AskFibank

Fibank 3002

Вярваме, че двустранната комуникация с нашите клиенти е най-важна, тъй като тя най-добре илюстрира дали постигаме своите цели. Една от тях е Вие да оставате удовлетворени от продуктите и услугите, които ползвате, от обслужване и от предоставената възможност открито да получавате допълнителна информация. Екипът на Fibank ползва редица канали, чрез които се допитваме до мнението Ви, изслушваме Ви, отговаряме на въпросите Ви, получаваме изключително важна конструктивна критика.

На тази страница можете да задавате своите въпроси, а ние се стараем да отговаряме бързо и точно.

Коментари

    1. Здравейте, Идеята на свободния депозит е да можете да теглите средствата си по всяко време. Ако изтеглите цялата сума по депозита преди датата на падеж, ще получите лихвата, която се е начислила до момента, в конкретния пример - 1020 лева. Единствената такса, която ще заплатите, при теглене не на падеж, е 0.50ст. - такса за теглене на суми до 5000 лева. Ако изтеглите само част от парите, лихвата, натрупана до момента се запазва и ще се начисли по сметката Ви на датата на падеж или ако го закриете предсрочно. Поздрави!

  1. Здравейте!Преди 60 дни купих през paypal с кредитната ми карта стока от китайски сайт.Продавача ми каза да изчакам 60 дни за доставка но стоката така и не дойде.Оплаках се на paypal но те ми отказаха съдеиствие заради изминали повече от 45 дни.Въпросът ми към вас е имам ли шанс за оспорване на транзакцията тъй като продавача не ми отговаря и е изчезнал от сайта а аз така и не получих стоката!:(

    1. Здравейте, Такива случаи се разглеждат индивидуално от колегите ни в картов отдел. Необходимо е да отидете в удобен за Вас банков салон и да подадете декларация за оспорване на трансакция. Поздрави и успешен ден!

  2. Блокираха ми дебитна карта ВИЗА в Франция .Към кого да се обърна.

    1. Здравейте, Можете да се обърнете към картовия ни център на + 359 888 68 10 10 или на +359 700 19 599, за да се свържете с контакт центъра ни. Поздрави!

  3. Здравейте,
    бих искал да дам една препоръка/предложение, ако все още не сте се сетили или работите по въпроса :)
    Става въпрос за развиване на програмата Yes.
    Бихте могли да включите и онлайн магазини на Вашите партньори. Например при пазаруване от Техномаркет онлайн - да може да се избере плащане през Ваш Yes виртуален POS терминал.
    А бихте могли да включите и др. онлайн магазини във програмата за лоялност.

    1. Здравейте. Благодаря Ви за Вашите предложения, които ще разгледаме. Поздрави!

  4. чакам отговор на въпроса си
    или в петък не работите

  5. какво означава "разполагаема нетна наличност"
    и защо е на минус
    и на двете ми дебитни карти е една и съща сума
    и защо пише че е блокирана сума
    като аз не разполагам с такава

    1. Здравейте, Извиняваме се за закъснението с отговора! Нетна разполагаема наличност е реалната сума, с която разполагате в момента на извършване на проверката, т.е. това е текущото Ви салдо + кредитен лимит (ако разполагате с такъв) - блокирани суми (трансакции, които все още не са осчетоводени по сметката Ви). Имайте в предвид, че по кредитни карти нетната разполагаема наличност не отразява неосчетоводени трансакции. Дебитните Ви карти имат такса за обслужване на сметка, която е 0.30ст. на месец и е възможно по тази причина да са на минус. Надяваме се с тези уточнения да сме отговорили на въпросите Ви. За да получите по-точна информация относно разполагаеми или блокирани суми по Вашата сметка, можете да направите справка в удобен за Вас офис на банката или да се обадите на *2265. Поздрави и успешен ден!

Коментирай