AskFibank

Fibank 2974

Вярваме, че двустранната комуникация с нашите клиенти е най-важна, тъй като тя най-добре илюстрира дали постигаме своите цели. Една от тях е Вие да оставате удовлетворени от продуктите и услугите, които ползвате, от обслужване и от предоставената възможност открито да получавате допълнителна информация. Екипът на Fibank ползва редица канали, чрез които се допитваме до мнението Ви, изслушваме Ви, отговаряме на въпросите Ви, получаваме изключително важна конструктивна критика.

На тази страница можете да задавате своите въпроси, а ние се стараем да отговаряме бързо и точно.

Коментари

  1. Здравейте! @Мануела: От страна на Fibank не се начисляват такси за плащания с картата, включително и чрез PayPal. Тази част от тарифата се отнася за воденето на сметки на юридически лица. Във Вашия случай като физическо лице таксата за водене на сметка с дебитна карта е 0.30 лв. За справките през "Моята Fibank" не дължите такса. @Андрей Енев: Адресирайте го към Росица Тонева, Директор Дирекция "Управление на човешкия капитал". Пожелаваме Ви успех! @Пламен: Обичайно са необходими около 7 работни дни. В процеса са ангажирани обслужващи банки и картови организации. От наша страна е необходим един работен ден, за да обработим операцията и парите да са на Ваше разположение. Поздрави от нашия екип и успешно начало на седмицата!

  2. Здравейте !

    Интересува ме колко време е необходимо за превод от paypal към карта на Fibank.

    Поздрави !

  3. Здравейте, кандидатствам за длъжността СПЕЦИАЛИСТ КРЕДИТИ НА ФИЗИЧЕСКИ ЛИЦА, гр. Велико Търново, но не знам към кого да адресирам мотивационното си писмо.
    Бихте ли ме посъветвали как да постъпя.
    Благодаря ви предварително за помощта.

  4. Имам още един въпрос относно
    "Извадка от Тарифа за таксите и комисионите на Fibank: при извлечения на електронен носител - “Моята Fibank“ (раздел XVII)
    6 лв. месечно "

    Това значи ли,че за дебитни карти услугата в интернет е платена?

  5. Здравейте, имам дебитна карта Visa Electron при вас. Много често пазарувам с PayPal сметка и ме интересува дали при превода от ваша страна към PayPal ми удържате някакви комисионни.

  6. Здравейте, г-н Динов, Можете да активирате услугата единствено на място в клон на банката. Налага се да попълните документи, които не можем да Ви изпратим по имейл, както и да закупите Token устройство (за активно банкиране по телефона). Поздрави и успешен ден!

  7. има клон в Младост 1 до метростанцията.

  8. Здравейте,

    Интересувам се дали мога да активирам услугата "Телефонно банкиране" без посещение на Ваш офис? Подписано с УЕП искане или някакъв друг начин?

    Поздрави!

  9. Здравейте, Росен, Да, в близост до Метростанцията има наш клон. Намира се на бул. Андрей Сахаров 11. Отворен е всеки работен ден между 9:00 и 17:30 ч. Поздрави!

  10. Имам питане, дали в Младост 1 до метростанцията имаше ваш клон?

Коментирай