AskFibank

Fibank 2974

Вярваме, че двустранната комуникация с нашите клиенти е най-важна, тъй като тя най-добре илюстрира дали постигаме своите цели. Една от тях е Вие да оставате удовлетворени от продуктите и услугите, които ползвате, от обслужване и от предоставената възможност открито да получавате допълнителна информация. Екипът на Fibank ползва редица канали, чрез които се допитваме до мнението Ви, изслушваме Ви, отговаряме на въпросите Ви, получаваме изключително важна конструктивна критика.

На тази страница можете да задавате своите въпроси, а ние се стараем да отговаряме бързо и точно.

Коментари

  1. Здравейте,

    Телефона ми е Google Nexus S с Андроид с NFC чип. Успях да намеря нещо като web базирана карта с банкомати и клонове. Но е много тромава http//goo.gl/iBzDL и не е лесна за ползване през телефон, камо ли за намиране ако не знаеш линка. Реално я намерих през сайта ви а не през bgmaps. Стува ми се че, не е показва най-актуалните банкомати и клонова мрежа.

    Поздрави

  2. Здравейте, г-н Вълчев, В момента разработваме подобно решение. Когато е готово, ще се радваме да Ви го представим. Какъв е Вашият смартфон? Работим усилено и по мобилните плащания. Очаквайте повече скоро :-) Поздрави и успешен ден!

  3. Здравейте,

    1. Има ли приложение за смартфон на което да мога да намеря най-близкия клон, банкомат, пос или YES пос на ПИБ. Ако няма специфично приложение, поне няма ли я качена някъде тази информация. Primerno в някой google.maps базиран сайт за локации, ако ще и web базирано да е.

    2. Докъде стигна разработката на мобилните разплащания с NFC технология.

    Лек ден

  4. Здравейте, г-н Лазаров, Получаването на средства от PayPal по карта обикновено отнема 7 работни дни, като това време зависи от PayPal, обслужващите ги банки и картовите организации. На нас ни е необходим един работен ден, за да обработим трансакцията и парите да са на Ваше разположение. Поздрави и успешен ден! :-)

  5. Искам да попитам, колко дни отнема превода от Pay Pal сметката ми, до моята дебитна карта (Visa Electron)?

  6. Здравейте, г-жо Осман! За много години! Разбира се, възможно е да го направите. Можете да упълномощите лице, което да открие вместо Вас депозит на Ваше име. Ние ще Ви изпратим образеца на пълномощното на Вашия имейл. Достатъчно е да го заверите в Посолство или Консулство на Р България в страната, в която се намирате. Упълномощеното от Вас лице ще избере депозита и ще го открие. Едната от възможностите е при откриването упълномощеното лице да внесе минимална сума по депозита, за да му предоставим договора. В противен случай ще го получи или той, или Вие на по-късен етап, когато преведете средствата по депозита. При откриването ще получите IBAN на сметката, по който можете да наредите превода от чужбина. За тази операция от страна на Fibank няма да Ви бъде начислена такса, ако сумата е до 10000 евро. За по-големи суми таксата е 10 евро. Депозитът може да е и в друга валута, не е задължително да е евро (при което вероятно ще направите превода), като при постъпването на средствата те ще се превалутират по курс за деня. Ако сме пропуснали да засегнем някой важен въпрос или имате нужда от повече информация, не се колебайте да ни пишете. Очаквайте и пълномощното на своя имейл. Поздрави!

  7. Zdraveyte za mnogo godini jivi zdravi.Iskam da popitam dali moga ot cujbina da si vnesa pari v pib ida si napravya depozit i kak ?

  8. Здравейте, г-н Николов, и за много години! Работим по внедряването на MasterCard SecureCode и Verified by Visa. Скоро ще можете да се възползвате от тях. Лек и успешен ден!

  9. Здравейте, интересува ме предлагат ли се услугите на Visa i MasterCard съответно SecureCode i Verified by Visa, прочетох всичко в сайт-а, но не открих никаква информация. Клиент съм на банката и искам да се възползвам от услугите за допълнителна сигурност за плащания в интернет. Благодаря предварително за съдействието.

  10. Здравейте и честита нова година! Нека Ви донесе много щастие и успехи! @Атанас Лазаров: За целта можете да използвате валутните калкулатори на Visa и MasterCard. Плащанията с Visa се превалутират първо в евро, а тези с MasterCard - в щатски долари. Валутният курс се отнася както за кредитните, така и за дебитните карти. @Анастас: Не се начислява месечна такса за дебитната карта. Такса има единствено за поддръжка на разплащателната сметка, към която е издадена дебитната карта - 0.30 лв. на месец. Лек ден и успешно начало на годината! :-)

Коментирай