AskFibank

Fibank 2999

Вярваме, че двустранната комуникация с нашите клиенти е най-важна, тъй като тя най-добре илюстрира дали постигаме своите цели. Една от тях е Вие да оставате удовлетворени от продуктите и услугите, които ползвате, от обслужване и от предоставената възможност открито да получавате допълнителна информация. Екипът на Fibank ползва редица канали, чрез които се допитваме до мнението Ви, изслушваме Ви, отговаряме на въпросите Ви, получаваме изключително важна конструктивна критика.

На тази страница можете да задавате своите въпроси, а ние се стараем да отговаряме бързо и точно.

Коментари

  1. Надяваме се, че няма да имате повече затруднения с превода. Ако има нещо все пак, пишете. Всичко най-хубаво и поздрави от екипа! :-)

  2. Благодаря за съдействието и отеленото време. Приятно е да се работи с Вас. Явно във Великобритания все още използват остарелия начин на банкиране - нищо чудно, при тях и без друго всичко е наопаки - нали все пак е "ОСТРОВА", те трябва да са различни :) ... глупави англичани.

  3. Здравейте, Недялка, Това можете да правите лесно и удобно с услугата ни "Моята Fibank". Напълно безплатна е и с нея можете да следите наличност и движения по сметка, плащания с карти и други. Вижте повече за услугата в нашия сайт. Можете да направите регистрацията си сега, после само трябва да я потвърдите в клон на банката. Лек и успешен ден!

  4. zdraveite
    interesuva me kak moga da proverqvam nalichnosta si po smetkata na fibank prez internet

  5. Здравейте, г-жо Милчева, Можете да видите върнатата сума в "Извлечения" -> "Отчет по сметка". Следете го и ни пишете, ако не получите сумата в близките дни. Благодарим Ви и за пожеланието. Весели и топли празници и на Вас и много успешна Нова година! Поздрави! :-)

  6. Здравейте,
    Интересува ме как мога да проверя в My FIB в ,която имам регистрация за върната сума (refund) с Transaction cod ,който имам на Visa card.
    Проверих в Картови авторизации,но там няма такава отбелязана сума.Къде е необходимо да потърся възстановената сума,без да посещавам банката?
    Благодаря ви предварително !
    Желая ви весело изкарване на празниците и успешна Нова Година !
    Поздрави,
    Ц.Милчева

  7. Здравейте отново, г-н Арсов, Тези изисквания са по старата система преди въвеждането на IBAN стандарта. Почти всички европейски страни го използват и поради това тези реквизити са стари. Цялата необходима информация се съдържа в самия IBAN. Това, което можете да опитате, е да въведете следната информация: Bank code: FINVBGSF Sort code: 15091501 Account number: IBAN на Вашата сметка Това вече би трябвало да е достатъчно. Оставаме на разположение и се радваме да помогнем.

  8. Хора, разберете, че след като Ви питам за тези реквизити, значи ми ги изискват поотделно и наистина ми ТРЯБВАТ! В противен случай щях ли да Ви питам за тях? Писах на директори, питах служители в различни офиси на банката и навсякаде или ми отговарят по този начин, но не и конкретно на въпроса или ми казват да попитам друг служител! Хайде свършете ми работа най-накрая, защото вече побеснявам! Банката оперира във Великобритания.

  9. Здравейте! Г-жо Баджакян, благодарим Ви за добрите думи и пожеланието! Именно така се стремим да посрещаме и обслужваме своите клиенти. Вашето удовлетворение е нашата награда. Весели празници и на Вас и до нови срещи! Г-н Арсов, IBAN е абсолютно достатъчен за нареждането на превод, не би трябвало да са Ви необходими отделните реквизити. В коя страна оперира банката, за която Ви е необходима тази информация? Лек и успешен ден!

Коментирай