AskFibank

Fibank 2974

Вярваме, че двустранната комуникация с нашите клиенти е най-важна, тъй като тя най-добре илюстрира дали постигаме своите цели. Една от тях е Вие да оставате удовлетворени от продуктите и услугите, които ползвате, от обслужване и от предоставената възможност открито да получавате допълнителна информация. Екипът на Fibank ползва редица канали, чрез които се допитваме до мнението Ви, изслушваме Ви, отговаряме на въпросите Ви, получаваме изключително важна конструктивна критика.

На тази страница можете да задавате своите въпроси, а ние се стараем да отговаряме бързо и точно.

Коментари

  1. „Гратисен период НЯМА, ако клиентът не погаси ПЪЛНОТО задължение от предходен отчетен период до 5-то число на текущия месец. Вижте чл. 8.1. и чл. 8.1.1. от Общи условия“

    Мога ли да помоля Customer Support да коментира горния цитат, който за мен би имал смисъл само, ако под задължение се има предвид минималната погасителна вноска...

  2. Добър ден,
    Бих искала да попитам какви са таксите и комисионите, които взимате при онлайн пазаруване с Виза Електрон чрез Paypal?
    Поздрави и успешен ден!

  3. Всичко си има обяснение, защото лихвата се изчислява по някаква математическа формула заложена в софтуера на банката.
    Но, тук идва съществения проблем с който съм се сблъсквал и аз, когато запитам във фронтофиса как се изчислява лихвата, и никой от служителите там досега не ми е дал конкретен отговор.
    Даже съм, запитвал и в пощата на Виртуалния клон, където съм регистриран, но и от там не могат да ми отговорят конкретно.
    Затова е добре, служителите да са малко по-компетентни по въпроса с начисляването на лихвите, и да могат да дадат конкретната формула за това.
    Все пак тук сме клиенти, които са най-малко със средно образование, и няма да е проблем, да си определим сами стойността на лихвата след изтичане на гратисния период, да си направим сметка колко да забавим плащането.
    Поздрави!

  4. Г-н Динов, коя сума точно имате пред вид? Лихвата по кредитната карта се смята на две части (за изминалия и за предишни периоди по отделно), върху сумите на покупките по отделно, по дни, според вида на дебита (различен лихвен процент), дали, кога и в какъв размер се погасяват задълженията (например при непълно погасяване, избирателно се погасяват първо тези с по-нисък лихвен процент), наказателни лихви и т.н. `малко` по-сложно е от една сума и процент (както е при дебитната карта) ... . Ако кредитната се ползва наистина активно, както аз се опитах, е голяма врътня и загубеното време в сметки не се рентира по никакъв начин. Не съм спец по ексел, но поради условностите при сметките, ексела вероятно няма да се справи. Сещаме се за какво иде реч нали?
    ---
    Кой реве не знам, знам че банката е длъжна да се обоснове за начислените лихви, така както търговците са длъжни да издават касови бележки. Както и да консултира клиентите си компетентно и добросъвестно.
    ---
    Не се паля, назовавам фактите, просто на някой явно не му изнасят ;-)

  5. @Тодор Колев
    "Гратисен период НЯМА, ако клиентът не погаси ПЪЛНОТО задължение от предходен отчетен период до 5-то число на текущия месец. Вижте чл. 8.1. и чл. 8.1.1. от Общи условия"

    Полезен детайл, който трябва да се има предвид, благодаря :-)

  6. @Станислав

    Не се пали излишно :-)

    "Поне чети преди да пишеш, защото в противен случай просто си пишеш" - "и дори нямам ТЯХНА кредитна карта“

    "трябва да се съглася със ‘системата’" - да, ти си се съгласил със системата, подписвайки договора

    "тези пари съм работил се пак, не съм ги крал" - аз също, затова, без да "сме счетоводни гений" си правя сметката как ги харча - елементарно е

    "След като банката може да си позволи да вземе от тях, то аз имам правото да получа от банката подробна информация, оправдаваща сумата до последната стотинка!!!" - с това съм съгласен.

    Смятам темата за изчерпана, нямам намерение да водя традиционните форумни препирни, казах вече, че идеята ми беше да сме полезни на четящите, а не да си броим картите, които имаме/нямаме.

  7. Здравейте,

    Подобно на @г-жа Николова, преглеждайки тарифата Ви, установих, че сте започнали да удържате такса от 10ст за теглене от Ваш банкомат.

    Въпреки че бях неприятно изненадан, мога ли да Ви помоля да обясните защо сте почнали да събирате тази такса?

    Поздрави!

  8. @Станислав,

    И аз имам кредитна карта от друга банка, но си спомням, че веднъж си играх и да смятам как са ми изчислили лихвата и нещата ми се напаснаха тогава.
    Лихвата, която се дължи, е цялата дължима (непогасена) сума до датата на пълното погасяване Х годишната лихва Х броя на просрочените дни, делено на 360 (колкото е банковата година).

    Поздрави!

  9. Станислав казва: 27 февруари, 2012 в 18:31

    Радвам се за теб че можеш!
    „ако платиш навреме всичко, нямаш лихва“ … да, но не всички и не винаги могат да платят всичко точно до заветната дата. И това е момента в който кредитната карта започва да кльопа семейния бюджет, и то по абсолютно непридвидим начин, защото, както обясних по-горе, никой не е в състояние да обясни, как се смятат лихвите и съответно кредитодържателя не е в състояние да си планира разходите. Иначе ако имаш парите е лесно с и без кредитна …. но това е ясно и без обсъждане …
    Предвидим си е и още как този който иска да ползва нещо да се научи как се ползва а не да чака и реве че други не му го наливат в главата

  10. "„ами системата така го е сметнала“ – щом системата го е сметнала, това е станало по определени правила. Дали някой ги знае – служител на ПИБ или клиент, е отделен въпрос."
    Ма ти сериозно ли?! Богопомазаната система ... Искаш да ми кажеш, че аз просто ей така трябва да се съглася със 'системата' и системата другия път като ми сметне 500 лева лихви, аз просто ей така трябва да ги платя, защото 'системата така ги е сметнала'? Ти си перфектния кредитополучател и щом ти харесва, давай си парите на 'системата'. Аз обаче съм на друго мнение! Аз за тези пари съм работил все пак, не съм ги крал! След като банката може да си позволи да вземе от тях, то аз имам правото да получа от банката подробна информация, оправдаваща сумата до последната стотинка!!!
    ---
    Относно втория ти пост: Аз къде съм написал, че не мога да си ги сметна? Аз написах, че във фронтоффиса не дават информация (или са некомпетентни)! Поне чети преди да пишеш, защото в противен случай просто си пишеш ....
    Банката трябва да е в състояние при поискване да издаде справка за платената лихва! Тази справка, при средно 1 покупка на ден, би се събрала на 1-2 листа А4. И няма да се налага едни клиенти да смятат лихвите на други, или да се зубрят в детайли лихвени бюлетини, договори и прочее. Във фронтофиса трябва да са достатъчно компетентни и да могат да отговорят на всякакви въпроси (а те и на по-прости не могат). Все пак не всички сме счетоводни гений, като някои във форума. Сега ако искаш продължавай да си пишеш, защото "и дори нямам тяхна кредитна карта" и явно си събрал и опит с нямането на кредитна карта и затова си по-светнат от тези дето имат ....

Коментирай