AskFibank

Fibank 3000

Вярваме, че двустранната комуникация с нашите клиенти е най-важна, тъй като тя най-добре илюстрира дали постигаме своите цели. Една от тях е Вие да оставате удовлетворени от продуктите и услугите, които ползвате, от обслужване и от предоставената възможност открито да получавате допълнителна информация. Екипът на Fibank ползва редица канали, чрез които се допитваме до мнението Ви, изслушваме Ви, отговаряме на въпросите Ви, получаваме изключително важна конструктивна критика.

На тази страница можете да задавате своите въпроси, а ние се стараем да отговаряме бързо и точно.

Коментари

  1. @Николаев
    Има поне 2 възможности за това - регистрация за my-fibank, където има възможности само за справки (и няма възможност въобще за плащания) и регистрация във виртуалния клон, където възможностите за разплащания са степенувани - без такава възможност, с възможност само между лични сметки, с пълни възможности.

  2. Здравейте
    Регистрирах ЕВН и ВИК сметки за плащане на задължения през myfibank, което е много удобно но когато потвърдя плащането излиза съобщение ,че Търговеца временно не приема плащания.Моля, опитайте по-късно! .Къде е проблема според вас ?

  3. Тия дни получих отчета за движението на сумите по кредитната ми карта от което разбрах, че ако желая да продължа да получавам писма на хартия ще си плащам по левче на месец. Естествено бих искал да избегна това допълнително плащане, ако е възможно. Оказва се, че трябва да се регистрирам в електронното банкиране на FIBank. И тук е проблема. Бих искал да има възможност за регистрация в тази система (както е в други конкурентни банки), без възможност за извършвания на плащания, а само за справка. Причината е ясна, но да я кажа все пак. Абсолютна сигурност при подобни плащания не съществува. Не ми е необходима подобна възможност (плащания по интернет) с кредитната ми карта от FIBank, но държа да не загубя сигурност. И като съвременен човек, виждал и пипал компютър си мисля, че добавянето на подобна опция не е мега хипер трудно. Вероятно става въпрос за недоглеждане или недомислие, което се надвам да бъде отстранено в прилични срокове...

  4. Не по-трудно е да се прати по мейл, поне на регнатите във виртуалния клон, но и аз прецених че е умишлено, а и законът явно го позволява. Поради което и коментарите са излишни. По- на запад пращат даже и в писмен вид (въпреки виртуалното банкиране), защото това са неща, които в бяла страна клиентът има законното право да не приеме, което пък налага своевременното му информиране (за да има шанса да реагира). По-неприятно е неуважението, не стотинките.

  5. Кога най-после в тарифата на банката ще има дата на последна актуализация - не е толкова трудно на заглавната страница да се добави един ред, от който човек да се ориентира дали да търси нови (обикновено неблагоприятни) промени или нещата са непроменени от последната му справка с тарифата. Аз съм давал това предложение, сигурен съм че и други клиенти са го правили, но явно има причина да не се изпълнява.
    Днес откривам, че тегленето от банкомат на ПИБ с дебитна карта вече се таксува - сигурно е било обявено по надлежния ред, но явно не толкова ефективно, че да стигне до клиентите без особени усилия. Дали не е добре в онлаин банкирането да има съобщение на началния екран (не съм забелязал такова) или в пощата (която не върши много работа, ако не се ползва точно за такива цели)?

  6. Здравейте, пълните ми пощата с връзки към коментари, които не ме късаят.Пуснах отписване ,но пак ми идват.Моля направете нещо, защото постоянно ми е задръстена пощата

    1. Здравейте, г-н Христов, Най-долу в писмата, които получавате, има линк за отказ от тях. Ако вече сте го последвали, не би следвало да получавате повече писма с коментари в блога. Ще проверим и ние и ще се опитаме да помогнем. Поздрави!

  7. Здравейте , бих желал да си реструктурирам кредитната карта в потребителски кредит . Кажете ми какво трябва да се направи , за да мога да действам . Благодаря

    1. Здравейте, Петър, Ако ни ориентирате кои са най-удобните Ви наши клонове и офиси, ще Ви насочим към колега кредитен специалист, който ще отговори на всички Ваши въпроси и ще помогне с формалностите. Поздрави и приятна вечер!

  8. Пак съм аз, ама ....
    защо не сложите и в ел. банкиране възможноста за плащане на комунални сметки както и промяната на 3D парола за карти.
    Това аутиризиуране там с банкова карта ми е малко досадно, а си има е-банкиране където си влизам с ел. подпис.

    Поздравления за възможноста за плащане на комунални сметки онлайн. Досега ходих на банкомата с тестето ф-ри, сега е много по удобно.

Коментирай