AskFibank

Fibank 2974

Вярваме, че двустранната комуникация с нашите клиенти е най-важна, тъй като тя най-добре илюстрира дали постигаме своите цели. Една от тях е Вие да оставате удовлетворени от продуктите и услугите, които ползвате, от обслужване и от предоставената възможност открито да получавате допълнителна информация. Екипът на Fibank ползва редица канали, чрез които се допитваме до мнението Ви, изслушваме Ви, отговаряме на въпросите Ви, получаваме изключително важна конструктивна критика.

На тази страница можете да задавате своите въпроси, а ние се стараем да отговаряме бързо и точно.

Коментари

  1. Здравейте, г-жо Милчева, Можете да видите върнатата сума в "Извлечения" -> "Отчет по сметка". Следете го и ни пишете, ако не получите сумата в близките дни. Благодарим Ви и за пожеланието. Весели и топли празници и на Вас и много успешна Нова година! Поздрави! :-)

  2. Здравейте,
    Интересува ме как мога да проверя в My FIB в ,която имам регистрация за върната сума (refund) с Transaction cod ,който имам на Visa card.
    Проверих в Картови авторизации,но там няма такава отбелязана сума.Къде е необходимо да потърся възстановената сума,без да посещавам банката?
    Благодаря ви предварително !
    Желая ви весело изкарване на празниците и успешна Нова Година !
    Поздрави,
    Ц.Милчева

  3. Здравейте отново, г-н Арсов, Тези изисквания са по старата система преди въвеждането на IBAN стандарта. Почти всички европейски страни го използват и поради това тези реквизити са стари. Цялата необходима информация се съдържа в самия IBAN. Това, което можете да опитате, е да въведете следната информация: Bank code: FINVBGSF Sort code: 15091501 Account number: IBAN на Вашата сметка Това вече би трябвало да е достатъчно. Оставаме на разположение и се радваме да помогнем.

  4. Хора, разберете, че след като Ви питам за тези реквизити, значи ми ги изискват поотделно и наистина ми ТРЯБВАТ! В противен случай щях ли да Ви питам за тях? Писах на директори, питах служители в различни офиси на банката и навсякаде или ми отговарят по този начин, но не и конкретно на въпроса или ми казват да попитам друг служител! Хайде свършете ми работа най-накрая, защото вече побеснявам! Банката оперира във Великобритания.

  5. Здравейте! Г-жо Баджакян, благодарим Ви за добрите думи и пожеланието! Именно така се стремим да посрещаме и обслужваме своите клиенти. Вашето удовлетворение е нашата награда. Весели празници и на Вас и до нови срещи! Г-н Арсов, IBAN е абсолютно достатъчен за нареждането на превод, не би трябвало да са Ви необходими отделните реквизити. В коя страна оперира банката, за която Ви е необходима тази информация? Лек и успешен ден!

  6. Здравейте!

    За попълването на платежно нареждане за международен банков трнсфер изискват от мене да им предоставя не целия си IBAN, а една след друга отделните му структурни части. Можете ли да ми кажете коя част от следния IBAN в ПИБ:"BG83 FINV 9150 10BG N0SK ZV" отговаря на споменатите части, а именно:

    1/Bank code;
    2/Sort code;
    3/Account number.

    Освен тях трябва да въведа "Account holding branch" и "SWIFT", като за последното съм наясно.

  7. Здравейте !
    Искам да споделя моето впечатление от обслужването в Пловдивски клон на ПИБ.
    Имах необходимост от консултиране за потребителски кредит и ползвах услугите на кредитния консултант - Ива Рузманова.
    Това беше повече от консултация. Представянето на информацията беше компетентно, разбираемо, професионално поднесена.
    Тръгнах си като след приятно представление с усещане за възможно осъществяване на бъдещите ми цели.
    Благодаря за отношението!
    Пожелавам това поведение да бъде стандарт на банковия служител.
    Весели празници!

  8. Здравейте! Г-н Стоев, извлечението, което виждате във Виртуалния клон и Моята Fibank, е аналогично на това, което получавате и по пощата. В него се съдържа информацията, която можем да покажем. Разбира се, много Ви благодарим за предложението и ще го имаме предвид. Г-жо Николова, ще се свържем с Вас по имейл, тъй като ще ни е необходима малко повече информация за Вас, за да дадем точен отговор. Поздрави и весели празници! :-)

  9. Здравейте имам дебитна карта при Вас на 09.12.2011 г. в клон на ПИБ - гр. Пловдив пуснах документи за издаване на кредитна карта, до днес нямам отговор дали ще ми бъде издадена такава, а срока посочен в сайта е 5 дни. Спазват ли се сроковете посочени в сайта и как ще бъда уведомена дали съм одобрена?

  10. Здравейте,

    Ваш клиент съм и ползвам виртуалния клон от много време.
    Като човек работещ в сферата на информационните технологии
    оценявам и като клиент и като специалист качеството на софтуера на
    виртуалния клон.
    Имам следното предложение за подобрение, което мисля че ще е полезно
    на много хора, които ползват следната предлагана услуга а именно -
    допълнителна кредитна карта.
    В момента имам 2 кредитни карти - основна и допълнителна към една сметка
    и в извлечението се вижда ясно коя карта, какви разходи е имала за този
    период. Предложението ми е да пише в извлечението освен обща сума
    изхарчена по сметката и обща сума изхарчена по всяка от картите.

    С уважение:

    Явор Стоев

Коментирай