Вярваме, че двустранната комуникация с нашите клиенти е най-важна, тъй като тя най-добре илюстрира дали постигаме своите цели. Една от тях е Вие да оставате удовлетворени от продуктите и услугите, които ползвате, от обслужване и от предоставената възможност открито да получавате допълнителна информация. Екипът на Fibank ползва редица канали, чрез които се допитваме до мнението Ви, изслушваме Ви, отговаряме на въпросите Ви, получаваме изключително важна конструктивна критика.
На тази страница можете да задавате своите въпроси, а ние се стараем да отговаряме бързо и точно.
Йордан Йорданов 2012-01-24 20:31:36
За съжаление новата 3D сигурност явно е пусната малко преждевременно, защото все още не работи. Ако някои са успели да регистрират картите си, то други не са. Операторите от виртуалния банков клон потвърдиха вчера, че проблемът е при тях и предстои да се решава. Неприятното е, че при опит за регистрация тестовата трансакция от 0.10лв се осъществява, но дотам.
Паскал 2012-01-23 18:42:59
Здравейте! Няколко пъти се опитах да регистрирам дебитната си карта Виза Електрон, но ми дава следната грешка:
"Моля, съгласете се с Общите усливия на ПИБ за ползване на MyFibank!"
Грешката се появява на стъпката, където се избира дали приемам общите условия.
Обръщам внимание, че съм ОТБЕЛЯЗАЛ полето "Запознат съм и приемам Общите условия на "Първа инвестиционна банка" АД за ползване на услуга 3d сигурност на карти".
ilna 2012-01-23 17:48:50
Здравейта,
Аз вече се възползвах и работи. Поздравления ! Много се радвам, че " моята " банка използва такава защита за виза картата ми .
Поздрави !
AskFibank 2012-01-23 17:27:01
Здравейте, Илна! Изпреварихте ни :-)) Работим по статия по въпроса и съвсем скоро ще обясним всичко по новата функционалност. Поздрави!
AskFibank 2012-01-23 17:25:54
Здравейте, г-жо Доцева, Вероятно когато сте публикували коментар в блога ни, сте сложили отметка на "Уведомете ме за следващи коментари по e-mail", което се намира точно под формата за коментари. За да се отпишете от мейлите, които получавате, просто последвайте линка в края на писмата, които получавате от нашия блог. Друг вариант е да ни препратите един от тях на marketing@fibank.bg, за да помогнем. Лек и успешен ден!
Иван 2012-01-23 17:21:24
Благодаря за информацията. От информацията във виртуалния клон не се разбираше защо сумите са две, а имат едно и също описание.
AskFibank 2012-01-23 17:13:52
Здравейте, Иван! Това се получава в случаите, когато имате задължение по кредитната си карта за изминали периоди и не сте погасили цялото задължение на 5-то число от месеца за последния завършен отчетен период. Технически така се начислява лихвата. Ще дадем пример, за да е по-лесно обяснението. Първият ред лихва се отнася за отчетния период 20.11.2011 - 19.12.2011. Вторият ред лихва е за периода 20.12.2011 - 19.01.2012. Тъй като вероятно не сте погасили цялото задължение за предходния период, 20.11 - 19.12, отделно се определя лихвата за предходния период от датата на всяка трансакция до 19.12. Ако до 6.02 (тъй като 5.02 се пада в неделя) върнете цялото задължение по картата, ще можете да се възползвате от гратисния период през следващия отчетен период. Поздрави и успешен ден!
ilna 2012-01-23 16:53:05
Да, може отговорих си !
ilna 2012-01-23 15:35:28
Здравейте,
можем ли вече да се възползваме от защитата на картите ни Visa, по методите Verified by Visa/MasterCard Secure Code ?
Камелия Доцева 2012-01-23 15:34:02
Моля Ви не ми пишете на Email Аз не ви задавам никакви въпроси, бъркате ЕМЕЙЛА, Друг чака вашите отговори!!! Не ми пълнете пощата!!!