AskFibank

Fibank 3000

Вярваме, че двустранната комуникация с нашите клиенти е най-важна, тъй като тя най-добре илюстрира дали постигаме своите цели. Една от тях е Вие да оставате удовлетворени от продуктите и услугите, които ползвате, от обслужване и от предоставената възможност открито да получавате допълнителна информация. Екипът на Fibank ползва редица канали, чрез които се допитваме до мнението Ви, изслушваме Ви, отговаряме на въпросите Ви, получаваме изключително важна конструктивна критика.

На тази страница можете да задавате своите въпроси, а ние се стараем да отговаряме бързо и точно.

Коментари

  1. Здравейте,

    Имам Visa Electron дебитна карта. Мога ли към същата сметка да си извадя и Visa Electron payWave ? Ще имам ли някакви такси и за нея ?

    Благодаря !

  2. Здравейте! Направих два опита за плащане на битови сметки към различни търговцичрез my fibank и по-точно еднократно плащане, за съжаление неуспешни. След изписването на абонатния номер и данните от дебитната карта, системата ме връща на началния прозорец за въвеждане на информация за търговеца. Таксуването на 0,10 лв. е налично, но отразено плащане няма. Какво се случва?

  3. Здравейте,

    Имам въпрос относно новата услуга payWave, която предлагате от Visa.

    1. Има ли списък с обектите, на които може да се плаща безконтактно с този тип карта?

    2. Дебитните и кредитните карти от този тип ще имат ли бонусна програма, по примера на YES и PayPass картите?

    3. Възможна ли е подмяната на стандартна дебитна карта Visa Electron с Visa Electron payWave и на каква цена?

    Поздрави и спорен ден!

  4. ивинявам се за допуснатата грешка - о-горе: "обмени автоматично в лева" а не "обмени автоматичо в евро"...

  5. Госпожо Вушева, позволявам си да внеса допълнение за да Ви стане по-ясна логиката на отговора от персонала на банката.
    1) IBAN e международно приет стандарт за изписване на номера на банкови сметки, именно за да има по-малко затруднения при превода на пари от държава към държава.
    2) Няма специален IBAN който да се ползва за превод в зависимост от постъпващата валута. Просто ако Ви пратят например 100 евро, банката когато получи парите ще ги обмени автоматично в евро по актуалния за момента курс "Купува". Това важи за всички случаи в които по сметката Ви пристигат финансови средства в различна валута от Вашата.

  6. Привет, г-жо Вушева! Ако в IBAN-а на сметката на кредитната карта има символи, които приличат на "0" (нула) или "O" (буквата "O"), имайте предвид, че те са нули във всички случаи. Опитайте отново с този IBAN. Пишете ни отново, ако пак срещнете затруднения, за да измислим друг начин, по който да Ви помогнем. Поздрави и успешен ден!

  7. Здравейте, г-жо Митева! Вероятно не сте експортнали правилно сертификата. Поради тази причина не можете и да го инсталирате на новия компютър. На Ваше разположение сме, за да помогнем. Свържете се с нашите специалисти от Виртуалния клон на тел. 0700 12 777. Поздрави!

  8. Здравейте!Имам кредитна карта Visa.До момента в нея съм внасяла пари от Бг,сега ми се налага да направя това от чужбина.Iban , който до сега ползвах е невалиден за целта.Трябва ли ми различен такъв при положение,че ще внасям в евро и към кого да се обърна за да го разбера.
    Благодаря Ви предварително !

  9. Здравейте!
    Имам проблем с инсталацията на електронен сертификат на ПИБ на новия си лаптоп, който е с Уиндоус 7 Ултимейт и интернет експлорър 9.Дава ми съобщение, че сертификата не е намерен.Бихте ли ми казали какви настройки да направя, за да работи сертификата.
    Поздрави
    Наташа Митева

  10. @Станислав

    Говорим за едно и също:

    "По друг начин казано, ако искате да сте изчерпателен, както и супорта, просто ще трябва да постнете примерен договор за кредитна карта и да дадете достатъчно примери за онагледяване."

    Ако позволите да се самоцитирам (23.02):
    "Според личното ми мнение, малко повече конкретни примери в различните хипотетични ситуации (ако се обхванат всички) биха свършили добра работа."

    Нямам претенциите да изземвам функциите на Customer Support, но написах пример в подкрепа на тези мои думи - постановките в договора/бюлетина/общите условия по-лесно се разбират на базата на конкретен пример, без претенции да е изчерпателен, а проста илюстрация на конкретна ситуация.

Коментирай