AskFibank

Fibank 3007

Вярваме, че двустранната комуникация с нашите клиенти е най-важна, тъй като тя най-добре илюстрира дали постигаме своите цели. Една от тях е Вие да оставате удовлетворени от продуктите и услугите, които ползвате, от обслужване и от предоставената възможност открито да получавате допълнителна информация. Екипът на Fibank ползва редица канали, чрез които се допитваме до мнението Ви, изслушваме Ви, отговаряме на въпросите Ви, получаваме изключително важна конструктивна критика.

На тази страница можете да задавате своите въпроси, а ние се стараем да отговаряме бързо и точно.

Коментари

  1. @Ангелина

    Права сте, вече има такса при теглене от банкомат на ПИБ - 10 ст. е, въведоха я от 1 февруари т.г.

    Съобщението за промяната е обнародвано тук най-долу на страницата:
    http://www.fibank.bg/bg/page/2363/

  2. Здравейте, искам да попитам дали тегленето на пари от собствен банкомат на банката е безплатно.
    При извлечение във My.fibank излиза, че всеки път се таксува някаква сума.

    1. Здравейте, Ангелина. От 01.02.2012 г. при теглене на пари от наши банкомати е въведена такса в размер на 0,10 лв. Промяната е обявена от 01.12.2011 г. на нашата интернет страница. Отделно от това е обявена и в пресата през месец януари 2012 г. Съжаляваме, че информацията не е достигнала до Вас. Успешен ден!

  3. Искам да попитам има ли лимит за банкови сметки или мога да имам колкото си искам?
    Ако да,колко струва всяка нова сметка и за колко време се изготвя дебитната карта(Visa Electron)
    Благодаря

    1. Здравейте. Няма лимит за броя на откритите банкови сметки. За откриване на разплащателна сметка - таксата е 1 лв. за физическо лице, като за депозитни сметки - няма такса. Повече подробности относно тарифата на банката и различните видове сметки, можете да видите тук: http://fibank.bg/bg/page/294/tab/297 Вашата Visa Electron може да бъде готова до 4 работни дни. Успешен ден!

  4. Здравейте! Имам следния проблем: при покупка от Ибей, транзакцията не се осъществи, и продавачът ми рефаундна (върна) платената от мен сума. В PayPal също пише че е върната и всичко е както трябва, но в "Моята Fibank" сметка не ми излиза, че са ми върнати парите. Възможно ли е това да е, защото дебитната карта (Visa Electron) е нова и все още не е въведен кода от извлечението в PayPal или пък, трябва да минат 1-2-3 дена за да се обнови информацията и да ми покаже, че парите са върнати ?

    1. Здравейте. Въведете кода от извлечението в PayPal, като е важно да знаете, че актуализирането на информацията отнема известно време. Успешен ден!

  5. Не разбрах къде да видим списък с обектите, където може поне да тестваме Visa payWave? Или услугата още е в съвсем начален етап?

    1. Здравейте. Очаквайте скоро повече подробности за Visa payWave.

  6. Здравейте,

    Интересувам се от рефинансиране на кредитна карта. От мой приятели разбрах, че вашата банка предлага подобна услуга. Поради спецификата на работата ми през работния ден ми е много трудно да отделя време за да посетя ваш филиал и да се запозная с условията, поради тази причина бихте ли ми дали информация относно това какви действия трябва да предприема за да рефинансирам кредитната си карта. Какви документи са ми необходими? При положение, че рефинансирам има ли някакви преференциални условия за кредитната карта? Вашата банка директно ли ще преведе парите по сметката на текущата ми кредитна карта или трябва аз да ги преведа и след това да донеса бележка за това, че средствата са усвоени целево. Колко време ще отнеме целият процес?

Коментирай