AskFibank

Fibank 2974

Вярваме, че двустранната комуникация с нашите клиенти е най-важна, тъй като тя най-добре илюстрира дали постигаме своите цели. Една от тях е Вие да оставате удовлетворени от продуктите и услугите, които ползвате, от обслужване и от предоставената възможност открито да получавате допълнителна информация. Екипът на Fibank ползва редица канали, чрез които се допитваме до мнението Ви, изслушваме Ви, отговаряме на въпросите Ви, получаваме изключително важна конструктивна критика.

На тази страница можете да задавате своите въпроси, а ние се стараем да отговаряме бързо и точно.

Коментари

  1. И...от около половин час се опитвам да се свържа с ваши колеги на тел. 2265, и след 5минутно чакане на телефона, ми съобщават, че не мога да бъда обслужена. Предполагам номерът е достъпен и в неделя?

  2. Здравейте,
    Искам да ви попитам има ли някакъв проблем с myfibank.bg. От няколко дни се опитавам да заредя профила си. Накрая ми дава съобщение, че профила ми е блокиран и е необходимо да отида на място във ваш банков клон за разблокиране. От клона на бул. Христо Ботев ми съобщиха, че няма блокиране на профила, а сега отново не мога да вляза.

  3. Здравейте
    Ако откривам сметка в евро за Visa electron карта, от банкномат тегля разбира се в лева,но цифрите за избор на суми показани от банкомата в евро ли са или са в лева? Ако искам да тегля в евро от ваш офис каква е таксата за същата сметка?

  4. Здравей те!
    Казвамсе Бисер Николов Филев.
    Аз съм от Варна България.
    Много е хубаво това че има възможност да се чуват и да се виждат коментарите.
    Така именно и много нови идеии бес спорно ще се поевяват.
    Изключително хубаво е и това че сте иновативна банка а точно това е едно от нещата което през лятото на 2004 година ме привлече и вече толкова време съм клиент на банката и ще бъда клиент защото тя ме улеснява както тук в България така и кадето да бъда било в Швейцария или въобще по цял свят.
    Сприятелски поздрав и уважение
    Бисер Николов Филев от Варна България.

  5. Здравейте, г--н Илиев,За регистрацията на карти в PayPal подготвихме специална статия в блога, надяваме се, че ще Ви бъде полезна. Ако спазвате всички стъпки, вероятната причина е недостатъчна наличност по картата. Ще се свържем с Вас по имейл, за да помогнем. Желаем Ви лека вечер!

  6. Привет, г-н Александров, Регламентът, който цитирате, изисква таксите за трансгранични преводи в евро на територията на страните от ЕИП да не надвишават таксите за преводи в евро на територията на отделните държави. Преводите в EUR между страните от Еврозоната са по-евтини, защото се използва националната валута на тези държави (ЕUR). За България еврото е чуждестранна валута. Fibank стриктно спазва горепосочения регламент, като таксите за еврови преводи на територията на България и еврови преводи към страни от ЕИП са идентични. Поздрави!

  7. Здравейте, Камен, Целта на описанието на двата продукта е да Ви даде предварителна представа за процедурата и изискваните документи. То не цели да Ви подведе по никакъв начин и не е база за сравнение между двата продукта. Процедурата по Кредит Професионалист действително е облекчена, като се имат предвид особеностите на продукта, и съответно по-голямата сума изисква декларация на Работодателя. Поздрави!

  8. Здравейте, от скоро имам издадена карта Visa Electron oт Fibank. Бих желал да попитам защо не мога да регистрирам картата в системата на PayPal с цел извършване на онлайн плащания. Ще се радвам ако ми предложите решение на проблема възможно най-скоро. Благодаря.

  9. Здравейте,

    ако правилно разбирам този документ:

    http://ec.europa.eu/youreurope/citizens/shopping/banking/day-to-day-banking/index_bg.htm

    ... би трябвало когато превеждам евро от България към страна от ЕС банковите такси на моята (вашата) банка и на кореспондента да са минимални, т.е. като пример да са в рамките на 2-3 евро общо. Реално обаче в момента за да изпратя 940 евро плащам:

    19.56 лв (Такса Порто)
    +
    23.47 лв (Такса нареден вал.превод e-banking)
    +
    29.38 лв (Ком.чужди банки вал.превод)

    = 72.41 лв.

    ... като се има предвид, че съм избрал вальор на превода: "Нормален (до 2 работни дни)". Т.е. най-бавната и евтина опция. Както и, че ги нареждам от левова сметка (т.е. има покупка на евро).

  10. Здравейте! В момента проучвам потребителските кредити и ми направи впечатление една подвеждаща информация при Вас.

    1. Потребителски кредит - Нужни се минимум копие от личен документ, искане за отпускане и още 3 вида документи (незадължително). Общо са 6 точки в секция „Документи“ на сайта Ви.

    2. Кредит Професионалист - рекламира се, като отпускащ се по ОБЛЕКЧЕНА ПРОЦЕДУРА. Но за целта, първо, намесва се и РАБОТОДАТЕЛЯ в процедурата и второ - точките за изискани документи вече са 8 (ОСЕМ).

    Само на мен ли ми се струва, че 8 точки е повече от 6 и че работодателя като страна вече е определено по-тегаво.

    Отговарям на изискванията за Професионалист, но едва ли ми е по-лесно да се моля на работодателя ми да се вкарва в незнайно какви филми и задължения към банка, вместо да прежаля 1% отгоре за комисионната за отпускане и да не си губя времето.

Коментирай