AskFibank

Fibank 3000

Вярваме, че двустранната комуникация с нашите клиенти е най-важна, тъй като тя най-добре илюстрира дали постигаме своите цели. Една от тях е Вие да оставате удовлетворени от продуктите и услугите, които ползвате, от обслужване и от предоставената възможност открито да получавате допълнителна информация. Екипът на Fibank ползва редица канали, чрез които се допитваме до мнението Ви, изслушваме Ви, отговаряме на въпросите Ви, получаваме изключително важна конструктивна критика.

На тази страница можете да задавате своите въпроси, а ние се стараем да отговаряме бързо и точно.

Коментари

  1. @Тодор Колев
    "Гратисен период НЯМА, ако клиентът не погаси ПЪЛНОТО задължение от предходен отчетен период до 5-то число на текущия месец. Вижте чл. 8.1. и чл. 8.1.1. от Общи условия"

    Полезен детайл, който трябва да се има предвид, благодаря :-)

  2. @Станислав

    Не се пали излишно :-)

    "Поне чети преди да пишеш, защото в противен случай просто си пишеш" - "и дори нямам ТЯХНА кредитна карта“

    "трябва да се съглася със ‘системата’" - да, ти си се съгласил със системата, подписвайки договора

    "тези пари съм работил се пак, не съм ги крал" - аз също, затова, без да "сме счетоводни гений" си правя сметката как ги харча - елементарно е

    "След като банката може да си позволи да вземе от тях, то аз имам правото да получа от банката подробна информация, оправдаваща сумата до последната стотинка!!!" - с това съм съгласен.

    Смятам темата за изчерпана, нямам намерение да водя традиционните форумни препирни, казах вече, че идеята ми беше да сме полезни на четящите, а не да си броим картите, които имаме/нямаме.

  3. Здравейте,

    Подобно на @г-жа Николова, преглеждайки тарифата Ви, установих, че сте започнали да удържате такса от 10ст за теглене от Ваш банкомат.

    Въпреки че бях неприятно изненадан, мога ли да Ви помоля да обясните защо сте почнали да събирате тази такса?

    Поздрави!

  4. @Станислав,

    И аз имам кредитна карта от друга банка, но си спомням, че веднъж си играх и да смятам как са ми изчислили лихвата и нещата ми се напаснаха тогава.
    Лихвата, която се дължи, е цялата дължима (непогасена) сума до датата на пълното погасяване Х годишната лихва Х броя на просрочените дни, делено на 360 (колкото е банковата година).

    Поздрави!

  5. Станислав казва: 27 февруари, 2012 в 18:31

    Радвам се за теб че можеш!
    „ако платиш навреме всичко, нямаш лихва“ … да, но не всички и не винаги могат да платят всичко точно до заветната дата. И това е момента в който кредитната карта започва да кльопа семейния бюджет, и то по абсолютно непридвидим начин, защото, както обясних по-горе, никой не е в състояние да обясни, как се смятат лихвите и съответно кредитодържателя не е в състояние да си планира разходите. Иначе ако имаш парите е лесно с и без кредитна …. но това е ясно и без обсъждане …
    Предвидим си е и още как този който иска да ползва нещо да се научи как се ползва а не да чака и реве че други не му го наливат в главата

  6. "„ами системата така го е сметнала“ – щом системата го е сметнала, това е станало по определени правила. Дали някой ги знае – служител на ПИБ или клиент, е отделен въпрос."
    Ма ти сериозно ли?! Богопомазаната система ... Искаш да ми кажеш, че аз просто ей така трябва да се съглася със 'системата' и системата другия път като ми сметне 500 лева лихви, аз просто ей така трябва да ги платя, защото 'системата така ги е сметнала'? Ти си перфектния кредитополучател и щом ти харесва, давай си парите на 'системата'. Аз обаче съм на друго мнение! Аз за тези пари съм работил все пак, не съм ги крал! След като банката може да си позволи да вземе от тях, то аз имам правото да получа от банката подробна информация, оправдаваща сумата до последната стотинка!!!
    ---
    Относно втория ти пост: Аз къде съм написал, че не мога да си ги сметна? Аз написах, че във фронтоффиса не дават информация (или са некомпетентни)! Поне чети преди да пишеш, защото в противен случай просто си пишеш ....
    Банката трябва да е в състояние при поискване да издаде справка за платената лихва! Тази справка, при средно 1 покупка на ден, би се събрала на 1-2 листа А4. И няма да се налага едни клиенти да смятат лихвите на други, или да се зубрят в детайли лихвени бюлетини, договори и прочее. Във фронтофиса трябва да са достатъчно компетентни и да могат да отговорят на всякакви въпроси (а те и на по-прости не могат). Все пак не всички сме счетоводни гений, като някои във форума. Сега ако искаш продължавай да си пишеш, защото "и дори нямам тяхна кредитна карта" и явно си събрал и опит с нямането на кредитна карта и затова си по-светнат от тези дето имат ....

  7. @Христов - да, ама не. Гратисен период НЯМА, ако клиентът не погаси ПЪЛНОТО задължение от предходен отчетен период до 5-то число на текущия месец. Вижте чл. 8.1. и чл. 8.1.1. от Общи условия на ПИБ за ползване на кредитни карти. До скоро и аз бях от тези заблудени люде, които си мислят, че гратисен период винаги има. Да, ама не.

  8. "защото, както обясних по-горе, никой не е в състояние да обясни, как се смятат лихвите и съответно кредитодържателя не е в състояние да си планира разходите"
    И аз съм клиент на ПИБ като теб и дори нямам тяхна кредитна карта, но от просто любопитство ще ми е интересно, ако ми дадеш данните (не тук в блога, разбира се и стига да не нарушават някокви твои съображения) за плащанията (размер и дата) и платената от теб наказателна лихва - да видим дали е толкова необяснимо нейното изчисление?

  9. @Станислав
    Не оспорвам казаното от теб, а споделям мнение (и то по принцип, защото не съм запознат със случая).
    Отговорът, според мен, се крие в "ами системата така го е сметнала" - щом системата го е сметнала, това е станало по определени правила. Дали някой ги знае - служител на ПИБ или клиент, е отделен въпрос.
    Коментарът ми за гратисния период пък беше породен от думите, че може да "няма гратисен период" - не може, винаги има. Дали ще си платиш, без да го ползваш - това е съвсем отделен въпрос и това не значи, че е 1-2 дни.
    Понеже наистина има тънкости при ползване на кредитни карти искам с тази дискусия да сме от полза за четящите, нямам желание да се заяждам и споря с никой.

  10. Радвам се за теб че можеш!
    "ако платиш навреме всичко, нямаш лихва" ... да, но не всички и не винаги могат да платят всичко точно до заветната дата. И това е момента в който кредитната карта започва да кльопа семейния бюджет, и то по абсолютно непридвидим начин, защото, както обясних по-горе, никой не е в състояние да обясни, как се смятат лихвите и съответно кредитодържателя не е в състояние да си планира разходите. Иначе ако имаш парите е лесно с и без кредитна .... но това е ясно и без обсъждане ...

Коментирай