AskFibank

Fibank 2974

Вярваме, че двустранната комуникация с нашите клиенти е най-важна, тъй като тя най-добре илюстрира дали постигаме своите цели. Една от тях е Вие да оставате удовлетворени от продуктите и услугите, които ползвате, от обслужване и от предоставената възможност открито да получавате допълнителна информация. Екипът на Fibank ползва редица канали, чрез които се допитваме до мнението Ви, изслушваме Ви, отговаряме на въпросите Ви, получаваме изключително важна конструктивна критика.

На тази страница можете да задавате своите въпроси, а ние се стараем да отговаряме бързо и точно.

Коментари

  1. Здравейте,

    колко време е необходимо за преглед на коментар?
    На 26.08.2016г. в 13.16 ч. съм писала и до този момент няма отговор от страна на ПИБ.

    1. Здравейте, г-жо Йосифова, Още след срещата Ви със служител на Дайнърс клуб Българя и в следствие на Вашата обратна връзка, са направени всички необходими проверки и са взети конкретни мерки. С уважение, Екипът на Fibank

  2. Здравейте,
    въпроса/проблема е описан от мен в блога на Дайнърс Клуб,защото имах проблем с картата на Дайнърс.Предвид обстоятелствата,че бях обслужена от Кол центъра на ПИБ,си позволявам да постна втория ми коментар,относно действията на Ваша служителка,които съм пуснала и там.Идеята е ПИБ/не само в частност Дайнърс/да са запознати.

    "Здравейте отново, проблема/въпроса е разрешен за 10 мин.благодарение на г-жа/ца Надежда Петрова от Дайнърс клуб,бул.България Уважаеми господа от Кол център на ПИБ, когато сте на работа,не отговаряйте като роботизирани,за тази цел има записващи устройства.Отсреща са хора/Ваши клиенти/,които точно в този момент имат нужда от Вашето съдействие. Не утре или по-късно.Ако Вие не сте в състояние или нямате настроение да си вършите работата,просто напуснете,явно не сте за тази длъжност.Със сигурност и аз съм допринесла за това отношение,но нищо не оправдава Вашето бездушие и пълна апатия към работата,за която Ви се плаща. Уважаеми господа, отново искренни и сърдечни благодарности на Надежда Петрова,благодарение на нейното поведение и отношение, ПИБ не загуби доверие от един дългогодишен клиент на банката."

    Можете да проследите историята/телефонни разговори,посещение до офис,както и писменна кореспонденция/ и да вземете конкретни мерки срещу бездушието на момиетата от Кол център,които бяха дежуни на 25.08.2016г.
    Проблем,който можеше да бъде разрешен само за 5 мин,при желание за работа .

    Поздрави

  3. Здравейте, клиент съм на банката от няколко години, като през цялото време ви давам за пример за адекватно и добро обслужване. Като "лоялен" клиент, от ваш офис ми предложиха кредитна карта. Приех и съответно използвам такава от 3 месеца. Няма да коментирам, че се наложи да изчакам близо 30-40 мин., докато вашият служител успее да се свърже с картов отдел, докато ми я активира, защото някой е заключил документите ми в системата.
    Днес, три месеца по-късно, виждам, че по картата ми има в последните дни има две тегления по 1 лв. за издаване на хартиено извлечение. Нещото, което ме вбеси е, че никой не си направи труда да ми обясни при получаването картата, че съм "заявил" тази услуга. Да не говорим, че нито едно хартиено извлечение не съм получил до момента. А още по-интересно е, че двете системни плащания за т.нар. услуга се случват три месеца по-късно.
    От кол центъра ви ми обясниха, че трябва да посетя банков клон, за да се откажа от нещо, което не съм заявил.
    Усещането ми е, че започвате да си играете с клиентите си за дребни суми. Сериозно се замислям дали да продължа да работя с вас!

    Поздрави,
    И. Димитров

  4. Здравейте, с промяната на сайтът вече не получаваме известия за преводи по SWIFT. Многократно опиваме да подновим тази услуга през Начало Услуги Преводи по SWIFT по e-mail Добавяне на услуга, след потвърждението с паролата ни връща в изходна позиция, че няма такава регистрация. Как да процедираме , за да я направим?

    1. Здравейте, г-жо Владимирова, Swift потвържденията за извършени преводи ще откриете в меню "Справки" -> "Преводи по Swift". Там можете да разгледате и разпечатате документите. Информация за изпратените имейли, които сте заявили, че желаете да получавате, се отразяват в меню "Справки" -> "Извършени услуги за клиент". За допълнителна информация и съдействие можете да се свържете и с колегите от Електронно банкиране на имейл: my.fibank@fibank.bg или тел.: 0700 12 777 Поздрави, Еkипът на Fibank

  5. Съжалявам,че трябва да го чуете но новата ви версия на my fibank е много ПО-ЛОША от предишната.Няма как да ме убедите че е иначе след като без да съм дал оторизация и обновяване системата автоматично плаща и фактури които не са в падеж и аз не желая към днешна дата да платя.
    ПРОСТО ТРЯБВА ДА ВКАРАТЕ ОПЦИЯ ЗА ИЗБОР НА ФАКТУРИ ЗА ПЛАЩАНЕ В ПЛАЩАНЕ НА КОМУНАЛНИ УСЛУГИ.

  6. Здравейте!
    Баща ми почина преди 10 дена.Той имаше разплащателна сметка при Вас на която получаваше пенсията си.От всички институции ме посъветваха да закрия всички банкови сметки и карти на негово име.
    Какви документи са необходими за да закрия сметката му при Вас

    1. Здравейте, Александър. Нашите съболезнования за загубата Ви! На място в клон на Банката се подава заявление за закриване на сметката. Необходими документи са смъртният акт (оригинал) и удостоверението за наследници. Необходимо е всички законни наследници (вписани в удостоверението) да присъстват при подаване на заявлението. Поздрави, Екипът на Fibank

  7. Здравейте Custumer Support,

    Аз съм наясно, че е въведена такса и го разбрах по доста неприятен начин - след като ми бе удържана. Въпросът ми е каква е причината да се въведе такава такса след като дълги години я нямаше и след като вече си плащам (1) такса за поддържане на сметка и (2) такса за картата. Вече ми е ясно, че не си правите труда да уведомявате клиентите си по пощата (email) или с смс за множеството нови такси които въвеждате...

Коментирай