AskFibank

Fibank 2993

Вярваме, че двустранната комуникация с нашите клиенти е най-важна, тъй като тя най-добре илюстрира дали постигаме своите цели. Една от тях е Вие да оставате удовлетворени от продуктите и услугите, които ползвате, от обслужване и от предоставената възможност открито да получавате допълнителна информация. Екипът на Fibank ползва редица канали, чрез които се допитваме до мнението Ви, изслушваме Ви, отговаряме на въпросите Ви, получаваме изключително важна конструктивна критика.

На тази страница можете да задавате своите въпроси, а ние се стараем да отговаряме бързо и точно.

Коментари

  1. Здравейте !

    Интересува ме колко време е необходимо за превод от paypal към карта на Fibank.

    Поздрави !

  2. Здравейте, кандидатствам за длъжността СПЕЦИАЛИСТ КРЕДИТИ НА ФИЗИЧЕСКИ ЛИЦА, гр. Велико Търново, но не знам към кого да адресирам мотивационното си писмо.
    Бихте ли ме посъветвали как да постъпя.
    Благодаря ви предварително за помощта.

  3. Имам още един въпрос относно
    "Извадка от Тарифа за таксите и комисионите на Fibank: при извлечения на електронен носител - “Моята Fibank“ (раздел XVII)
    6 лв. месечно "

    Това значи ли,че за дебитни карти услугата в интернет е платена?

  4. Здравейте, имам дебитна карта Visa Electron при вас. Много често пазарувам с PayPal сметка и ме интересува дали при превода от ваша страна към PayPal ми удържате някакви комисионни.

  5. Здравейте, г-н Динов, Можете да активирате услугата единствено на място в клон на банката. Налага се да попълните документи, които не можем да Ви изпратим по имейл, както и да закупите Token устройство (за активно банкиране по телефона). Поздрави и успешен ден!

  6. има клон в Младост 1 до метростанцията.

  7. Здравейте,

    Интересувам се дали мога да активирам услугата "Телефонно банкиране" без посещение на Ваш офис? Подписано с УЕП искане или някакъв друг начин?

    Поздрави!

  8. Здравейте, Росен, Да, в близост до Метростанцията има наш клон. Намира се на бул. Андрей Сахаров 11. Отворен е всеки работен ден между 9:00 и 17:30 ч. Поздрави!

  9. Имам питане, дали в Младост 1 до метростанцията имаше ваш клон?

  10. Благодаря за отговора!

    Не съм се съмнявал, че промените в тарифата са обявени своевременно (а мисля, че има и такова законово изискване). По-скоро е проблемна тяхната "видимост" - доста се потрудих да открия как точно се стига до секцията, за която давате линк. За всички заинтересовани - пътят е:
    Начална страница на сайта - Новини - от менюто вляво избирате "Предстоящи промени в Общи условия и Тарифа на ПИБ АД".
    Не се наемам да твърдя със сигурност, но едва ли тези новини излизат в добре видимата секция "Актуални новини" на началната страница, а самата секция "Новини" е доста забутана е малко интересна за регулярния посетител, като се има предвид, че там има пресрелийзи и т. н.
    По-същественото е, че в документ, чието съдържание е непостоянно поради чести промени, какъвто е Тарифата на банката, е недопустимо да няма информация за датата на последната промяна. Не мога да не се съглася и с мнението на Станислав, че обявяването на промените трябва да е достатъчно категорично, но ще почакаме докато българските банки стигнат до идеята, че клиентът трябва да е максимално, недвусмислено и навременно информиран.

    С най-добри чувства и пожелания за успехи!

Коментирай