AskFibank

Fibank 3007

Вярваме, че двустранната комуникация с нашите клиенти е най-важна, тъй като тя най-добре илюстрира дали постигаме своите цели. Една от тях е Вие да оставате удовлетворени от продуктите и услугите, които ползвате, от обслужване и от предоставената възможност открито да получавате допълнителна информация. Екипът на Fibank ползва редица канали, чрез които се допитваме до мнението Ви, изслушваме Ви, отговаряме на въпросите Ви, получаваме изключително важна конструктивна критика.

На тази страница можете да задавате своите въпроси, а ние се стараем да отговаряме бързо и точно.

Коментари

    1. Здравейте, Мирослав. Извиняваме се за забавянето. Да, можем да рефинансираме кредитната карта като необходимите документи са наши бланки и те са: Декларация за свръзаност, Декларация за НОИ, искане за кредит, както и служебна бележка за 6 месеца назад и евентуално ако ще си получавате дохода по наша сметка и една декларация, с която работодателя се задължава да превежда възнаграждението по сметка и копие на личаната карта. Лихвата по кредита зависи от това къде работите, дали си получавате заплатата по сметка, ако не я получавате дали може да я получавате, в каква валута ще бъде кредита. Няма преференциални условия при рефинансиране на кредитна карта, условията ще са по програма и зависят от цитираните по-горе условия. След отпускане на кредита ще преведем парите по сметка в другата банка, за да се погаси картата, но след попълнено нареждане от ваша страна и след погасяване на кредитната карта ще трябва да донесете удостоверение, че картата е погасен и закрита. Одобрението и отпускането на кредита може да трае до 2 седмици. Успешен ден!

  1. Покрепям с две ръце написаното от Стефан. Според мен е разумно да има възможност за смяна на картовия продукт при изтичане на срока и подмяна. Още повече, че преди предлагахте такава услуга, която беше изключително приятна и удобна.

  2. Аз напълно Ви разбирам че банковия продукт е нещо много сериозно, за да се въвежда промяна автоматично. Никой не говори за автоматизиране на подмяната, още повече че някои хора поради различни съображения искат да останат с класически карти без Paypass, така че колкото е по-голямо Вашето портфолио, толкова по-добре.

    Идеята ми беше, че аз искам да направя някаква форма на "ъпгрейд" на картовия продукт към нов с добавена функционалност, а не искам да имам няколко карти към една сметка. Нито пък да откривам допълнителна и да закривам първата. Съгласете се че особено това предложение да излъжа че картата е загубена и да я преиздам за 20лв. не е особено гъвкаво.

    Конкретното ми предложение е да направите процедура/формуляр/бланка за промяна на продукт и така клиентите да имат възможност /дори и да е с такса/ да сменят своя картов продукт. Ако се касае за "ъпгрейд" от стандартна към Paypass, да бъде безплатна замяната, все пак това е в интерес и на Банката. Ако не е този случай, таксувайте.

    1. Здравейте. Благодарим Ви за предложението, което ще вземем предвид. Успешен ден.

  3. "Говорим за едно и също" ... Не! ... Аз пиша за нещо съвсем конкретно и преследвам ясна цел с написаното, докато вие просто си пишете ... ако някой въобще чете, му е станало ясно защо.

  4. Аз вече опитах да получа информация пред днешния следобед. Обаче какво установявам, информацията е разнопосочна и може би още процедурно не е уточнена с целия персонал на банката.

    При мене случаят е, че едната ми Виза изтича през този месец, другата през следващия. От София от картовия отдел казаха, че мога да заявя в банката преиздаването на картата да стане Paywave, но трябва да побързам. За съжаление картата ми се оказа вече произведена и дори занесена в клона, служителката при която проверих каза че трябвало да се случи така, да заявя старата като повредена или открадната, да платя 20 лв. за смяна по моя вина и по този начин да се сдобия с Paywave. Другия вариант е Paywave като втора към основна Visa classic и да плащам 19лв. годишно като за допълнителна кредитна карта. За дебитна Visa electron която изтича през 2012-04, ми предложиха подобен вариант да заявя втора допълнителна и после ако искам да закрия основната, да го направя, или да имам две работещи.

    AskFibank: Отказах двете предложения защото вярвам, че в името на маркетинга на новия продукт бихте измислили по-гъвкаво и по-неангажиращо решение. Настоящото дори накара служителката да ми каже че не ме съветва да издавам допълнителни карти, какво мислите за това банката да пуска продукти и служителката да казва че не ме съветва да се възползвам. Май не е кой знае колко добре :)

    1. Здравейте. Благодарим Ви за препоръката, която ще вземем предвид. Действително няма как при подновяване на карта поради валидност да бъде променен банковия продукт автоматично. Гъвкавата възможност в случая е, че клиентът може да има различни картови продукти към една сметка, което не се предлага от останалите банки, както и самите безконтактни карти се предлагат само от ПИБ. С пожелание за успешен ден!

  5. Здравейте,

    Имам Visa Electron дебитна карта. Мога ли към същата сметка да си извадя и Visa Electron payWave ? Ще имам ли някакви такси и за нея ?

    Благодаря !

  6. Здравейте! Направих два опита за плащане на битови сметки към различни търговцичрез my fibank и по-точно еднократно плащане, за съжаление неуспешни. След изписването на абонатния номер и данните от дебитната карта, системата ме връща на началния прозорец за въвеждане на информация за търговеца. Таксуването на 0,10 лв. е налично, но отразено плащане няма. Какво се случва?

  7. Здравейте,

    Имам въпрос относно новата услуга payWave, която предлагате от Visa.

    1. Има ли списък с обектите, на които може да се плаща безконтактно с този тип карта?

    2. Дебитните и кредитните карти от този тип ще имат ли бонусна програма, по примера на YES и PayPass картите?

    3. Възможна ли е подмяната на стандартна дебитна карта Visa Electron с Visa Electron payWave и на каква цена?

    Поздрави и спорен ден!

Коментирай