AskFibank

Fibank 3007

Вярваме, че двустранната комуникация с нашите клиенти е най-важна, тъй като тя най-добре илюстрира дали постигаме своите цели. Една от тях е Вие да оставате удовлетворени от продуктите и услугите, които ползвате, от обслужване и от предоставената възможност открито да получавате допълнителна информация. Екипът на Fibank ползва редица канали, чрез които се допитваме до мнението Ви, изслушваме Ви, отговаряме на въпросите Ви, получаваме изключително важна конструктивна критика.

На тази страница можете да задавате своите въпроси, а ние се стараем да отговаряме бързо и точно.

Коментари

  1. Нямаше ли някакво ограничение за сумата на безконтактното плащане? Да не би да надвишавате сумата и за това да "не става"?

  2. Освен във FiHealth и в Техномаркет, а кой знае и на колко други места - аз лично престанах отдавна да се интересувам дали там, където пазарувам, има въобще възможност за безконтактно плащане...

  3. Здравейте, г-жо Пеева, Както посочихме и в предния коментар, обучаваме персонала на търговските обекти как да работят с устройствата. По същество процедурата не е никак сложна, но тъй като безконтактните плащания са все още нова възможност, съответно не са свикнали напълно с тях. Затова пък ние се стараем да откликваме на всеки сигнал, подаден от нашите картодържатели. Посещаваме отново търговския обект и провеждаме опреснителни обучения. Оставяме и помощни материали. Броят на терминалите не спира да расте и вече са почти 500 в цялата страна. Винаги, когато срещнете проблем при безконтактните плащания, не се колебайте да ни пишете, за да помагаме навреме. Ще се свържем с Вас по имейл и по въпроса с плащането Ви във FiHealth, за да уточним причината. Благодарим Ви и успешен ден!

  4. Здравейте, Стефан! Имаме го предвид. И в момента пишем материали на тази тема, като в бъдеще ще наблегнем още повече на тях. Отворени сме и за Вашите коментари, както и за сигнали, когато не можете да плащате безконтактно. Във всеки обект, в който се приемат безконтактни плащания, провеждаме задълбочени обучения. Оставяме и помощни материали на служителите на съответния обект. Във връзка с Вашия коментар бихте ли ни насочили към обектите, в които не сте успели да платите? Ние поемаме ангажимента да проведем опреснително обучение на персонала. Пишете ни на marketing@fibank.bg. Благодарим Ви предварително!

  5. Онзи ден моя позната, която е клиент на друга банка, ми се похвали, че след 1 януари 2012 г. вече нямало да плаща такса при теглене на банкомат на въпросната банка, понеже премахвали таксата. Аз се поусмихнах и без да казвам каквото и да е си помислих, че нейната банка явно е открила топлата вода сравнително скоро, понеже аз като клиент на Fibank не помня някога да съм плащал такса за теглене от банкомат на банката. Вчера разбрах, че това ми удовлетворение няма да продължи още дълго... Жалко.

  6. Като стана дума за безконтактно плащане, никъде досега не са ми извършили транзакция по този начин, въпреки че разполагам с прочутата MasterCard PayPass. Да не говорим, че терминали, пригодени за такива разплащания, на практика няма.
    И между другото, в собствения медицински център на ПИБ - FiHealth също трябваше да платя контактно! Имам спомен, че терминалът там имаше проблем да приеме даже и контактното плащане...

  7. Супер, мерси.

    Моля ако сметнете за възможно направете отделна секция в блога за безконтактните плащания за да може да направите материали с цел маркетинг на това към обикновения потребител, за да е запознат с предимствата на технологията. Също така да може на едно място да се събират сигнали за търговци които са некомпетентни да работят с Paypass. Над 50% от търговците които имат paypass към момента ми отказват плащане така на база десетки плащания месечно и това е защото не са компетентни как се ползва "сензора". И това са много големи имена, например в OMV България два обекта във Варна и един в Силистра ми отказаха плащане. По думи на техен касиер дошъл някой, сложил терминала и заминал и никой не обучил крайния персонал.

  8. Здравейте, Стефан! Работим по въпроса и следващата година ще покажем и разкажем повече :-) Поздрави!

  9. Надяваме се, че няма да имате повече затруднения с превода. Ако има нещо все пак, пишете. Всичко най-хубаво и поздрави от екипа! :-)

Коментирай