AskFibank

Fibank 2999

Вярваме, че двустранната комуникация с нашите клиенти е най-важна, тъй като тя най-добре илюстрира дали постигаме своите цели. Една от тях е Вие да оставате удовлетворени от продуктите и услугите, които ползвате, от обслужване и от предоставената възможност открито да получавате допълнителна информация. Екипът на Fibank ползва редица канали, чрез които се допитваме до мнението Ви, изслушваме Ви, отговаряме на въпросите Ви, получаваме изключително важна конструктивна критика.

На тази страница можете да задавате своите въпроси, а ние се стараем да отговаряме бързо и точно.

Коментари

    1. Преводите между собствени сметки и комуналните плащания се потвърждават само с парола за вход. За преводи към други лица, обаче се изисква задължително потвърждение с токън устройство. По този начин сигурността Ви е запазена, а удобството и свободата при банкиране между личните финанси е увеличена.

  1. Здравейте, наскоро посетих клон на на вашата банка, за да си открия банкова сметка. Голямо беше учудването ми, когато вашата служителка ми каза, че на мое име има открита банкова сметка по която дължа такси обслужване от доста време.
    Нямам никакъв спомен някога аз лично да съм откривала сметка при вас. Бихте ли ми дали повече информация, моля! Разбрах, че данните ми ги имате, така че очаквам да се свържете с мен.

    1. Здравейте! За да направим справка, ще ни бъде необходима допълнителна информация, която да изпратите на pr@fibank.bg Ще очакваме описан случая - кой клон сте посетила, име на служител, който ви е обслужвал, дата и час на посещението, Вашите три имена и ЕГН. За да имате сметка на Ваше име, трябва да е създадена с Ваше знание и с предоставени лични документи. Припомняме, че през март 2014 г. МКБ Юнионбанк ЕАД се вля във Fibank и всички сметки бяха прехвърлени.

    1. Здравейте. Искам да благодаря на екипа на Fibank за
      и в частност на екипа клон "Марица" гр. Пловдив.
      Благодаря на любезните служители за разбирането при разглеждането на моя случай. Благодаря за проявената съпричастност. Желая успех в работата!

  2. защо срочен депозит "Активно управление" го няма в електронното банкиране, кое му е "активното" на този депозит, активното губене на време, мое и ваше?

    1. Здравейте! Условията по управление на депозита са описани в детайли на сайта на Банката. Можете да се запознаете с тях тук >> http://www.fibank.bg/bg/depozit-aktivno-upravlenie/page/3861#nasheto-predlojenie

  3. Здравейте,
    В общите условия за кредитна карта има следната информация:
    "отчетен период от 20-то число на месеца до 19-то число на следващия месец".
    Кое взимате предвид като отчетен период: вальор, счетоводна дата или нещо друго?

    1. Здравейте! Отчетният период включва осчетоводените по картовата сметка операции, считано от 20-то число на предходния месец до 19-то число (включително) на текущия месец. В случай че е извършена и не е осчетоводена в текущия период, трансакцията се прехвърля в следващия отчетен период.

    1. Ако това, което казвате е вярно, би трявало да има значение само "счетоводната дата", защо в последното извлечение има трансакции със "счетоводна дата" 21ви.
      Какво е "Дата на регистриране в Картовата система"

  4. Здравейте,
    клиент съм на вашата банка и ме интересува възможно ли е да извадя втора дебитна карта към моята сметка за чуждестранен гражданин? Ако не какви възможности имам да открием сметка на гражданин от САЩ, които е с туристическа виза тук.
    Благодаря

Коментирай