Вярваме, че двустранната комуникация с нашите клиенти е най-важна, тъй като тя най-добре илюстрира дали постигаме своите цели. Една от тях е Вие да оставате удовлетворени от продуктите и услугите, които ползвате, от обслужване и от предоставената възможност открито да получавате допълнителна информация. Екипът на Fibank ползва редица канали, чрез които се допитваме до мнението Ви, изслушваме Ви, отговаряме на въпросите Ви, получаваме изключително важна конструктивна критика.
На тази страница можете да задавате своите въпроси, а ние се стараем да отговаряме бързо и точно.
AskFibank 2011-12-21 18:03:27
Здравейте! Г-н Стоев, извлечението, което виждате във Виртуалния клон и Моята Fibank, е аналогично на това, което получавате и по пощата. В него се съдържа информацията, която можем да покажем. Разбира се, много Ви благодарим за предложението и ще го имаме предвид. Г-жо Николова, ще се свържем с Вас по имейл, тъй като ще ни е необходима малко повече информация за Вас, за да дадем точен отговор. Поздрави и весели празници! :-)
Елена Николова 2011-12-21 14:23:27
Здравейте имам дебитна карта при Вас на 09.12.2011 г. в клон на ПИБ - гр. Пловдив пуснах документи за издаване на кредитна карта, до днес нямам отговор дали ще ми бъде издадена такава, а срока посочен в сайта е 5 дни. Спазват ли се сроковете посочени в сайта и как ще бъда уведомена дали съм одобрена?
Явор Стоев 2011-12-19 19:00:01
Здравейте,
Ваш клиент съм и ползвам виртуалния клон от много време.
Като човек работещ в сферата на информационните технологии
оценявам и като клиент и като специалист качеството на софтуера на
виртуалния клон.
Имам следното предложение за подобрение, което мисля че ще е полезно
на много хора, които ползват следната предлагана услуга а именно -
допълнителна кредитна карта.
В момента имам 2 кредитни карти - основна и допълнителна към една сметка
и в извлечението се вижда ясно коя карта, какви разходи е имала за този
период. Предложението ми е да пише в извлечението освен обща сума
изхарчена по сметката и обща сума изхарчена по всяка от картите.
С уважение:
Явор Стоев
AskFibank 2011-12-19 10:04:27
Здравейте! Г-н Илиев, разбира се. Тази справка е в "Отчет по сметка" в секцията "Извлечения". Там ще откриете и входящите преводи заедно с информация за наредителя. Г-жо Йосифова, таксата за получаване на сума по карта е 1% от получената сума. Поздрави!
Ваня Йосифова 2011-12-18 12:30:34
При получаване на дадена сума по дебитна ВИЗА КАРТА,
има ли такса от страна на банката за превода по картата или такса по разплащателната сметка към картата?Поздрави и Весели празници:-)
Tsvetan Iliev 2011-12-16 23:20:52
zdraveite,
imam uslugata online bankirane(https://my.fibank.bg/Logon), no moga da vidq samo kakvo sym platil. Vyprosa mi e moga li da vidq koi i koga e vkaral pari v smetkata mi?
AskFibank 2011-12-14 15:17:15
Здравейте, г-жо Пеева, Съвсем скоро ще обявим официално работното време през почивните дни. Имайте предвид единствено, че почивни дни за всички наши клонове ще бъдат 25-ти декември и 1-ви януари. Подробности очаквайте скоро! Поздрави! :-)
К. Пеева 2011-12-14 11:20:51
Какво ще е работното време на клоновете в софийските молове по празниците?
AskFibank 2011-12-09 17:44:37
Разбира се и извинявайте за пропуска. Пишете ни на marketing@fibank.bg. Поздрави!
Мина 2011-12-09 17:20:07
Бихте ли ми казали на кой мейл да изпратя по-подробна информация?