AskFibank

Fibank 2974

Вярваме, че двустранната комуникация с нашите клиенти е най-важна, тъй като тя най-добре илюстрира дали постигаме своите цели. Една от тях е Вие да оставате удовлетворени от продуктите и услугите, които ползвате, от обслужване и от предоставената възможност открито да получавате допълнителна информация. Екипът на Fibank ползва редица канали, чрез които се допитваме до мнението Ви, изслушваме Ви, отговаряме на въпросите Ви, получаваме изключително важна конструктивна критика.

На тази страница можете да задавате своите въпроси, а ние се стараем да отговаряме бързо и точно.

Коментари

  1. Благодаря за отговора!

    Не съм се съмнявал, че промените в тарифата са обявени своевременно (а мисля, че има и такова законово изискване). По-скоро е проблемна тяхната "видимост" - доста се потрудих да открия как точно се стига до секцията, за която давате линк. За всички заинтересовани - пътят е:
    Начална страница на сайта - Новини - от менюто вляво избирате "Предстоящи промени в Общи условия и Тарифа на ПИБ АД".
    Не се наемам да твърдя със сигурност, но едва ли тези новини излизат в добре видимата секция "Актуални новини" на началната страница, а самата секция "Новини" е доста забутана е малко интересна за регулярния посетител, като се има предвид, че там има пресрелийзи и т. н.
    По-същественото е, че в документ, чието съдържание е непостоянно поради чести промени, какъвто е Тарифата на банката, е недопустимо да няма информация за датата на последната промяна. Не мога да не се съглася и с мнението на Станислав, че обявяването на промените трябва да е достатъчно категорично, но ще почакаме докато българските банки стигнат до идеята, че клиентът трябва да е максимално, недвусмислено и навременно информиран.

    С най-добри чувства и пожелания за успехи!

  2. Здравейте, amji, Изпратихме Ви писмо с молба да споделите потребителско име, за да помогнем. Благодарим!

  3. Здравейте, г-н Николаев, Като се регистрирате за "Моята Fibank", Вие автоматично се отказвате от хартиените извлечения за кредитната си карта. "Моята Fibank" е система за пасивни операции - с нея можете да правите справки, да следите плащания с карти и движения по сметки. Повече за нея можете да прочетете в нашия сайт.Регистрацията е много лесна и можете да я потвърдите и без посещение на клон на банката. Достатъчно е да въведете данни за своята кредитна карта. След това ще можете да настроите системата да Ви изпраща електронните извлечения на Вашия имейл. Можете да ги разглеждате и в самата система. Благодарим за помощта с отговора, г-н Христов! :-)

  4. Здравейте, Христов и Станислав, В нашия сайт сме подготвили специална секция, в която обявяваме всички предстоящи промени в Тарифата и Общите условия. Тя е видима още с влизането в основната част на страницата и там можете да се запознавате с промените предварително, като е публикувана и давата, на която влизат в сила. Идеята Ви за обявяването на промените е добра и ще я имаме предвид! Поздрави и успешен ден!

  5. @Николаев
    Има поне 2 възможности за това - регистрация за my-fibank, където има възможности само за справки (и няма възможност въобще за плащания) и регистрация във виртуалния клон, където възможностите за разплащания са степенувани - без такава възможност, с възможност само между лични сметки, с пълни възможности.

  6. Здравейте
    Регистрирах ЕВН и ВИК сметки за плащане на задължения през myfibank, което е много удобно но когато потвърдя плащането излиза съобщение ,че Търговеца временно не приема плащания.Моля, опитайте по-късно! .Къде е проблема според вас ?

  7. Тия дни получих отчета за движението на сумите по кредитната ми карта от което разбрах, че ако желая да продължа да получавам писма на хартия ще си плащам по левче на месец. Естествено бих искал да избегна това допълнително плащане, ако е възможно. Оказва се, че трябва да се регистрирам в електронното банкиране на FIBank. И тук е проблема. Бих искал да има възможност за регистрация в тази система (както е в други конкурентни банки), без възможност за извършвания на плащания, а само за справка. Причината е ясна, но да я кажа все пак. Абсолютна сигурност при подобни плащания не съществува. Не ми е необходима подобна възможност (плащания по интернет) с кредитната ми карта от FIBank, но държа да не загубя сигурност. И като съвременен човек, виждал и пипал компютър си мисля, че добавянето на подобна опция не е мега хипер трудно. Вероятно става въпрос за недоглеждане или недомислие, което се надвам да бъде отстранено в прилични срокове...

  8. Не по-трудно е да се прати по мейл, поне на регнатите във виртуалния клон, но и аз прецених че е умишлено, а и законът явно го позволява. Поради което и коментарите са излишни. По- на запад пращат даже и в писмен вид (въпреки виртуалното банкиране), защото това са неща, които в бяла страна клиентът има законното право да не приеме, което пък налага своевременното му информиране (за да има шанса да реагира). По-неприятно е неуважението, не стотинките.

  9. Кога най-после в тарифата на банката ще има дата на последна актуализация - не е толкова трудно на заглавната страница да се добави един ред, от който човек да се ориентира дали да търси нови (обикновено неблагоприятни) промени или нещата са непроменени от последната му справка с тарифата. Аз съм давал това предложение, сигурен съм че и други клиенти са го правили, но явно има причина да не се изпълнява.
    Днес откривам, че тегленето от банкомат на ПИБ с дебитна карта вече се таксува - сигурно е било обявено по надлежния ред, но явно не толкова ефективно, че да стигне до клиентите без особени усилия. Дали не е добре в онлаин банкирането да има съобщение на началния екран (не съм забелязал такова) или в пощата (която не върши много работа, ако не се ползва точно за такива цели)?

  10. Здравейте, пълните ми пощата с връзки към коментари, които не ме късаят.Пуснах отписване ,но пак ми идват.Моля направете нещо, защото постоянно ми е задръстена пощата

Коментирай