AskFibank

Fibank 2999

Вярваме, че двустранната комуникация с нашите клиенти е най-важна, тъй като тя най-добре илюстрира дали постигаме своите цели. Една от тях е Вие да оставате удовлетворени от продуктите и услугите, които ползвате, от обслужване и от предоставената възможност открито да получавате допълнителна информация. Екипът на Fibank ползва редица канали, чрез които се допитваме до мнението Ви, изслушваме Ви, отговаряме на въпросите Ви, получаваме изключително важна конструктивна критика.

На тази страница можете да задавате своите въпроси, а ние се стараем да отговаряме бързо и точно.

Коментари

  1. На сина ми предстои обучение в Дания. Той има левова дебитна карта на Фибанк. Ако тегли датски крони от Дания какви такси и комисионни се начисляват и на какъв курс се превалутира. Всяка по-подробна информация и съвет от Ваша страна са добре дошли. Благодаря.

  2. Здравейте,
    Току що си проверих разплащателната сметка чрез онлайн банкирането. Видях, че сте започнали да начислявате такса от 10ст на всяка транзакция на теглене от банкомат, в случая на Fibank, тъй като само ваши банкомати ползвам. От кога е промяната? Бих казала, че е доста неприятна изненада и значително неудобство при положение, че не обичам да нося кеш в мен и често тегля малки суми.

    Благодаря за отговора,

    Ева

  3. Здравейте, Розита! Ще се свържем с Вас по имейл. Имаме нужда от Вашето потребителско име, за да направим справка и да Ви предложим решение. Очаквайте имейл от нас. Поздрави!

  4. Здравейте,

    имам онлайн банкиране със сертификат (само наблюдение и опериране на лични сметки).
    Регистрирах си електронен подпис и искам вече да ползвам него за онлайн банкирането. Как става това?

  5. Благодаря за бързия отговор !

    Лека и успешна седмица !

  6. Здравейте! @Мануела: От страна на Fibank не се начисляват такси за плащания с картата, включително и чрез PayPal. Тази част от тарифата се отнася за воденето на сметки на юридически лица. Във Вашия случай като физическо лице таксата за водене на сметка с дебитна карта е 0.30 лв. За справките през "Моята Fibank" не дължите такса. @Андрей Енев: Адресирайте го към Росица Тонева, Директор Дирекция "Управление на човешкия капитал". Пожелаваме Ви успех! @Пламен: Обичайно са необходими около 7 работни дни. В процеса са ангажирани обслужващи банки и картови организации. От наша страна е необходим един работен ден, за да обработим операцията и парите да са на Ваше разположение. Поздрави от нашия екип и успешно начало на седмицата!

  7. Здравейте !

    Интересува ме колко време е необходимо за превод от paypal към карта на Fibank.

    Поздрави !

  8. Здравейте, кандидатствам за длъжността СПЕЦИАЛИСТ КРЕДИТИ НА ФИЗИЧЕСКИ ЛИЦА, гр. Велико Търново, но не знам към кого да адресирам мотивационното си писмо.
    Бихте ли ме посъветвали как да постъпя.
    Благодаря ви предварително за помощта.

  9. Имам още един въпрос относно
    "Извадка от Тарифа за таксите и комисионите на Fibank: при извлечения на електронен носител - “Моята Fibank“ (раздел XVII)
    6 лв. месечно "

    Това значи ли,че за дебитни карти услугата в интернет е платена?

  10. Здравейте, имам дебитна карта Visa Electron при вас. Много често пазарувам с PayPal сметка и ме интересува дали при превода от ваша страна към PayPal ми удържате някакви комисионни.

Коментирай