AskFibank

Fibank 3007

Вярваме, че двустранната комуникация с нашите клиенти е най-важна, тъй като тя най-добре илюстрира дали постигаме своите цели. Една от тях е Вие да оставате удовлетворени от продуктите и услугите, които ползвате, от обслужване и от предоставената възможност открито да получавате допълнителна информация. Екипът на Fibank ползва редица канали, чрез които се допитваме до мнението Ви, изслушваме Ви, отговаряме на въпросите Ви, получаваме изключително важна конструктивна критика.

На тази страница можете да задавате своите въпроси, а ние се стараем да отговаряме бързо и точно.

Коментари

  1. Здравейте,
    Бихте ли ме осведомили как мога да се възползвам от услугите Ви, свързани с превод на парична сума в евро в друга държава в реално време, като и Вие, и банката - получател сте членове на системата TARGET2? Какви са таксите за превода?
    Поздрави!

  2. В такъв случай аповядайте в клон "Витоша" всеки работен ден между 9:00 и 17:45 ч. :-)

  3. Удобните за мен клонове са "Енос" и "Витоша" - София.

    Поздрави !

  4. Здравейте, г-н Петров, Кои са най-удобните за Вас наши клонове? Ще се радваме да Ви насочим към кредитен специалист, който ще може да отговори на всичките Ви въпроси. Ще очакваме Вашия отговор. Поздрави и успешен ден!

  5. Здравейте, обмислям възможност за предсрочно погасяване на два кредита, които имам в Банката, чрез собствени средства или рефинансиране. За целта обаче ми е нужна предварителна информация, по повод която е питането ми.
    Ежемесечно ми се удържат вноски, точно равни на тези в погасителните планове, изготвени в началото на кредитите, но те са само ориентировъчни (както пише в договорите), а и също така сумите, насочвани към погасяване съответно на лихвата и на главницата, са различни от тези, посочени в погасителните планове, и несъразмерни с тези, които според моите изчисления са дължими съобразно лихвения процент, заложен в договорите (на база ОЛП/Euribor).
    Къде и как мога да получа информация за реалния остатък по главницата към текущ момент, изчислен не по погасителен план, а според договорния лихвен процент?

    Благодаря ви!

  6. Здравейте, г-жо Димитрова, Препоръчваме Ви регистрация за нашия Виртуален клон. Чрез него, без да напускате дома си, ще можете да нареждате превод от своя разплащателна сметка във Fibank по сметката за наем в другата банка. През Виртуалния клон се ползвате и с по-ниски такси за превода.Повече за Виртуалния клон можете да прочетете и тук, в нашия блог. Надяваме се, че сме били полезни.

  7. Здравейте, Илна, Иван и Стефан, Благодарим Ви за коментарите и предложенията. Наша цел е да направим банкирането Ви възможно най-удобно и сигурно. В работата си сме изградили тази практика, но непрекъснато търсим начин да оптимизираме работния процес. Ще имаме предвид Вашите наблюдения. Поздрави от целия ни екип! :-)

  8. Здравейте, г-н Христов, Постарахме се да направим "Моята Fibank" още по-удобна за ползване. Радваме се, че Ви допада. За да добавите сметка, от меню "Плащания" изберете "Добавяне на абонатни сметки". От списъка с регистрирани търговци избирате сметката, която искате да добавите. След като въведете данни за картата, е необходимо отново да влезете в меню "Добавяне на абонатни сметки", където ще попълните съответните данни. Услугата се активира веднага и не е необходимо да изчаквате. Ако нямате закъснели плащания по съответната сметка, следващото задължение ще бъде отразено в "Моята Fibank" в момента, в който бъде изпратено от регистрирания търговец. Поздрави!

  9. Здравейте! Имам кредитна карта в ПИБ, в същото време всеки месец плащам определена сума за наем в брой в друга банка. Никъде не намерих информация дали е възможно да се извършва междубанкова транзакция на ПОС терминал с кредитна карта. Това определено би ме улеснило, защото няма да се налага да тегля пари от дебитната ми карта и да ходя до клона да другата банка да ги внасям. Предпочитам безкасовите плащания. Благодаря.

  10. Иван, наистина има банки където тази процедура става само на едно "гише", обаче това крие и неудобства. Когато се внасят пари трябва атмосферата да е спокойна и като ти дадат документите, да можеш да ги прегледаш за точност на сметката, основанията и другите записани реквизити. Това по-трудно става когато си на два крака пред касиерка която в съответствие със закона е по-далеч от тебе и със стъклена преграда, по-трудно можеш да упражниш контрол какво се случва с документите които подаваш.

    Според мен тази организация в салоните на ПИБ трябва да остане. НО, ако не във всички офиси, в повечето офиси има проблем в организацията и той е че когато седне някой да се консултира за различна банкова услуга, например издаване на кредитна карта или депозит, момичетата обясняват подробно това което иска клиента да разбере и поради тази причина става така че хората преди такъв клиент чакат 15 минути за да бъдат обслужени за две. В такава ситуация няма как банката да изгони клиента който иска да получи подробна информация за продукта или услугите, нито да се обади на повече персонал да идва по спешност защото това става главно в обедните почивки. Замисли се че хората излизат в обедни почивки и отиват в банката да си свършат работата, в същия момент и служителите на банката имат обедни почивки и се получава конфликтна ситуация със струпване на хора.

    Според мен решението е следното - ако в даден офис има три момичета, специалисти по банково обслужване, две от тях работят само с клиенти които захранват и теглят пари, а една от тях работи с хора които имат по-специфични въпроси.

Коментирай