AskFibank

Fibank 3007

Вярваме, че двустранната комуникация с нашите клиенти е най-важна, тъй като тя най-добре илюстрира дали постигаме своите цели. Една от тях е Вие да оставате удовлетворени от продуктите и услугите, които ползвате, от обслужване и от предоставената възможност открито да получавате допълнителна информация. Екипът на Fibank ползва редица канали, чрез които се допитваме до мнението Ви, изслушваме Ви, отговаряме на въпросите Ви, получаваме изключително важна конструктивна критика.

На тази страница можете да задавате своите въпроси, а ние се стараем да отговаряме бързо и точно.

Коментари

  1. Здравейте, Павел, В такива случаи трябва да заплатите всички закъснели и настоящи сметки на каса на Топлофикация. Следващите отново ще бъдат заплащани автоматично от нашата услуга "Комунални плащания". Поздрави! :-)

  2. Здравейте!
    Чрез Вашата банка си плащам някои от битовите сметки у дома.Миналия месец поради не достатъчна наличност на пари в дебитната ми карта не е платена сметката ми за парно.Сега картата е заредена и очаквах че с новата сметка ще бъде платена и старата.Да чакам ли още или да ходя до каса на топлофикация и ръчно да платя сметките.Да не стане така че после и Вие да ги платите и да изгорят парите.Благодаря предварително

  3. Работим по въпроса :-) Благодарим, приятен ден и на Вас!

  4. А, сега стана. Трябваше да я регистрирам отново просто, пак през Firefox. Значи трябва да видите защо се дъни с IE 9. Благодаря за съдействието и приятен ден. :)

  5. Internet Explorer 9, но не е от това. Отворих го с Mozilla Firefox 9 и пак иска автентикация на потребител. Възможно ли е проблемът да е само с MasterCard картите? По-горе друг потребител каза, че е регистрирал успешно VISA.

  6. Възможно е причината да е в кешираното съдържание. Опитайте да изчистите кеша на браузъра и после да преминете през стъпките отново. Какъв браузър използвате?

  7. Разбирам, но при мен е все един и същ. Регистрирах MasterCard в прозореца "Автентикация на потребител", след което като натисна пак "Регистрирай MasterCard" отново отивам на "Автентикация на потребител". :о

  8. Здравейте отново, г-н Йорданов, При първото избиране на "Регистрирай Visa" се въвеждат данни на картата, за да се представите пред системата като нейния притежател. След това е необходимо да натиснете отново върху "Регистрирай Visa", този път прозорецът е друг, като там вече избирате коя своя карта с логото на Visa желаете да регистрирате за 3-D Secure и преминавате през останалите стъпки. Ако срещнете някакви затруднения, можете да ни пишете тук или да се свържете с нашите специалисти от Виртуалния клон. Поздрави! :-)

  9. Опитах още веднъж (MasterCard), но след въвеждане и изпращане на данните, страницата просто се презарежда и отново попадам на началната, където трябва да избера "Регистрирай VISA" или "Регистрирай MasterCard". Няма съобщения за грешки или други. Тествано с Internet Explorer 9.

    Ще изчакам до края на деня, после пак ще пробвам. Ако не стане, ще звънна утре във виртуалния банков клон.

  10. Здравейте! Благодарим Ви за бързата реакция и съжаляваме за неудобството. Паскал, отстранихме грешката и вече спокойно можете да регистрирате картата си. Г-н Йорданов, молим да ни извините. Сторнирахме всички трансакции при регистрацията на услугата на клиенти, които не са успели да регистрират картите си. Грешката действително беше наша. Ако и днес срещате проблеми с регистрацията за 3-D сигурността на картите, молим да ни пишете на marketing@fibank.bg, като ни изпратите и screenshot, за да вземем мерки. Благодарим!

Коментирай