AskFibank

Fibank 2993

Вярваме, че двустранната комуникация с нашите клиенти е най-важна, тъй като тя най-добре илюстрира дали постигаме своите цели. Една от тях е Вие да оставате удовлетворени от продуктите и услугите, които ползвате, от обслужване и от предоставената възможност открито да получавате допълнителна информация. Екипът на Fibank ползва редица канали, чрез които се допитваме до мнението Ви, изслушваме Ви, отговаряме на въпросите Ви, получаваме изключително важна конструктивна критика.

На тази страница можете да задавате своите въпроси, а ние се стараем да отговаряме бързо и точно.

Коментари

  1. Здравейте, г-жо Доцева, Вероятно когато сте публикували коментар в блога ни, сте сложили отметка на "Уведомете ме за следващи коментари по e-mail", което се намира точно под формата за коментари. За да се отпишете от мейлите, които получавате, просто последвайте линка в края на писмата, които получавате от нашия блог. Друг вариант е да ни препратите един от тях на marketing@fibank.bg, за да помогнем. Лек и успешен ден!

  2. Благодаря за информацията. От информацията във виртуалния клон не се разбираше защо сумите са две, а имат едно и също описание.

  3. Здравейте, Иван! Това се получава в случаите, когато имате задължение по кредитната си карта за изминали периоди и не сте погасили цялото задължение на 5-то число от месеца за последния завършен отчетен период. Технически така се начислява лихвата. Ще дадем пример, за да е по-лесно обяснението. Първият ред лихва се отнася за отчетния период 20.11.2011 - 19.12.2011. Вторият ред лихва е за периода 20.12.2011 - 19.01.2012. Тъй като вероятно не сте погасили цялото задължение за предходния период, 20.11 - 19.12, отделно се определя лихвата за предходния период от датата на всяка трансакция до 19.12. Ако до 6.02 (тъй като 5.02 се пада в неделя) върнете цялото задължение по картата, ще можете да се възползвате от гратисния период през следващия отчетен период. Поздрави и успешен ден!

  4. Да, може отговорих си !

  5. Здравейте,

    можем ли вече да се възползваме от защитата на картите ни Visa, по методите Verified by Visa/MasterCard Secure Code ?

  6. Моля Ви не ми пишете на Email Аз не ви задавам никакви въпроси, бъркате ЕМЕЙЛА, Друг чака вашите отговори!!! Не ми пълнете пощата!!!

  7. Здравейте, интересува ме защо всеки месец от сметката на кредитната ми карта се удържат 2 такси - лихви кредитни карти? Напр. един път се удържа 18,40 лв., и след това още един път 2, 05 лв? В детайлите не намирам отговор - и на двете места пише: лихва по дебитно салдо. Благодаря!

  8. Здравейте, г-н Петров, При плащания с картата събирате бонус точки - 1 лв. е равен на 1 бонус точка. Ако през съответния 6-месечен период направите оборот от поне 2000 лв. с картата, сметката на кредитната карта ще бъде заверена със съответния брой бонус точки. Например ако за последния шестмесечен период сте събрали 3000 точки, т.е. сте направили оборот от 3000 лв., по сметката си ще получите 30 лв. (За всеки 100 бонус точки по сметката си ще получите обратно по 1 лв.) Тези пари са бонус за това, че използвате картата си често. Поздрави!

  9. Използвам револвираща кредитна карта VISA на ПИБ повече от 3 години. Имам доста натрупани точки по бонус програмата 1% cash back, които виждам в вжемесечното си извлечение. Как и за какво мога да ги използвам?
    10x

  10. Здравейте! Не е необходимо да подавате искане или други молби. Подновяваме автоматично дебитните карти, ако по тяхната сметка има наличност от поне 5 лв. и през последната година са извършвани операции с картата. Така малко преди да изтече нейната валидност подновената карта Ви очаква в клона, в който сте я получили първоначално. Вашата карта би трябвало вече да Ви очаква в офис на банката. Молим да се свържете с нашите специалисти от Контакт център на тел. *bank (*2265) или 0800 11 011 (за абонати на фиксираните услуги на Vivacom). Бихте ли ни ориентирали за офиса, който сте посетили? Благодарим Ви предварително и оставаме на Ваше разположение, ако можем да помогнем с още нещо. Лек и успешен ден!

Коментирай