AskFibank

Fibank 2974

Вярваме, че двустранната комуникация с нашите клиенти е най-важна, тъй като тя най-добре илюстрира дали постигаме своите цели. Една от тях е Вие да оставате удовлетворени от продуктите и услугите, които ползвате, от обслужване и от предоставената възможност открито да получавате допълнителна информация. Екипът на Fibank ползва редица канали, чрез които се допитваме до мнението Ви, изслушваме Ви, отговаряме на въпросите Ви, получаваме изключително важна конструктивна критика.

На тази страница можете да задавате своите въпроси, а ние се стараем да отговаряме бързо и точно.

Коментари

  1. А, сега стана. Трябваше да я регистрирам отново просто, пак през Firefox. Значи трябва да видите защо се дъни с IE 9. Благодаря за съдействието и приятен ден. :)

  2. Internet Explorer 9, но не е от това. Отворих го с Mozilla Firefox 9 и пак иска автентикация на потребител. Възможно ли е проблемът да е само с MasterCard картите? По-горе друг потребител каза, че е регистрирал успешно VISA.

  3. Възможно е причината да е в кешираното съдържание. Опитайте да изчистите кеша на браузъра и после да преминете през стъпките отново. Какъв браузър използвате?

  4. Разбирам, но при мен е все един и същ. Регистрирах MasterCard в прозореца "Автентикация на потребител", след което като натисна пак "Регистрирай MasterCard" отново отивам на "Автентикация на потребител". :о

  5. Здравейте отново, г-н Йорданов, При първото избиране на "Регистрирай Visa" се въвеждат данни на картата, за да се представите пред системата като нейния притежател. След това е необходимо да натиснете отново върху "Регистрирай Visa", този път прозорецът е друг, като там вече избирате коя своя карта с логото на Visa желаете да регистрирате за 3-D Secure и преминавате през останалите стъпки. Ако срещнете някакви затруднения, можете да ни пишете тук или да се свържете с нашите специалисти от Виртуалния клон. Поздрави! :-)

  6. Опитах още веднъж (MasterCard), но след въвеждане и изпращане на данните, страницата просто се презарежда и отново попадам на началната, където трябва да избера "Регистрирай VISA" или "Регистрирай MasterCard". Няма съобщения за грешки или други. Тествано с Internet Explorer 9.

    Ще изчакам до края на деня, после пак ще пробвам. Ако не стане, ще звънна утре във виртуалния банков клон.

  7. Здравейте! Благодарим Ви за бързата реакция и съжаляваме за неудобството. Паскал, отстранихме грешката и вече спокойно можете да регистрирате картата си. Г-н Йорданов, молим да ни извините. Сторнирахме всички трансакции при регистрацията на услугата на клиенти, които не са успели да регистрират картите си. Грешката действително беше наша. Ако и днес срещате проблеми с регистрацията за 3-D сигурността на картите, молим да ни пишете на marketing@fibank.bg, като ни изпратите и screenshot, за да вземем мерки. Благодарим!

  8. За съжаление новата 3D сигурност явно е пусната малко преждевременно, защото все още не работи. Ако някои са успели да регистрират картите си, то други не са. Операторите от виртуалния банков клон потвърдиха вчера, че проблемът е при тях и предстои да се решава. Неприятното е, че при опит за регистрация тестовата трансакция от 0.10лв се осъществява, но дотам.

  9. Здравейте! Няколко пъти се опитах да регистрирам дебитната си карта Виза Електрон, но ми дава следната грешка:
    "Моля, съгласете се с Общите усливия на ПИБ за ползване на MyFibank!"

    Грешката се появява на стъпката, където се избира дали приемам общите условия.

    Обръщам внимание, че съм ОТБЕЛЯЗАЛ полето "Запознат съм и приемам Общите условия на "Първа инвестиционна банка" АД за ползване на услуга 3d сигурност на карти".

  10. Здравейта,

    Аз вече се възползвах и работи. Поздравления ! Много се радвам, че " моята " банка използва такава защита за виза картата ми .

    Поздрави !

Коментирай