AskFibank

Fibank 2974

Вярваме, че двустранната комуникация с нашите клиенти е най-важна, тъй като тя най-добре илюстрира дали постигаме своите цели. Една от тях е Вие да оставате удовлетворени от продуктите и услугите, които ползвате, от обслужване и от предоставената възможност открито да получавате допълнителна информация. Екипът на Fibank ползва редица канали, чрез които се допитваме до мнението Ви, изслушваме Ви, отговаряме на въпросите Ви, получаваме изключително важна конструктивна критика.

На тази страница можете да задавате своите въпроси, а ние се стараем да отговаряме бързо и точно.

Коментари

  1. Днес с голямо учудване разбрах, че има случай, в който при револвиращите кредитни карти клиентът ползва 0 (нула) дни безлихвен гратисен период. В началото на месец март съм погасил пълните си задължения по двете ми кредитни карти на 8.03, като срокът по извлечение е бил на 6.03. За това удоволствие съм таксуван с около 110 лв. лихва за лукса, че съм внесъл задължението 2 дни след срока. Оказа се, че това е нормалното положение на нещата и според момичетата от front офиса е заложено във всички документи, които регулират отношенията между клиент и банка. Не се съмнявам в този факт, само ме смущава положението, че това всъщност никъде не е упоменато като информация в рекламните материали за кредитните карти. Смятам, че е честно спрямо клиентите да споменете факта, че при непогасяване на пълното задължение в срок, гратисен период не се приалга.

  2. Здравейте, Петър! В бонус програмата CashBack попадат плащанията с кредитни карти в търговската мрежа и интернет. С това банката възнаграждава своите най-активни картодържатели за това, че използват картата си за плащания на продукти и услуги. В тази връзка услугата "Захранване на микросметка" от револвираща кредитна карта на портали като www.ePay.bg и www.eBg.bg, както и всички подобни трансакции на прехвърляне на средства не се обработват като покупка на стока или услуга при търговец и съответно не натрупват бонус точки в програма CashBack. Поздрави и успешен ден!

  3. Въпрос за кредитни карти:

    Каква е причината за липсващи операции в cashback програмата по кредтните карти.

    Опеарациите са извършени към epay, фигурират в извлечението, но не и в cashback програмата

  4. Здравейте, г-жо Николова, Таксата за теглене на банкомат в чужбина с дебитна карта е 3 лв. + 1.5% от сумата. В тази връзка нашият съвет е синът Ви да тегли по-рядко, но по-големи суми. Курсът, по който се извършва превалутирането, се определя от Visa или MasterCard в зависимост от това дали картата му е Visa Electron, V PAY или Maestro. Превалутирането става първо от датски крони към евро (за картите Visa Electron и V PAY, издавани от Fibank) или щатски долари (за Maestro, Maestro PayPass, издавани от Fibank). След това операцията се преизчислява в лева по фиксинга на БНБ. Имайте предвид, че търговците в Дания могат да начисляват такса за плащане с чуждестранни карти на ПОС терминал. В такива случаи обаче те са длъжни да информират картодържателя за това. Препоръчваме на сина Ви да се регистрира за "Моята Fibank", системата ни за електронни справки. Чрез нея от всеки компютър с достъп до интернет ще може да следи всички плащания с картата си, салдата по сметка и др. Удобно решение са и кредитните карти с неснижаем остатък. Те играят ролята на дебитни карти, т.е. Вие определяте кредитния лимит, като зареждате сметката с толкова средства, колкото прецените. В същото време обаче можете да се ползвате от предимствата на кредитните карти - по-лесни резервации например и по-широко приемане от търговците. Надяваме се, че сме успели да помогнем. Ако имате допълнителни въпроси, не се колебайте да ни пишете отново. Поздрави и успех на сина Ви в Дания!

  5. Здравейте, г-жо Александрова, Промяната в тарифата е в сила от 1 февруари. Обявихме предстоящата промяна два месеца предварително на нашия сайт. На този адрес можете да следите промените в общите условия на банката и тарифата. Поздрави!

  6. На сина ми предстои обучение в Дания. Той има левова дебитна карта на Фибанк. Ако тегли датски крони от Дания какви такси и комисионни се начисляват и на какъв курс се превалутира. Всяка по-подробна информация и съвет от Ваша страна са добре дошли. Благодаря.

  7. Здравейте,
    Току що си проверих разплащателната сметка чрез онлайн банкирането. Видях, че сте започнали да начислявате такса от 10ст на всяка транзакция на теглене от банкомат, в случая на Fibank, тъй като само ваши банкомати ползвам. От кога е промяната? Бих казала, че е доста неприятна изненада и значително неудобство при положение, че не обичам да нося кеш в мен и често тегля малки суми.

    Благодаря за отговора,

    Ева

  8. Здравейте, Розита! Ще се свържем с Вас по имейл. Имаме нужда от Вашето потребителско име, за да направим справка и да Ви предложим решение. Очаквайте имейл от нас. Поздрави!

  9. Здравейте,

    имам онлайн банкиране със сертификат (само наблюдение и опериране на лични сметки).
    Регистрирах си електронен подпис и искам вече да ползвам него за онлайн банкирането. Как става това?

  10. Благодаря за бързия отговор !

    Лека и успешна седмица !

Коментирай