AskFibank

Fibank 3007

Вярваме, че двустранната комуникация с нашите клиенти е най-важна, тъй като тя най-добре илюстрира дали постигаме своите цели. Една от тях е Вие да оставате удовлетворени от продуктите и услугите, които ползвате, от обслужване и от предоставената възможност открито да получавате допълнителна информация. Екипът на Fibank ползва редица канали, чрез които се допитваме до мнението Ви, изслушваме Ви, отговаряме на въпросите Ви, получаваме изключително важна конструктивна критика.

На тази страница можете да задавате своите въпроси, а ние се стараем да отговаряме бързо и точно.

Коментари

  1. Здравейте,
    бих искал да дам една препоръка/предложение, ако все още не сте се сетили или работите по въпроса :)
    Става въпрос за развиване на програмата Yes.
    Бихте могли да включите и онлайн магазини на Вашите партньори. Например при пазаруване от Техномаркет онлайн - да може да се избере плащане през Ваш Yes виртуален POS терминал.
    А бихте могли да включите и др. онлайн магазини във програмата за лоялност.

    1. Здравейте. Благодаря Ви за Вашите предложения, които ще разгледаме. Поздрави!

  2. чакам отговор на въпроса си
    или в петък не работите

  3. какво означава "разполагаема нетна наличност"
    и защо е на минус
    и на двете ми дебитни карти е една и съща сума
    и защо пише че е блокирана сума
    като аз не разполагам с такава

    1. Здравейте, Извиняваме се за закъснението с отговора! Нетна разполагаема наличност е реалната сума, с която разполагате в момента на извършване на проверката, т.е. това е текущото Ви салдо + кредитен лимит (ако разполагате с такъв) - блокирани суми (трансакции, които все още не са осчетоводени по сметката Ви). Имайте в предвид, че по кредитни карти нетната разполагаема наличност не отразява неосчетоводени трансакции. Дебитните Ви карти имат такса за обслужване на сметка, която е 0.30ст. на месец и е възможно по тази причина да са на минус. Надяваме се с тези уточнения да сме отговорили на въпросите Ви. За да получите по-точна информация относно разполагаеми или блокирани суми по Вашата сметка, можете да направите справка в удобен за Вас офис на банката или да се обадите на *2265. Поздрави и успешен ден!

  4. Здравейте, съгласно Общите условия на Банката:

    6.3. Банката предоставя информация за наличните сметки на починал Титуляр само на неговите наследници, след представяне в оригинал на акт за смърт и удостоверение за наследници на починалото лице.

    Интересува ме каква точно информация се предоставя на легитимиран наследник - само сумата на наличността по сметката към датата на смъртта, или се включва и информация за операции по сметката преди тази дата (приживе на Титуляра)?

    Благодаря Ви!

    1. Здравейте, Легитимираните наследници получават информация за съществуващите сметки и наличностите по тях. В случай, че желаете да получите някаква допълнителна информация, например извлечение с движение по сметките, е необходимо да напишете официално запитване, което нашите юристи ще разгледат и ще Ви отговорят в най-кратък срок. Поздрави и успешен ден!

  5. Здравейте, г-жо Димитрова, Ако изтеглите до 5000 лв. от депозита, таксата е само 50 ст. За по-големи суми е добре да ни уведомите предварително, така таксата ще е по-ниска - 0.25% от сумата (най-малко 2 лв.). Без предварителна заявка таксата е 0.40% (най-малко 10 лв.). Поздрави и успешен ден! :-)

  6. Колко процента комисионна дължа на банката при теглене на сума преди падежа от свободен депозит в лева за 12 месеца

  7. Здравейте, г-жо Нешева, При теглене на средства на банкомат на друга банка се удържа такса от 0.90 лв. (0.80 лв. с карта V PAY). Ако теглите средствата на два пъти - 200 лв. и още 10 лв., това означава обща такса от 1.80 лв. Има и месечна такса за поддръжка на сметката от 0.30 лв. Заповядайте в клон на банката, за да разгледаме отчета на Вашата сметка и да уточним размера на таксите и от къде може да се получава тази разлика. Лек и успешен ден!

Коментирай