AskFibank

Fibank 2999

Вярваме, че двустранната комуникация с нашите клиенти е най-важна, тъй като тя най-добре илюстрира дали постигаме своите цели. Една от тях е Вие да оставате удовлетворени от продуктите и услугите, които ползвате, от обслужване и от предоставената възможност открито да получавате допълнителна информация. Екипът на Fibank ползва редица канали, чрез които се допитваме до мнението Ви, изслушваме Ви, отговаряме на въпросите Ви, получаваме изключително важна конструктивна критика.

На тази страница можете да задавате своите въпроси, а ние се стараем да отговаряме бързо и точно.

Коментари

    1. Привет, г-н Сидеров, IBAN-ът на сметката най-лесно можете да проверите чрез "Моята Fibank", нашата безплатна електронна система за справки и плащания. За нея можете да се регистрирате и без да посещавате клон на банката, достатъчно е да попълните формата за регистрация и да предоставите данни за своя карта, издадена от Fibank. За целта се заплаща такса от 0.10 лв. След това през "Моята Fibank" можете да правите справки за всички плащания с картата, за движения и наличности по сметки, можете да плащате и комуналните си сметки. Препоръчваме я на всички свои клиенти. BIC/SWIFT кодът на банката е FINVBGSF. Поздрави!

  1. Здравейте, мое ли да попитам как мога да проверя онлайн номера на IBAN и BIC на дебитната ми карта? Благодаря :)

  2. Здравейте, интересува ме при колко пъти погрешно въведен пин на банкомат карта може да бъде блокирана и какво трябва да се направи в такъв случай ?

    1. Здравейте, Петя, Ако три поредни пъти въведете грешен ПИН код, картата Ви се блокира. Най-добре е да се свържете с нашите специалисти от Картов отдел, които са на разположение на телефоните, изписани на гърба на картата. Те ще Ви дадат най-точен съвет какво да направите. В случай че не помните ПИН кода си и не го пазите никъде, ще се наложи картата Ви да бъде преиздадена, тъй като не можем по друг начин да Ви предоставим Вашия ПИН код. Поздрави!

  3. Исках да преведа сума в брой за бедствието в с.Бисер от наводнението по обявената сметка на БЧК или ФПББ в клон на вашата банка в Бургас. Сметките са в Булбанк.
    • Български Червен кръст
    УниКредит Булбанк
    BG64UNCR76301078660913
    UNCRBSSF
    • Уникредит Булбанк
    • BG54UNCR76301007110207
    • UNCRBGSF
    • Бенефициент на сметката: ФПББ (Фондация "Помощ за благотворителността в България")
    Поискаха ми такса за превод. Когато изразих учудването си, ме препратиха в Булбанк. Възмутена съм, че за дарителски сметки вземате такива такси. Редно е да се разпоредите на директорите си по градовете как да действат. Така и не преведох тези пари, ще намеря друг начин да помогна. И не става дума за няколко лева. Отвратена съм. Сигурно има хора, които ще искат 5 лв. да преведат, ще останат анонимни и няма да се появят в пресата. В такива случаи би трябвало да слагате сметките на видно място и да не вземате такси. Толкова хора имат нужда от помощ и за тях всяко левче е надежда. А парите от SMS се бавят толкова много, че за някои може и да е късно.

    Освободете дарителски сметки от такси!

    1. Здравейте, г-жо Драгоева, Таксата е такава за всички междубанкови преводи. Но Вашата гледна точка е правилна и ще помислим за начин, по който можем да направим дарителските актове по-лесни за изпълнение. Ще Ви държим в течение по този въпрос. Молим да ни извините.

  4. Здравейте, Илна и Валентин, Таксата от 0.10 лв. е в сила от 1-ви февруари. Поздрави и лека вечер!

  5. Здравейте, г-жо Димова, Ако Вие сте титулярят на сметката, ще можете да следите плащанията и с двете карти. Поздрави!

  6. Здравей Валентин,

    Таксата за теглене от автомат на ПИБ е от февруари 2012, т.е. от този месец вече ще е така.

    Лек ден !

  7. Здравейте,
    Днес в извлечението си от моя сметка, обвързана с дебитна карта открих записване удостоверяващо следното:
    Такса за теглене от АТМ #FIB_ATM...
    Въпросът ми е следният: От кога се начисляват такси за теглене на пари от автомат на ПИБ с карта, издадена от ПИБ?
    Поздрави

Коментирай