AskFibank

Fibank 2976

Вярваме, че двустранната комуникация с нашите клиенти е най-важна, тъй като тя най-добре илюстрира дали постигаме своите цели. Една от тях е Вие да оставате удовлетворени от продуктите и услугите, които ползвате, от обслужване и от предоставената възможност открито да получавате допълнителна информация. Екипът на Fibank ползва редица канали, чрез които се допитваме до мнението Ви, изслушваме Ви, отговаряме на въпросите Ви, получаваме изключително важна конструктивна критика.

На тази страница можете да задавате своите въпроси, а ние се стараем да отговаряме бързо и точно.

Коментари

  1. Здравейте,

    ако правилно разбирам този документ:

    http://ec.europa.eu/youreurope/citizens/shopping/banking/day-to-day-banking/index_bg.htm

    ... би трябвало когато превеждам евро от България към страна от ЕС банковите такси на моята (вашата) банка и на кореспондента да са минимални, т.е. като пример да са в рамките на 2-3 евро общо. Реално обаче в момента за да изпратя 940 евро плащам:

    19.56 лв (Такса Порто)
    +
    23.47 лв (Такса нареден вал.превод e-banking)
    +
    29.38 лв (Ком.чужди банки вал.превод)

    = 72.41 лв.

    ... като се има предвид, че съм избрал вальор на превода: "Нормален (до 2 работни дни)". Т.е. най-бавната и евтина опция. Както и, че ги нареждам от левова сметка (т.е. има покупка на евро).

  2. Здравейте! В момента проучвам потребителските кредити и ми направи впечатление една подвеждаща информация при Вас.

    1. Потребителски кредит - Нужни се минимум копие от личен документ, искане за отпускане и още 3 вида документи (незадължително). Общо са 6 точки в секция „Документи“ на сайта Ви.

    2. Кредит Професионалист - рекламира се, като отпускащ се по ОБЛЕКЧЕНА ПРОЦЕДУРА. Но за целта, първо, намесва се и РАБОТОДАТЕЛЯ в процедурата и второ - точките за изискани документи вече са 8 (ОСЕМ).

    Само на мен ли ми се струва, че 8 точки е повече от 6 и че работодателя като страна вече е определено по-тегаво.

    Отговарям на изискванията за Професионалист, но едва ли ми е по-лесно да се моля на работодателя ми да се вкарва в незнайно какви филми и задължения към банка, вместо да прежаля 1% отгоре за комисионната за отпускане и да не си губя времето.

  3. Здравейте, Благодарим Ви, че ни писахте, и съжаляваме за ситуацията, в която сме Ви поставили. Ще се свържем с Вас, за да разгледаме случая по-подробно. С програмата CashBack възнаграждаваме клиентите си за това, че използват често своята кредитна карта за разплащания в търговската мрежа. Тя е нашият реверанс към Вас като наш клиент. Поради тази причина не е включена в Общите условия за кредитни карти. Поздрави!

  4. Здравейте,

    Може ли да обясните защо при еднократно просрочие по крединта карта, натрупаните бонус точки вместо да се занулят стават със знак минус? Ако съм натрупал 5000 точки и просроча, освен че губя точките и си плащам дължимата лихва, но и при нови плащания новите точки трябва да компенсират тези вече -5000 точки. Вижда ми се безумно!!!

    Също така никъде на сайта ви не можах да намеря официално публикувани условия, правила или както искате го наречете по тази cash back бонус програма на ПИБ. В раздела за кредитните ви карти първо, че няма такъв документ и второ - в графата ви "бонус програма" пише, че "при блокиране на картата поради забавени плащания, губите натрупаните до момента cashback точки, като до края на остатъка от 6-месечния период имате възможност отново да натрупвате точки". Никъде обаче не се споменава, че точките не се зануляват, а стават с минусов знак. Това е меко казано некоректрно!!!

    Така определено НЕ печелите клиенти!

  5. Здравейте, Ивайло, Във Виртуалния клон можете да следите наличността по Безсрочния спестовен влог, но не можете да извършвате активни операции с него. Това можете да правите единствено в клон на банката. Поздрави!

  6. Здравейте,
    Искам да попитам мога ли да тегля и внасям пари по "Безсрочен спестовен влог" чрез интернет банкирането.
    Или оперирането с този влог е само в клон на банката?
    Ивайло

  7. Здравейте, г-н Христов, и благодарим! Оправихме грешката. Поздрави и приятен ден! :-)

  8. "Блогът на Блогът на Fibank се задвижва от WordPress."

    Има нужда от малка корекция :-)

  9. Здравейте, г-н Василев, Вече можете да видите извлечението в системата. Тъй като 20.11 беше почивен ден, се получи и това забавяне. По принцип извлеченията по кредитни карти се изготвят в дните след края на отчетния период, т.е. след 19-то число на месеца. Лек и успешен ден!

  10. Здравейте, днес мисля, че попаднах на нещо като бъг в my.fibank.bg или просто информацията е изчезнала. По принцип на 20-то число трябва да получа имейл с месечните извлечения за кредитната карта, но понеже вече 2 дни минаха и не получих, реших да влезна в my.fibank.bg за да видя от там. Там открих въпросната информация, но само за момент. При повторно влизане информацията беше изчезнала. Сега отново пробвах и отново има инфо само от предишния месец. На какво се дължи това според вас?

Коментирай