AskFibank

Fibank 2974

Вярваме, че двустранната комуникация с нашите клиенти е най-важна, тъй като тя най-добре илюстрира дали постигаме своите цели. Една от тях е Вие да оставате удовлетворени от продуктите и услугите, които ползвате, от обслужване и от предоставената възможност открито да получавате допълнителна информация. Екипът на Fibank ползва редица канали, чрез които се допитваме до мнението Ви, изслушваме Ви, отговаряме на въпросите Ви, получаваме изключително важна конструктивна критика.

На тази страница можете да задавате своите въпроси, а ние се стараем да отговаряме бързо и точно.

Коментари

    1. Здравейте, г-н Христов, Най-долу в писмата, които получавате, има линк за отказ от тях. Ако вече сте го последвали, не би следвало да получавате повече писма с коментари в блога. Ще проверим и ние и ще се опитаме да помогнем. Поздрави!

  1. Здравейте , бих желал да си реструктурирам кредитната карта в потребителски кредит . Кажете ми какво трябва да се направи , за да мога да действам . Благодаря

    1. Здравейте, Петър, Ако ни ориентирате кои са най-удобните Ви наши клонове и офиси, ще Ви насочим към колега кредитен специалист, който ще отговори на всички Ваши въпроси и ще помогне с формалностите. Поздрави и приятна вечер!

  2. Пак съм аз, ама ....
    защо не сложите и в ел. банкиране възможноста за плащане на комунални сметки както и промяната на 3D парола за карти.
    Това аутиризиуране там с банкова карта ми е малко досадно, а си има е-банкиране където си влизам с ел. подпис.

    Поздравления за възможноста за плащане на комунални сметки онлайн. Досега ходих на банкомата с тестето ф-ри, сега е много по удобно.

  3. Извинявам се, че съм написал "мое ли...". Имах предвид "може ли"... :)

    1. Привет, г-н Сидеров, IBAN-ът на сметката най-лесно можете да проверите чрез "Моята Fibank", нашата безплатна електронна система за справки и плащания. За нея можете да се регистрирате и без да посещавате клон на банката, достатъчно е да попълните формата за регистрация и да предоставите данни за своя карта, издадена от Fibank. За целта се заплаща такса от 0.10 лв. След това през "Моята Fibank" можете да правите справки за всички плащания с картата, за движения и наличности по сметки, можете да плащате и комуналните си сметки. Препоръчваме я на всички свои клиенти. BIC/SWIFT кодът на банката е FINVBGSF. Поздрави!

  4. Здравейте, мое ли да попитам как мога да проверя онлайн номера на IBAN и BIC на дебитната ми карта? Благодаря :)

  5. Здравейте, интересува ме при колко пъти погрешно въведен пин на банкомат карта може да бъде блокирана и какво трябва да се направи в такъв случай ?

    1. Здравейте, Петя, Ако три поредни пъти въведете грешен ПИН код, картата Ви се блокира. Най-добре е да се свържете с нашите специалисти от Картов отдел, които са на разположение на телефоните, изписани на гърба на картата. Те ще Ви дадат най-точен съвет какво да направите. В случай че не помните ПИН кода си и не го пазите никъде, ще се наложи картата Ви да бъде преиздадена, тъй като не можем по друг начин да Ви предоставим Вашия ПИН код. Поздрави!

  6. Исках да преведа сума в брой за бедствието в с.Бисер от наводнението по обявената сметка на БЧК или ФПББ в клон на вашата банка в Бургас. Сметките са в Булбанк.
    • Български Червен кръст
    УниКредит Булбанк
    BG64UNCR76301078660913
    UNCRBSSF
    • Уникредит Булбанк
    • BG54UNCR76301007110207
    • UNCRBGSF
    • Бенефициент на сметката: ФПББ (Фондация "Помощ за благотворителността в България")
    Поискаха ми такса за превод. Когато изразих учудването си, ме препратиха в Булбанк. Възмутена съм, че за дарителски сметки вземате такива такси. Редно е да се разпоредите на директорите си по градовете как да действат. Така и не преведох тези пари, ще намеря друг начин да помогна. И не става дума за няколко лева. Отвратена съм. Сигурно има хора, които ще искат 5 лв. да преведат, ще останат анонимни и няма да се появят в пресата. В такива случаи би трябвало да слагате сметките на видно място и да не вземате такси. Толкова хора имат нужда от помощ и за тях всяко левче е надежда. А парите от SMS се бавят толкова много, че за някои може и да е късно.

    Освободете дарителски сметки от такси!

Коментирай