AskFibank

Fibank 3007

Вярваме, че двустранната комуникация с нашите клиенти е най-важна, тъй като тя най-добре илюстрира дали постигаме своите цели. Една от тях е Вие да оставате удовлетворени от продуктите и услугите, които ползвате, от обслужване и от предоставената възможност открито да получавате допълнителна информация. Екипът на Fibank ползва редица канали, чрез които се допитваме до мнението Ви, изслушваме Ви, отговаряме на въпросите Ви, получаваме изключително важна конструктивна критика.

На тази страница можете да задавате своите въпроси, а ние се стараем да отговаряме бързо и точно.

Коментари

  1. Не по-трудно е да се прати по мейл, поне на регнатите във виртуалния клон, но и аз прецених че е умишлено, а и законът явно го позволява. Поради което и коментарите са излишни. По- на запад пращат даже и в писмен вид (въпреки виртуалното банкиране), защото това са неща, които в бяла страна клиентът има законното право да не приеме, което пък налага своевременното му информиране (за да има шанса да реагира). По-неприятно е неуважението, не стотинките.

  2. Кога най-после в тарифата на банката ще има дата на последна актуализация - не е толкова трудно на заглавната страница да се добави един ред, от който човек да се ориентира дали да търси нови (обикновено неблагоприятни) промени или нещата са непроменени от последната му справка с тарифата. Аз съм давал това предложение, сигурен съм че и други клиенти са го правили, но явно има причина да не се изпълнява.
    Днес откривам, че тегленето от банкомат на ПИБ с дебитна карта вече се таксува - сигурно е било обявено по надлежния ред, но явно не толкова ефективно, че да стигне до клиентите без особени усилия. Дали не е добре в онлаин банкирането да има съобщение на началния екран (не съм забелязал такова) или в пощата (която не върши много работа, ако не се ползва точно за такива цели)?

  3. Здравейте, пълните ми пощата с връзки към коментари, които не ме късаят.Пуснах отписване ,но пак ми идват.Моля направете нещо, защото постоянно ми е задръстена пощата

    1. Здравейте, г-н Христов, Най-долу в писмата, които получавате, има линк за отказ от тях. Ако вече сте го последвали, не би следвало да получавате повече писма с коментари в блога. Ще проверим и ние и ще се опитаме да помогнем. Поздрави!

  4. Здравейте , бих желал да си реструктурирам кредитната карта в потребителски кредит . Кажете ми какво трябва да се направи , за да мога да действам . Благодаря

    1. Здравейте, Петър, Ако ни ориентирате кои са най-удобните Ви наши клонове и офиси, ще Ви насочим към колега кредитен специалист, който ще отговори на всички Ваши въпроси и ще помогне с формалностите. Поздрави и приятна вечер!

  5. Пак съм аз, ама ....
    защо не сложите и в ел. банкиране възможноста за плащане на комунални сметки както и промяната на 3D парола за карти.
    Това аутиризиуране там с банкова карта ми е малко досадно, а си има е-банкиране където си влизам с ел. подпис.

    Поздравления за възможноста за плащане на комунални сметки онлайн. Досега ходих на банкомата с тестето ф-ри, сега е много по удобно.

  6. Извинявам се, че съм написал "мое ли...". Имах предвид "може ли"... :)

    1. Привет, г-н Сидеров, IBAN-ът на сметката най-лесно можете да проверите чрез "Моята Fibank", нашата безплатна електронна система за справки и плащания. За нея можете да се регистрирате и без да посещавате клон на банката, достатъчно е да попълните формата за регистрация и да предоставите данни за своя карта, издадена от Fibank. За целта се заплаща такса от 0.10 лв. След това през "Моята Fibank" можете да правите справки за всички плащания с картата, за движения и наличности по сметки, можете да плащате и комуналните си сметки. Препоръчваме я на всички свои клиенти. BIC/SWIFT кодът на банката е FINVBGSF. Поздрави!

  7. Здравейте, мое ли да попитам как мога да проверя онлайн номера на IBAN и BIC на дебитната ми карта? Благодаря :)

Коментирай