавят понякога и с 11-12 часа. Не може ли да се направи нещо по въпроса поне с прехвърлянето между собствени сметки? Страшно неудобно е това забавяне, особено когато се пазари от ebay. Повярвайте ми :)

  3. Здравейте,

    Искам да подменя съществуващата си Visa крадитна карта с Visa Paywave, запазвайки натрупаните си точки до момента.
    След разговор с вашия call center ми бе обяснено, че нямам никакъв проблем за тази операция.
    Единственото условие е, че съществуващата карта трябва да бъде преиздадена.
    След като посетих ваш клон обаче, ми беше обяснено, че това не е възможно.
    На кой отговор да вярвам. Бих ли могъл да запазя бонус точките си или не, при положение, че когато преиздавате картите по искане на Visa точките се запазват!

  4. Много интересно, валидно ли е и обратното - към разплащателна сметка с Маестро да се издаде и Виза Електрон?

    1. Здравейте, г-жо Пеева. Към разплащателна сметка с Maestro можете да издадете и Visa Electron, като трябва да посетите наш клон. Същото важи и за другите видове карти - V-PAY, MasterCard и Visa. Успешен ден!

  5. Здравейте,

    @AskFibank
    Провокира ме последния Ви коментар. Преди време, подобно на @ilna, бях задавал същия въпрос - възможно ли е да пусна онлайн искане за издаване на допълнителна карта към съществуваща сметка.
    Тогава Вие ми отговорихте, че за допълнителна карта е необходимо да посетя Ваш клон.

    Не съм проверявал цялата процедура, но във формата за онлайн искане не фигурира поле, в което да се посочи номера на съществуващата сметка.

    Въпросът ми е - възможно ли е да се пусне онлайн искане за допълнителна дебитна/кредитна карта или отговора Ви посочва принципната възможност за наличието на такава.

    Поздрави!

    1. Здравейте, г-н Динов. Благодаря Ви за Вашето запитване за да можем да уточним, че през сайта на Fibank (Първа инвестиционна банка) можете да пуснете онлайн искане за карта. Ако обаче искате новата карта да е към вече съществуваща сметка е нужно да посетите наш клон. Надяваме се да сме били полезни.

  6. Здравейте,
    Искам да ви питам, мога ли да подам онлайн заявляние за Маестро дебитна крата, но да е към вече съществуващата ми сметка ? Имам издадена дебитна Виза карта по тази сметка.

    Благодаря !

    1. Здравейте. Можете да подадете онлайн заявление за Maestro дебитна карта от сайта на Fibank (Първа инвестиционна банка). Maestro може да бъде към съществуващата Ви сметка като допълнителна карта по нея. Успешен ден!

  7. Здравейте,след успешна регистрация за 3D Сигурност /статусът на картата ми е АКТИВНА/ на дебитната ми карта и след обаждането ми на два пъти на тел: 070012777,имам проблеми с плащането на сметка на Глобул и Грабо, предполагам и на други интернет страници.До сега съм плащал многократна на горните .Моля за Вашата компетентна помощ.

Коментирай