AskFibank

Fibank 2974

Вярваме, че двустранната комуникация с нашите клиенти е най-важна, тъй като тя най-добре илюстрира дали постигаме своите цели. Една от тях е Вие да оставате удовлетворени от продуктите и услугите, които ползвате, от обслужване и от предоставената възможност открито да получавате допълнителна информация. Екипът на Fibank ползва редица канали, чрез които се допитваме до мнението Ви, изслушваме Ви, отговаряме на въпросите Ви, получаваме изключително важна конструктивна критика.

На тази страница можете да задавате своите въпроси, а ние се стараем да отговаряме бързо и точно.

Коментари

  1. Здравейте! Не е необходимо да подавате искане или други молби. Подновяваме автоматично дебитните карти, ако по тяхната сметка има наличност от поне 5 лв. и през последната година са извършвани операции с картата. Така малко преди да изтече нейната валидност подновената карта Ви очаква в клона, в който сте я получили първоначално. Вашата карта би трябвало вече да Ви очаква в офис на банката. Молим да се свържете с нашите специалисти от Контакт център на тел. *bank (*2265) или 0800 11 011 (за абонати на фиксираните услуги на Vivacom). Бихте ли ни ориентирали за офиса, който сте посетили? Благодарим Ви предварително и оставаме на Ваше разположение, ако можем да помогнем с още нещо. Лек и успешен ден!

  2. здравейте,имам въпрос към вас на януари изти4а срокът на дебитната ми карта ходих в банката на 20 делември едната служителка ми каза да дойда да си я взема след 5 дена автомати4но се подновявала.отидох след 5 дена беше друга служителка която ми каза 4е няма такова нещо,каза 4е картата ми е валидна до края на януари,за да я подновя трябва да подам молба в НЗОК и оттам ве4е щели да ми я пратят в банката и тогава мога да си я взема.випросът ми е аз какво да направя в слу4ая на коя от двете служителки да повярвам благодаря ви предварително

  3. Zdraveite otnovo,

    Mnogo blagodarq za proqvenata zainteresovanost i barzata reakciq!

  4. Благодарим за помощта, Иван! :-)

  5. Здравейте, г-жо Николаева, Съжаляваме за неудобството и се радваме, че ни потърсихте. Така ще можем да помогнем. Причината да не можете да направите превода е в самото изписване на IBAN-а. Всички символи в него, които приличат на "0" (нула) и "О" (буквата "О"), са всъщност "0" (нула), т.е. в IBAN-а не може да има буквата "О". Тук копираме IBAN-а, изписан по-горе, с отбелязаната корекция: BG13FINV915010BGN0AYPW. Там просто бяхте изписали "О" вместо "0". Надяваме се, че сме били от помощ, и оставаме на разположение! :-)

  6. В IBAN - няма букви O - всичко е нули и там е проблема.
    BG13FINV915010BGN"O e нула а не буква О"AYPW

  7. Zdraveite,

    Kazvam se Monika Nikolaeva, v4era vi pisah s vapros kak moga da preveda 2000 evro v moqta smetka pri vas. Blagodarq za vnimanieto i za barziq otgovor.
    Problemut e sledniqt: vav Franciq sam klient na Bank Postale (http://www.labanquepostale.fr), koqto e moje bi nai-golqmata banka vav Franciq. Sled dva opita da transferiram pari kam FiBank ot razli4ni klonove mi kazaha: Nevaliden IBAN.
    IBAN-ut, koito davam e BG13FINV915010BGNOAYPW.
    Ako imate ideq kakav moje da e problemut, molq da mi pi6ete.
    Opitahme da napravim transfera ot drugi frenski banki, no za takova ne6to parrvo trqbva da si otkriq smetka tam, limitirani sme vav vremeto i tozi variant opredeleno otpada.
    Ako vie imate ideq kak moje da stane, 6te sam vi mnogo blagodarna!

    Predvaritelno blagodarq,
    Monika

  8. Zdraveite FiBank,

    Izvinqvam se za latinitzata, no nqmam kirilitza.
    V momenta sam vav Franciq i iskam da preveda 2000 evro ot smetka v La Post v moqta smetka vav Fibank. Ot La Post mi kazaha, 4e ne mogat da izvar6at operaciqtq, za6toto nqmat contract.
    Kakuv e nai-lesniqt na4in za prevod spored vas?

    Mnogo blagodarq!

    Pozdravi,
    Monika

    1. Здравейте, Най-лесният начин да преведете 2000 евро е чрез банков трансфер. Предполагам, че "La Post" е френската поща и това е причината да не можете да направите трансфер от там, трябва да отидете в банка. Оставам на разположение в случай, че имате допълнителни въпроси. Поздрави и лек ден!

  9. Здравейте, забелязах че има разлика в информацията в тези 2 документа за тарифите на банката, по специалтно за таксата за теглене на суми от АТМ с дебитна карта .... в единия документ които е публикуван като промяна в таксите и комисионните пише "такса 10ст." в другия които е тарифата на банката пише "без такса"
    Кое е вярно???

    http://www.fibank.bg/uploads/Docs_download/Tariff_XIV_01-02-2012.pdf
    http://www.fibank.bg/uploads/Docs_download/Tariff.pdf

Коментирай