AskFibank

Fibank 3000

Вярваме, че двустранната комуникация с нашите клиенти е най-важна, тъй като тя най-добре илюстрира дали постигаме своите цели. Една от тях е Вие да оставате удовлетворени от продуктите и услугите, които ползвате, от обслужване и от предоставената възможност открито да получавате допълнителна информация. Екипът на Fibank ползва редица канали, чрез които се допитваме до мнението Ви, изслушваме Ви, отговаряме на въпросите Ви, получаваме изключително важна конструктивна критика.

На тази страница можете да задавате своите въпроси, а ние се стараем да отговаряме бързо и точно.

Коментари

  1. Поздрави за VisaPaywave.

    До колкото видях, тя не участва в бонус програмата cashback за момента(за разлика от другия безконтактен продукт paypass).

    Има ли вероятност да бъде включена и кога.

    Ще могат ли потребителите да сменят настоящите си VISA карти с paywave, запазвайки натрупаните точки до момента по старата карта.

    1. Здравейте. Visa payWave, както всички кредитни карти на Fibank (Първа инвестиционна банка), участва в програмата cashback. Относно смяната на Visa карта с друга и запазвайки натрупаните точки до момента по старата карта, то за момента няма подобна възможност. Успешен ден!

  2. @М.Михов. Сайтовете за защитено плащане имат този "малък" трик - когато се плаща, се дебитира картата, но ако се върнат пари по нея през същия сайт, те се връщат във виртуалната сметка на платеца в сайта, а не реално по сметката в банката. Така че, ако отидете в акаунта си в PayPal, балансът Ви там ще е отразил върнатата сума, но тя ще остане изцяло виртуална, докато не си я преведете ръчно от сайта в банковата сметка, за което сайтът ще Ви вземе такса. Много са хитри, нали?;-) Аз имам едни пари от върнатите за активирането на две карти и не правя нищо с тях, защото таксата за превода излиза колкото самата сума...

  3. @Ангелина

    Права сте, вече има такса при теглене от банкомат на ПИБ - 10 ст. е, въведоха я от 1 февруари т.г.

    Съобщението за промяната е обнародвано тук най-долу на страницата:
    http://www.fibank.bg/bg/page/2363/

  4. Здравейте, искам да попитам дали тегленето на пари от собствен банкомат на банката е безплатно.
    При извлечение във My.fibank излиза, че всеки път се таксува някаква сума.

    1. Здравейте, Ангелина. От 01.02.2012 г. при теглене на пари от наши банкомати е въведена такса в размер на 0,10 лв. Промяната е обявена от 01.12.2011 г. на нашата интернет страница. Отделно от това е обявена и в пресата през месец януари 2012 г. Съжаляваме, че информацията не е достигнала до Вас. Успешен ден!

  5. Искам да попитам има ли лимит за банкови сметки или мога да имам колкото си искам?
    Ако да,колко струва всяка нова сметка и за колко време се изготвя дебитната карта(Visa Electron)
    Благодаря

    1. Здравейте. Няма лимит за броя на откритите банкови сметки. За откриване на разплащателна сметка - таксата е 1 лв. за физическо лице, като за депозитни сметки - няма такса. Повече подробности относно тарифата на банката и различните видове сметки, можете да видите тук: http://fibank.bg/bg/page/294/tab/297 Вашата Visa Electron може да бъде готова до 4 работни дни. Успешен ден!

  6. Здравейте! Имам следния проблем: при покупка от Ибей, транзакцията не се осъществи, и продавачът ми рефаундна (върна) платената от мен сума. В PayPal също пише че е върната и всичко е както трябва, но в "Моята Fibank" сметка не ми излиза, че са ми върнати парите. Възможно ли е това да е, защото дебитната карта (Visa Electron) е нова и все още не е въведен кода от извлечението в PayPal или пък, трябва да минат 1-2-3 дена за да се обнови информацията и да ми покаже, че парите са върнати ?

    1. Здравейте. Въведете кода от извлечението в PayPal, като е важно да знаете, че актуализирането на информацията отнема известно време. Успешен ден!

Коментирай