Вярваме, че двустранната комуникация с нашите клиенти е най-важна, тъй като тя най-добре илюстрира дали постигаме своите цели. Една от тях е Вие да оставате удовлетворени от продуктите и услугите, които ползвате, от обслужване и от предоставената възможност открито да получавате допълнителна информация. Екипът на Fibank ползва редица канали, чрез които се допитваме до мнението Ви, изслушваме Ви, отговаряме на въпросите Ви, получаваме изключително важна конструктивна критика.
На тази страница можете да задавате своите въпроси, а ние се стараем да отговаряме бързо и точно.
AskFibank 2012-02-20 15:49:42
Здравейте, Розита! Ще се свържем с Вас по имейл. Имаме нужда от Вашето потребителско име, за да направим справка и да Ви предложим решение. Очаквайте имейл от нас. Поздрави!
Розита 2012-02-20 15:43:23
Здравейте,
имам онлайн банкиране със сертификат (само наблюдение и опериране на лични сметки).
Регистрирах си електронен подпис и искам вече да ползвам него за онлайн банкирането. Как става това?
Пламен 2012-02-20 14:03:51
Благодаря за бързия отговор !
Лека и успешна седмица !
AskFibank 2012-02-20 10:07:17
Здравейте! @Мануела: От страна на Fibank не се начисляват такси за плащания с картата, включително и чрез PayPal. Тази част от тарифата се отнася за воденето на сметки на юридически лица. Във Вашия случай като физическо лице таксата за водене на сметка с дебитна карта е 0.30 лв. За справките през "Моята Fibank" не дължите такса. @Андрей Енев: Адресирайте го към Росица Тонева, Директор Дирекция "Управление на човешкия капитал". Пожелаваме Ви успех! @Пламен: Обичайно са необходими около 7 работни дни. В процеса са ангажирани обслужващи банки и картови организации. От наша страна е необходим един работен ден, за да обработим операцията и парите да са на Ваше разположение. Поздрави от нашия екип и успешно начало на седмицата!
Пламен 2012-02-19 18:26:35
Здравейте !
Интересува ме колко време е необходимо за превод от paypal към карта на Fibank.
Поздрави !
Андрей Енев 2012-02-18 20:40:34
Здравейте, кандидатствам за длъжността СПЕЦИАЛИСТ КРЕДИТИ НА ФИЗИЧЕСКИ ЛИЦА, гр. Велико Търново, но не знам към кого да адресирам мотивационното си писмо.
Бихте ли ме посъветвали как да постъпя.
Благодаря ви предварително за помощта.
Мануела 2012-02-17 22:46:22
Имам още един въпрос относно
"Извадка от Тарифа за таксите и комисионите на Fibank: при извлечения на електронен носител - “Моята Fibank“ (раздел XVII)
6 лв. месечно "
Това значи ли,че за дебитни карти услугата в интернет е платена?
Мануела 2012-02-17 21:29:42
Здравейте, имам дебитна карта Visa Electron при вас. Много често пазарувам с PayPal сметка и ме интересува дали при превода от ваша страна към PayPal ми удържате някакви комисионни.
AskFibank 2012-02-17 11:04:30
Здравейте, г-н Динов, Можете да активирате услугата единствено на място в клон на банката. Налага се да попълните документи, които не можем да Ви изпратим по имейл, както и да закупите Token устройство (за активно банкиране по телефона). Поздрави и успешен ден!
Иво 2012-02-17 00:16:43
има клон в Младост 1 до метростанцията.