AskFibank

Fibank 2974

Вярваме, че двустранната комуникация с нашите клиенти е най-важна, тъй като тя най-добре илюстрира дали постигаме своите цели. Една от тях е Вие да оставате удовлетворени от продуктите и услугите, които ползвате, от обслужване и от предоставената възможност открито да получавате допълнителна информация. Екипът на Fibank ползва редица канали, чрез които се допитваме до мнението Ви, изслушваме Ви, отговаряме на въпросите Ви, получаваме изключително важна конструктивна критика.

На тази страница можете да задавате своите въпроси, а ние се стараем да отговаряме бързо и точно.

Коментари

  1. Здравейте, г-жо Митева! Вероятно не сте експортнали правилно сертификата. Поради тази причина не можете и да го инсталирате на новия компютър. На Ваше разположение сме, за да помогнем. Свържете се с нашите специалисти от Виртуалния клон на тел. 0700 12 777. Поздрави!

  2. Здравейте!Имам кредитна карта Visa.До момента в нея съм внасяла пари от Бг,сега ми се налага да направя това от чужбина.Iban , който до сега ползвах е невалиден за целта.Трябва ли ми различен такъв при положение,че ще внасям в евро и към кого да се обърна за да го разбера.
    Благодаря Ви предварително !

  3. Здравейте!
    Имам проблем с инсталацията на електронен сертификат на ПИБ на новия си лаптоп, който е с Уиндоус 7 Ултимейт и интернет експлорър 9.Дава ми съобщение, че сертификата не е намерен.Бихте ли ми казали какви настройки да направя, за да работи сертификата.
    Поздрави
    Наташа Митева

  4. @Станислав

    Говорим за едно и също:

    "По друг начин казано, ако искате да сте изчерпателен, както и супорта, просто ще трябва да постнете примерен договор за кредитна карта и да дадете достатъчно примери за онагледяване."

    Ако позволите да се самоцитирам (23.02):
    "Според личното ми мнение, малко повече конкретни примери в различните хипотетични ситуации (ако се обхванат всички) биха свършили добра работа."

    Нямам претенциите да изземвам функциите на Customer Support, но написах пример в подкрепа на тези мои думи - постановките в договора/бюлетина/общите условия по-лесно се разбират на базата на конкретен пример, без претенции да е изчерпателен, а проста илюстрация на конкретна ситуация.

  5. Ако беше толкова просто както го описвате, нямаше да има толкова точки в договора, щеше да е само една - това което сте описали по-горе.

  6. "Освен това, ако парите се изтеглят в брой на банкомат от кредитна карта"
    ... тогава има не само високи такси, но и лихвата е по-висока. А ако има повече от една покупка с кредитната (което се предполага) и суми теглени от банкомат, последните се звлачват при непълно погасяване, без значение че са с по-задна дата. Поради последното, както писах по-горе сметките дори с Ексел няма да могат да се направят. Трябва субрене на бюлетини и човешка ръчичка или програма.
    ---
    Г-н Христов, както виждате е достатъчно да умешате малко плащания с ПОС и тегления на банкомат и по-сложния пример е налице. Купона е още по-голям ако има и завлачени наказателни такси, плащания извън определения за погасяване период и т.н. По друг начин казано, ако искате да сте изчерпателен, както и супорта, просто ще трябва да постнете примерен договор за кредитна карта и да дадете достатъчно примери за онагледяване. Това в случай че си нямате друга работа.

  7. @Станислав

    Примерът илюстрира следния текст:
    "Ако сте имали непогасени задължения от предишни отчетни периоди, но покриете цялото задължение към момента по картата преди падежа, пак ще се възползвате от гратисния период – няма да дължите лихва за трансакциите от последния отчетен период, но ще дължите лихва върху непогасените трансакции от предходните периоди."

    Ще ми е любопитно да дадете по-сложен пример от Вашата практика и да споделите опита си с аудиторията - несъмнено това ще е от полза за някой.

  8. @Орлин Колев

    Мисля, че не сте прав - както вече стана дума, ако не се погаси цялото задължение (а в примера накрая на първия месец се внася само МПВ), се начислява лихва по задължението от датата на възникването му (датата на покупката).

    Освен това, ако парите се изтеглят в брой на банкомат от кредитна карта има допълнителни такси (справка - тарифата на банката).

    Тези разсъждения са от общи съображения, не съм се зачитал в подробности в лихвения бюлетин, общите условия и тарифата.

  9. Примера на Христов за `изчисления` по принцип е прекалено прост и няма смисъл да се коментира. А потвърждението на супорта че `точно по този начин се определя лихвата` може да им коства някое и друго дело и възстановени лихви, защото заблуждава че лихвата по принцип винаги точно така се смятат, а тя не се :-)
    Който е хвърлил един поглед на договора и вече няколко месеца има кредитната със сигурнос вече е усетил, че сметките не са чак толкова прости.

  10. Здравейте, г-н Симеонов. За да започнете да банкирате през нашия Виртуален клон, е достатъчно да се регистрирате за него и да изберете метода за идентификация, който ще Ви е най-удобен. Постарахме се да разгледаме различните възможности за това, които представихме пак в блога в тази статия. Там ще можете да се запознаете с предимствата им и да изберете най-подходящия според нуждите си. Те се грижат за Вашата сигурност. В тази връзка можем да предложим и комбинация от тях. Например за вход в системата да представяте и Универсален електронен подпис, и информация от Token устройството. Това в още по-висока степен ще гарантира Вашата сигурност. На Ваше разположение сме, за да обсъдим какво би било най-удобно за Вас.

Коментирай