AskFibank

Fibank 3007

Вярваме, че двустранната комуникация с нашите клиенти е най-важна, тъй като тя най-добре илюстрира дали постигаме своите цели. Една от тях е Вие да оставате удовлетворени от продуктите и услугите, които ползвате, от обслужване и от предоставената възможност открито да получавате допълнителна информация. Екипът на Fibank ползва редица канали, чрез които се допитваме до мнението Ви, изслушваме Ви, отговаряме на въпросите Ви, получаваме изключително важна конструктивна критика.

На тази страница можете да задавате своите въпроси, а ние се стараем да отговаряме бързо и точно.

Коментари

  1. Подкрепям Иван с предложението. Така ще става по-бързо и няма да ги има безмислените опашки.

  2. Вчера ми се наложи да внеса пари по разплащателна сметка в друга банка. Просто имах път и реших да направя услуга на мои приятел да мина да внеса парите по сметката му. Няма да споменавам коя е банката. Цялата операция по внасянето на сумата отне не повече от 1 мин.
    Доста често захранвам сметка си при вас, и доста често се налагам да изчаква написването на една вносна бележка от служител на бюро. Случвало се е да чакам на опашка 30 мин. за да внеса 100 лв. А в това време момичета на касата не правят нищо и гледат опашката в очакване.

    Предложението ми за такива опростени операции да могат да се извършват директно на каса. Така ще става по бързо за всички и за клиенти и за служители.

  3. Здравейте,
    Днес си активирах "my fibank" услугата - много съм доволен че вече може да се изплозва само номер на карта за съзадаване на акаунт, без ходене до клон. След като съзадох акаунт, пожелах да активирам услугата "Комунални Плащания", обаче след няколкократно попълване на формата услугата още не е активна. Въпроса ми е - има ли период на изчакване за активиране на съответната услуга или някакви допълнителни стъпки, които не успях да открия в раздел "помощ"?

    Поздрави,
    Ивелин

  4. Здравейте, Петър, Подали сме сигнал към Борика за този проблем и се надяваме, че съвсем скоро ще бъде разрешен. В момента не прилагат процедурите по 3D Secure и поради тази причина при плащане не Ви излиза съобщение за въвеждане на 3D паролата. Поздрави!

  5. Имам активирана 3D защита на кредитната си карта (Visa). Използвам за плащане gate.borika.bg който е Verified by Visa и би трябвало да ми бъде поискана допълнителната парола за идентификация. Въпроса ми е защо това не се случва.

  6. Това добре, но аз и сега си ги получавам в PDF формат...........просто трябва да правя едно излишно упражнение

  7. Здравейте, г-н Асенов, Вариантът, който можем да Ви предложим, е да се регистрирате за нашата услуга "Моята Fibank". Регистрацията е безплатна. Можете да я потвърдите или на място в клон на банката, или директно при попълването на формуляра с данните от кредитна или дебитна карта, издадена от Fibank (срещу еднократна такса от 0.10 лв.). С това автоматично се отказвате от хартиените извлечения по кредитна карта. Можете да настроите услугата така, че да ги получавате в pdf-формат например на Вашия имейл. Поздрави и успешен ден!

  8. Здравейте,
    Въвеждате такса за извлечения по кредитни карти получавани по пощата, няма лошо, но в повечето случай идват със закъснение, а и аз ползвам виртуален банков клон и те съвсем са ми ненужни. Преди време питах дали мога да се откажа от тях, отговориха ми, че не. Сега дали ще има възможност да се откажа от хартиените извлечения или все още не???

  9. Здравейте, Владо! Благодарим Ви за забележките. Държим да отбележим, че със съобщението искаме да уведомим всички свои клиенти, които използват Моята Fibank, за новата функционалност, която внася още по-голяма сигурност при плащания с карти в интернет. Целта ни не е да Ви подразним по някакъв начин. Затова се погрижихме да има бутон, с който можете да продължите към основната функционалност на Моята Fibank. Ако сложите отметка на "маркирайте ако не желаете да виждате това съобщение", прозорецът няма да Ви се появява повече. Заели сме се и с редакция на допуснатите правописни и пунктуационни грешки. Съвсем скоро ще видите ефекта. Ако и след това забележите пропуски, пишете ни, ще се радваме да ги оправим :-) Лек и успешен ден и поздрави от екипа ни!

  10. Много се радвам, че правите реклама на 3D сигурността за дебитни и кредитни карти, но имам две бележки към Вас!

    1. Когато човек влезе в my.fibank.bg регистрацията си и се опита да използва менютата, то Вашата система не позволява това, докато не се натисне на бутона "Към Моята Fibank". Това е доста МАЛОУМЕН начин да накарате клиентите си да прочетат рекламата. Макар да съм Ваш клиент и да ползвам услугата "Моята Fibank", определено НЕ искам реклами, които не желая да чета да ограничават функционалността на услугата, която ползвам!

    2. Няма да е лошо да си наемете един служител, който е завършил "Българска филология" или най-малкото е грамотен, за да чете съдържанието на интернет страниците Ви. Още с влизането в "Моята Fibank", човек се натъква на не съвсем грамотно написани неща!

    Пример: "3D Сигурност на карти известие". Съгласете се, че звучи доста неясно и неграмотно, а би могло да се оправи с добавянето на едно тире. Все пак в българския език има тирета, запетаи, точки, кавички и т.н. Освен това, думата "сигурност" трябва да е с малка буква, тъй като "3D" сe явява начало на израза и няма нужда от следваща главна буква. Ако пък вложите малко повече усилия, може и още по-грамотно и разбираемо да го напишете. Все пак е реклама!

Коментирай