AskFibank

Fibank 2974

Вярваме, че двустранната комуникация с нашите клиенти е най-важна, тъй като тя най-добре илюстрира дали постигаме своите цели. Една от тях е Вие да оставате удовлетворени от продуктите и услугите, които ползвате, от обслужване и от предоставената възможност открито да получавате допълнителна информация. Екипът на Fibank ползва редица канали, чрез които се допитваме до мнението Ви, изслушваме Ви, отговаряме на въпросите Ви, получаваме изключително важна конструктивна критика.

На тази страница можете да задавате своите въпроси, а ние се стараем да отговаряме бързо и точно.

Коментари

  1. Искам да попитам има ли лимит за банкови сметки или мога да имам колкото си искам?
    Ако да,колко струва всяка нова сметка и за колко време се изготвя дебитната карта(Visa Electron)
    Благодаря

    1. Здравейте. Няма лимит за броя на откритите банкови сметки. За откриване на разплащателна сметка - таксата е 1 лв. за физическо лице, като за депозитни сметки - няма такса. Повече подробности относно тарифата на банката и различните видове сметки, можете да видите тук: http://fibank.bg/bg/page/294/tab/297 Вашата Visa Electron може да бъде готова до 4 работни дни. Успешен ден!

  2. Здравейте! Имам следния проблем: при покупка от Ибей, транзакцията не се осъществи, и продавачът ми рефаундна (върна) платената от мен сума. В PayPal също пише че е върната и всичко е както трябва, но в "Моята Fibank" сметка не ми излиза, че са ми върнати парите. Възможно ли е това да е, защото дебитната карта (Visa Electron) е нова и все още не е въведен кода от извлечението в PayPal или пък, трябва да минат 1-2-3 дена за да се обнови информацията и да ми покаже, че парите са върнати ?

    1. Здравейте. Въведете кода от извлечението в PayPal, като е важно да знаете, че актуализирането на информацията отнема известно време. Успешен ден!

  3. Не разбрах къде да видим списък с обектите, където може поне да тестваме Visa payWave? Или услугата още е в съвсем начален етап?

    1. Здравейте. Очаквайте скоро повече подробности за Visa payWave.

  4. Здравейте,

    Интересувам се от рефинансиране на кредитна карта. От мой приятели разбрах, че вашата банка предлага подобна услуга. Поради спецификата на работата ми през работния ден ми е много трудно да отделя време за да посетя ваш филиал и да се запозная с условията, поради тази причина бихте ли ми дали информация относно това какви действия трябва да предприема за да рефинансирам кредитната си карта. Какви документи са ми необходими? При положение, че рефинансирам има ли някакви преференциални условия за кредитната карта? Вашата банка директно ли ще преведе парите по сметката на текущата ми кредитна карта или трябва аз да ги преведа и след това да донеса бележка за това, че средствата са усвоени целево. Колко време ще отнеме целият процес?

    1. Здравейте, Мирослав. Извиняваме се за забавянето. Да, можем да рефинансираме кредитната карта като необходимите документи са наши бланки и те са: Декларация за свръзаност, Декларация за НОИ, искане за кредит, както и служебна бележка за 6 месеца назад и евентуално ако ще си получавате дохода по наша сметка и една декларация, с която работодателя се задължава да превежда възнаграждението по сметка и копие на личаната карта. Лихвата по кредита зависи от това къде работите, дали си получавате заплатата по сметка, ако не я получавате дали може да я получавате, в каква валута ще бъде кредита. Няма преференциални условия при рефинансиране на кредитна карта, условията ще са по програма и зависят от цитираните по-горе условия. След отпускане на кредита ще преведем парите по сметка в другата банка, за да се погаси картата, но след попълнено нареждане от ваша страна и след погасяване на кредитната карта ще трябва да донесете удостоверение, че картата е погасен и закрита. Одобрението и отпускането на кредита може да трае до 2 седмици. Успешен ден!

  5. Покрепям с две ръце написаното от Стефан. Според мен е разумно да има възможност за смяна на картовия продукт при изтичане на срока и подмяна. Още повече, че преди предлагахте такава услуга, която беше изключително приятна и удобна.

  6. Аз напълно Ви разбирам че банковия продукт е нещо много сериозно, за да се въвежда промяна автоматично. Никой не говори за автоматизиране на подмяната, още повече че някои хора поради различни съображения искат да останат с класически карти без Paypass, така че колкото е по-голямо Вашето портфолио, толкова по-добре.

    Идеята ми беше, че аз искам да направя някаква форма на "ъпгрейд" на картовия продукт към нов с добавена функционалност, а не искам да имам няколко карти към една сметка. Нито пък да откривам допълнителна и да закривам първата. Съгласете се че особено това предложение да излъжа че картата е загубена и да я преиздам за 20лв. не е особено гъвкаво.

    Конкретното ми предложение е да направите процедура/формуляр/бланка за промяна на продукт и така клиентите да имат възможност /дори и да е с такса/ да сменят своя картов продукт. Ако се касае за "ъпгрейд" от стандартна към Paypass, да бъде безплатна замяната, все пак това е в интерес и на Банката. Ако не е този случай, таксувайте.

Коментирай