AskFibank

Fibank 2993

Вярваме, че двустранната комуникация с нашите клиенти е най-важна, тъй като тя най-добре илюстрира дали постигаме своите цели. Една от тях е Вие да оставате удовлетворени от продуктите и услугите, които ползвате, от обслужване и от предоставената възможност открито да получавате допълнителна информация. Екипът на Fibank ползва редица канали, чрез които се допитваме до мнението Ви, изслушваме Ви, отговаряме на въпросите Ви, получаваме изключително важна конструктивна критика.

На тази страница можете да задавате своите въпроси, а ние се стараем да отговаряме бързо и точно.

Коментари

  1. Онзи ден моя позната, която е клиент на друга банка, ми се похвали, че след 1 януари 2012 г. вече нямало да плаща такса при теглене на банкомат на въпросната банка, понеже премахвали таксата. Аз се поусмихнах и без да казвам каквото и да е си помислих, че нейната банка явно е открила топлата вода сравнително скоро, понеже аз като клиент на Fibank не помня някога да съм плащал такса за теглене от банкомат на банката. Вчера разбрах, че това ми удовлетворение няма да продължи още дълго... Жалко.

  2. Като стана дума за безконтактно плащане, никъде досега не са ми извършили транзакция по този начин, въпреки че разполагам с прочутата MasterCard PayPass. Да не говорим, че терминали, пригодени за такива разплащания, на практика няма.
    И между другото, в собствения медицински център на ПИБ - FiHealth също трябваше да платя контактно! Имам спомен, че терминалът там имаше проблем да приеме даже и контактното плащане...

  3. Супер, мерси.

    Моля ако сметнете за възможно направете отделна секция в блога за безконтактните плащания за да може да направите материали с цел маркетинг на това към обикновения потребител, за да е запознат с предимствата на технологията. Също така да може на едно място да се събират сигнали за търговци които са некомпетентни да работят с Paypass. Над 50% от търговците които имат paypass към момента ми отказват плащане така на база десетки плащания месечно и това е защото не са компетентни как се ползва "сензора". И това са много големи имена, например в OMV България два обекта във Варна и един в Силистра ми отказаха плащане. По думи на техен касиер дошъл някой, сложил терминала и заминал и никой не обучил крайния персонал.

  4. Здравейте, Стефан! Работим по въпроса и следващата година ще покажем и разкажем повече :-) Поздрави!

  5. Надяваме се, че няма да имате повече затруднения с превода. Ако има нещо все пак, пишете. Всичко най-хубаво и поздрави от екипа! :-)

  6. Благодаря за съдействието и отеленото време. Приятно е да се работи с Вас. Явно във Великобритания все още използват остарелия начин на банкиране - нищо чудно, при тях и без друго всичко е наопаки - нали все пак е "ОСТРОВА", те трябва да са различни :) ... глупави англичани.

  7. Здравейте, Недялка, Това можете да правите лесно и удобно с услугата ни "Моята Fibank". Напълно безплатна е и с нея можете да следите наличност и движения по сметка, плащания с карти и други. Вижте повече за услугата в нашия сайт. Можете да направите регистрацията си сега, после само трябва да я потвърдите в клон на банката. Лек и успешен ден!

  8. zdraveite
    interesuva me kak moga da proverqvam nalichnosta si po smetkata na fibank prez internet

  9. Здравейте, г-жо Милчева, Можете да видите върнатата сума в "Извлечения" -> "Отчет по сметка". Следете го и ни пишете, ако не получите сумата в близките дни. Благодарим Ви и за пожеланието. Весели и топли празници и на Вас и много успешна Нова година! Поздрави! :-)

Коментирай