AskFibank

Fibank 2974

Вярваме, че двустранната комуникация с нашите клиенти е най-важна, тъй като тя най-добре илюстрира дали постигаме своите цели. Една от тях е Вие да оставате удовлетворени от продуктите и услугите, които ползвате, от обслужване и от предоставената възможност открито да получавате допълнителна информация. Екипът на Fibank ползва редица канали, чрез които се допитваме до мнението Ви, изслушваме Ви, отговаряме на въпросите Ви, получаваме изключително важна конструктивна критика.

На тази страница можете да задавате своите въпроси, а ние се стараем да отговаряме бързо и точно.

Коментари

  1. За много години!Да сте живи и здрави!Желая ви всичко най-добро през новата 2012!Исках да ви попитам дали Виза електрон има месечна такса и ако има защо в интернет не пише

  2. imali pre4ka na pori4itelite da minavat granica ot bg v druga dirjava 4e az nesinm platil kredita si ot odavna

  3. Може ли да ми кажете къде мога да проверявам моментните курсове на VISA и Mastercard по който се извършва превалутирането между валутите към съответно Евро и Щатски долари. Послледващото превалутиране доколкото разбрах става по фиксинга на БНБ.
    Интересува ме понеже по-голямата част от интернет плащанията ми преминават през Британски лири и искам да знам как мога прадварително да проверя за всяка една сума колко точна ще ми бъде удържано от левовата сметка. Също така ме интернесува дали има някаква разлика ако се ползва кредитна или дебитна карта.

  4. Аз пък никога не съм имала проблеми с PayPass. Често си плащам с картата в Subway. Когато видят картата, леко губят инерция, но веднага се сещат какво се прави в такива случаи. И си плащам безконтактно. Усеща си се удобството на тия карти!

  5. Между другото, искам да предложа нов търговец за paypass ако е удобно разбира се - обектите на http://www.fornetti.bg

  6. Алекси, ограничението е 20лв. за дебитна paypass и 50лв. за кредитна paypass. Но в случаите не става въпрос за такъв проблем.

  7. Не, става дума за суми в рамките на разрешената. Но аз имах предвид, че на каса въобще не се стига до безконтактно плащане, защото касиерите ти грабват картата от ръцете и веднага я слагат в пос-устройството, без въобще да погледнат за какъв тип карта става дума. И аз се отказвам да започвам дълги разправии и обяснения, само и само да се "направя на интересна", че искам да платя безконтактно...
    Някои от тези персонажи дори и контактно не знаят как да боравят с карти - слагат ги на обратно например. Тогава какво да си говорим за безконтактно?!

  8. Нямаше ли някакво ограничение за сумата на безконтактното плащане? Да не би да надвишавате сумата и за това да "не става"?

  9. Освен във FiHealth и в Техномаркет, а кой знае и на колко други места - аз лично престанах отдавна да се интересувам дали там, където пазарувам, има въобще възможност за безконтактно плащане...

  10. Здравейте, г-жо Пеева, Както посочихме и в предния коментар, обучаваме персонала на търговските обекти как да работят с устройствата. По същество процедурата не е никак сложна, но тъй като безконтактните плащания са все още нова възможност, съответно не са свикнали напълно с тях. Затова пък ние се стараем да откликваме на всеки сигнал, подаден от нашите картодържатели. Посещаваме отново търговския обект и провеждаме опреснителни обучения. Оставяме и помощни материали. Броят на терминалите не спира да расте и вече са почти 500 в цялата страна. Винаги, когато срещнете проблем при безконтактните плащания, не се колебайте да ни пишете, за да помагаме навреме. Ще се свържем с Вас по имейл и по въпроса с плащането Ви във FiHealth, за да уточним причината. Благодарим Ви и успешен ден!

Коментирай