AskFibank

Fibank 3000

Вярваме, че двустранната комуникация с нашите клиенти е най-важна, тъй като тя най-добре илюстрира дали постигаме своите цели. Една от тях е Вие да оставате удовлетворени от продуктите и услугите, които ползвате, от обслужване и от предоставената възможност открито да получавате допълнителна информация. Екипът на Fibank ползва редица канали, чрез които се допитваме до мнението Ви, изслушваме Ви, отговаряме на въпросите Ви, получаваме изключително важна конструктивна критика.

На тази страница можете да задавате своите въпроси, а ние се стараем да отговаряме бързо и точно.

Коментари

  1. Здравейте,след успешна регистрация за 3D Сигурност /статусът на картата ми е АКТИВНА/ на дебитната ми карта и след обаждането ми на два пъти на тел: 070012777,имам проблеми с плащането на сметка на Глобул и Грабо, предполагам и на други интернет страници.До сега съм плащал многократна на горните .Моля за Вашата компетентна помощ.

  2. Здравейте,
    Интересува ме при заплащане на комунални услуги чрез My Fibank с кредитна карта Visa или MC издадена от FIBANK, сумата по плащането участва ли в програмата CashBack на банката и дали освен дължимата сума за комунална услуга се начисляват някакви допълнителни разходи като такси и комисионни. Предварително благодаря за отговора.

    1. Здравейте, Орлин. При заплащане на комунални услуги чрез My Fibank не се начисляват допълнителни такси и комисионни и трансакциите участват в програмата CashBack. Успешен ден!

  3. Здравейте, проблемът бе, че не бях информиран за въвеждането на тази допълнителна защита и не съм очаквал да се появи при плащането. Друго - както съм писал по-горе, текста е: 3D Card Security
    Fibank Ви предоставя по-голяма защита .... т.е., вие ми казвате, че 3D защита е по-добре, ама не ми казвате, че аз трябва да я имам, за да продължа. От този текст оставам с впечатлението, че това е нещо, което мога да пропусна и да не използвам. Моля, оправете го, да не заблуждава и други клиенти. Може да напишете напр. За да продължите е нужно да въведете вашата 3D парола дрън-дрън, така че да давате ясна представа на потребителя какво да направи и защо не може да продължи. Както и да е, оправих се. Благодаря!

    1. Здравейте, отново. Съжаляваме за Вашите неудобства. Ще вземем предвид Вашата препоръка, като благодарим за нея. Лека вечер.

  4. Здравейте, след звънене на съпорта разбрах, че 3D сигурността бил задължителна, за да плащам онлайн. Странно, защо не сте ме информирали???
    По време на плащането ли трябваше да го разбера? Едно нещо мога да ви призная: когато искате да изнервите клиент, го правите наистина качествено! Благодаря!

  5. Здравейте, опитвам се да направя плащане в сайта sportsdirect.com и след въвеждане на номер на картата и вместо плащане, ми се показва екран с текста: 3D Card Security
    Fibank Ви предоставя по-голяма защита при плащания през интернет, дрън-дрън и бутон Continue, който не работи. И сега не мога да си платя поръчката. Що за глупост е това? Не съм искал такава защита, защо слагате този екран по средата на процеса на плащане? Ползвам Firefox, последна версия. как да си платя в момента поръчката, бързо отговаряйте

    1. Здравейте, Иван. Бутон Continue би следвало да работи. Ако все пак изпитвате затруднения, можете да влезете на: https://my.fibank.bg/ със своето име и парола и да направи регистрация за 3D сигурност на картата. Ако нямате регистрация за тази услуга, трябва първо да се регистрирате за my.fibank и след това за 3D сигурност. Услугата служи за допълнителна защита на картата Ви и е част от утвърдените системи на сигурност на Visa и MasterCard, съответно Verified by Visa и MasterCard SecureCode. Чрез тях данните на кредитната Ви карта, които предоставяте на сайта на търговеца, са максимално защитени от евентуално недобросъвестно използване в интернет.

  6. Добър ден,преди няколко дни се опитах да направя плащане към интернет доставчик чрез ePay,но и двата пъти не успях,и след това видях че сумата в графата "общо блокирана сума" е равна на сумата на две плащания(в случая-два опита) към този доставчик,след което се обадих на техен оператор и ми казаха че плащането не е било извършено.Имаше някаква 3D идентификация, но така и не я направих,ако я направя ще бъде ли отблокирана тази сума(ще бъде ли направено плащането или ще се върнат парите ми в разполагаемата наличност?)

    1. Здравейте, Ясен. За да бъдем максимално полезни, моля Ви да се свържете с Картов отдел на тел: 02/817 11 42 или 43. Успешен ден!

Коментирай