AskFibank

Fibank 3000

Вярваме, че двустранната комуникация с нашите клиенти е най-важна, тъй като тя най-добре илюстрира дали постигаме своите цели. Една от тях е Вие да оставате удовлетворени от продуктите и услугите, които ползвате, от обслужване и от предоставената възможност открито да получавате допълнителна информация. Екипът на Fibank ползва редица канали, чрез които се допитваме до мнението Ви, изслушваме Ви, отговаряме на въпросите Ви, получаваме изключително важна конструктивна критика.

На тази страница можете да задавате своите въпроси, а ние се стараем да отговаряме бързо и точно.

Коментари

  1. Какво ще е работното време на клоновете в софийските молове по празниците?

  2. Разбира се и извинявайте за пропуска. Пишете ни на marketing@fibank.bg. Поздрави!

  3. Бихте ли ми казали на кой мейл да изпратя по-подробна информация?

  4. Здравейте, Мина, Бихте ли ни изпратили по-подробна информация? Ще се радваме да разгледаме идеята Ви и да я подкрепим при възможност. Благодарим Ви! Приятен ден и поздрави!

  5. Здравейте, г-н Христов, Въпросът Ви е интересен, но няма как да дадем еднозначен отговор. За да помогнем, бихте ли уточнили на какъв принцип получавате плащанията и дали ги получавате в ролята си на юридическо лице, като продавате съответно продукти или услуги на своя сайт? Благодарим предварително! Можете да ни изпратите повече информация и на marketing@fibank.bg. Поздрави!

  6. Здравейте! Тъй като знам, че ПИБ винаги е заставала зад българския спорт бих искала да попитам има ли вариант банката да спонсорира детски спортен отбор с изработвенето на екипи за децата, на които съответно да стои и логото на банката? Или примерно да спонсорира лагер на детския отбор, свързан със спортно мероприятие?
    Благодаря!

  7. Здравейте,
    имам едно питане: Дали имате такава услуга, като paypal например, да ми генерирате бутон на банката, за да го сложа на сайта си, вместо paypal, защото се оказа че горният има ограничения за суми на година, а аз получавам доста плащания от чужбина и искам директен метод за разплащания.А да си давам данните на сметката навсякъде едва ли е толкова безопасно!?

  8. Здравейте, г-жо Русева, Изпратихме отговор на Вашия имейл. Необходима ни е малко повече информация, за да можем да Ви помогнем. Не би трябвало да имате проблем с достъпа до Виртуалния клон. Оставаме на Ваше разположение. Лек и успешен ден!

  9. Здравейте, г-жо Йосифова, При теглене на средства в лева от фирмена сметка след предварителна заявка таксата за сумата над 2000 лв. е 0.3%. За справка вижте Тарифата, гл. III, чл. 1, т. 2 (стр. 7). Лек и успешен ден!

  10. Здравейте,
    Не мога да осъществя връзка с https://e-fibank.bg

    Пристигнах преди няколко часа в Австралия, но според мен това не би трябвало да е проблем.

    Предварително благодаря за отговора.

    Поздрави
    Светла

Коментирай