AskFibank

Fibank 3000

Вярваме, че двустранната комуникация с нашите клиенти е най-важна, тъй като тя най-добре илюстрира дали постигаме своите цели. Една от тях е Вие да оставате удовлетворени от продуктите и услугите, които ползвате, от обслужване и от предоставената възможност открито да получавате допълнителна информация. Екипът на Fibank ползва редица канали, чрез които се допитваме до мнението Ви, изслушваме Ви, отговаряме на въпросите Ви, получаваме изключително важна конструктивна критика.

На тази страница можете да задавате своите въпроси, а ние се стараем да отговаряме бързо и точно.

Коментари

  1. Здравейте, г-жо Димитрова, Ако изтеглите до 5000 лв. от депозита, таксата е само 50 ст. За по-големи суми е добре да ни уведомите предварително, така таксата ще е по-ниска - 0.25% от сумата (най-малко 2 лв.). Без предварителна заявка таксата е 0.40% (най-малко 10 лв.). Поздрави и успешен ден! :-)

  2. Колко процента комисионна дължа на банката при теглене на сума преди падежа от свободен депозит в лева за 12 месеца

  3. Здравейте, г-жо Нешева, При теглене на средства на банкомат на друга банка се удържа такса от 0.90 лв. (0.80 лв. с карта V PAY). Ако теглите средствата на два пъти - 200 лв. и още 10 лв., това означава обща такса от 1.80 лв. Има и месечна такса за поддръжка на сметката от 0.30 лв. Заповядайте в клон на банката, за да разгледаме отчета на Вашата сметка и да уточним размера на таксите и от къде може да се получава тази разлика. Лек и успешен ден!

  4. Пенсионер съм и пенсията ми не е голяма - 210 лева. Дебитната ми карта е от Фибанк, но защо, когато тегля веднъж 200 лв. и после 10 лева ми се взема за транзакцията 4 лв. Тегля ги от банкомат на Булбанк. Мисля, че ми се взема двойна такса. Моля за пояснение/ако е възможно/.

  5. Здравейте, г-жо Крушкова, Ще се свържем с Вас по имейл, тъй като ни е необходима повече информация. Така ще можем да проверим случая и да Ви посъветваме какво да направите. Благодарим предварително!

  6. Здравейте!При новогодишното ми посещение в чужбина(Турция) използвах кредитната си карта като закупих стока с еднократно въвеждане на ПИН код и получих един sms от вас за транзакцията си.При пристигането си в България от банката ме изненадаха с двойно осчетоводяване на сумата!Към кого да се обърна и кой е виновен за да си върна липсващите пари??

  7. Здравейте,

    Телефона ми е Google Nexus S с Андроид с NFC чип. Успях да намеря нещо като web базирана карта с банкомати и клонове. Но е много тромава http//goo.gl/iBzDL и не е лесна за ползване през телефон, камо ли за намиране ако не знаеш линка. Реално я намерих през сайта ви а не през bgmaps. Стува ми се че, не е показва най-актуалните банкомати и клонова мрежа.

    Поздрави

  8. Здравейте, г-н Вълчев, В момента разработваме подобно решение. Когато е готово, ще се радваме да Ви го представим. Какъв е Вашият смартфон? Работим усилено и по мобилните плащания. Очаквайте повече скоро :-) Поздрави и успешен ден!

  9. Здравейте,

    1. Има ли приложение за смартфон на което да мога да намеря най-близкия клон, банкомат, пос или YES пос на ПИБ. Ако няма специфично приложение, поне няма ли я качена някъде тази информация. Primerno в някой google.maps базиран сайт за локации, ако ще и web базирано да е.

    2. Докъде стигна разработката на мобилните разплащания с NFC технология.

    Лек ден

  10. Здравейте, г-н Лазаров, Получаването на средства от PayPal по карта обикновено отнема 7 работни дни, като това време зависи от PayPal, обслужващите ги банки и картовите организации. На нас ни е необходим един работен ден, за да обработим трансакцията и парите да са на Ваше разположение. Поздрави и успешен ден! :-)

Коментирай