AskFibank

Fibank 2974

Вярваме, че двустранната комуникация с нашите клиенти е най-важна, тъй като тя най-добре илюстрира дали постигаме своите цели. Една от тях е Вие да оставате удовлетворени от продуктите и услугите, които ползвате, от обслужване и от предоставената възможност открито да получавате допълнителна информация. Екипът на Fibank ползва редица канали, чрез които се допитваме до мнението Ви, изслушваме Ви, отговаряме на въпросите Ви, получаваме изключително важна конструктивна критика.

На тази страница можете да задавате своите въпроси, а ние се стараем да отговаряме бързо и точно.

Коментари

  1. Здравейте,
    имам едно питане: Дали имате такава услуга, като paypal например, да ми генерирате бутон на банката, за да го сложа на сайта си, вместо paypal, защото се оказа че горният има ограничения за суми на година, а аз получавам доста плащания от чужбина и искам директен метод за разплащания.А да си давам данните на сметката навсякъде едва ли е толкова безопасно!?

  2. Здравейте, г-жо Русева, Изпратихме отговор на Вашия имейл. Необходима ни е малко повече информация, за да можем да Ви помогнем. Не би трябвало да имате проблем с достъпа до Виртуалния клон. Оставаме на Ваше разположение. Лек и успешен ден!

  3. Здравейте, г-жо Йосифова, При теглене на средства в лева от фирмена сметка след предварителна заявка таксата за сумата над 2000 лв. е 0.3%. За справка вижте Тарифата, гл. III, чл. 1, т. 2 (стр. 7). Лек и успешен ден!

  4. Здравейте,
    Не мога да осъществя връзка с https://e-fibank.bg

    Пристигнах преди няколко часа в Австралия, но според мен това не би трябвало да е проблем.

    Предварително благодаря за отговора.

    Поздрави
    Светла

  5. Хм,не разбрах колко е таксата за теглене на пари в брой,след предварителна заявка?Сметката е разплащателна с дебитна карта/на фирма/.
    Поздрави

  6. Здравейте, Максим! За много клиенти е важно да могат да проверяват авторизации и карти, които вече не са активни. Затова тази функционалност е налична. Разбира се, имаме предвид неудобството, търсим начин да го избегнем и се надяваме, че при последващите подобрения на услугата, ще можем да предложим решение. Благодарим Ви за обратната връзка! Поздрави от екипа на Fibank!

  7. Здравейте,

    от доста време съм клиент на ПИМ и на електронното ви банкиране. И от доста време съм забелязал един дребен но дразнещ за мен проблем в него. Поне два пъти съм звънял на съпорта на жиртуалния клон и веднъж писах мейл от самото банкиране но досега нямам никаква обратна връзка. Нито пък проблема е оправен вече две години.
    Проблема е в менюто Справки->Картови авторизации виждам карти които са невалидни отдавна. И с времето и с поредното преиздаване на някоя броя им расте. Допълнително, в това меню картата се избира от дроп-даун меню което обаче съдържа само последните 4 цифри от номера на картата, без допълнителна информация. Така е трудно да избера правилната карта ако имам общо 5 активни карти + 4-5 изтекли. Същевременно в менюто Справки->регистър на картите си виждам съвсем коректно само активните карти и доста допълнителна информация за тях - валидност, държател и т.н.
    Бих искал да се подобри функционалноста на справката за картови авторизации и подобно на регистъра на картите да виждам само активни карти и по възможност допълнителната им информация - тип, държател и т.н.

  8. Здравейте! @Мадлен: Когато сте посетили клона ни, достъпът Ви до услугата не е бил блокиран, това е станало при следващия Ви неуспешен опит да влезете в системата. Заповядайте отново в най-удобния за Вас наш клон, за да поправим неудобството. На Ваше разположение сме и през почивните дни, но колегите са били ангажирани в момента, в който сте ни потърсили, затова не сте успели да се свържете с нас. @К. Пеева: За съжаление не приемаме евро монети. Ако имате възможност, опитайте в обменно бюро. Лек и успешен ден!

  9. Здравейте, Светла, Сумите за избор са в левове. Ако желаете да изтеглите средства в евро от сметката си, таксата за сума до 2500 евро е 0.30 евро. Ако теглите по-голяма сума, е препоръчително да ни уведомите няколко дни преди това. Така таксата е по-ниска - 0.3% (най-малко 5 евро) вместо 0.4%, - а и ще ни улесните. Поздрави и лек ден!

  10. Здравейте, мога ли да внеса по сметка дребна сума в евро (~10) на монети - предимно от по 50 евроцента?

Коментирай