AskFibank

Fibank 2974

Вярваме, че двустранната комуникация с нашите клиенти е най-важна, тъй като тя най-добре илюстрира дали постигаме своите цели. Една от тях е Вие да оставате удовлетворени от продуктите и услугите, които ползвате, от обслужване и от предоставената възможност открито да получавате допълнителна информация. Екипът на Fibank ползва редица канали, чрез които се допитваме до мнението Ви, изслушваме Ви, отговаряме на въпросите Ви, получаваме изключително важна конструктивна критика.

На тази страница можете да задавате своите въпроси, а ние се стараем да отговаряме бързо и точно.

Коментари

  1. Здравейте, Ани, Константин и Кръстан, по-долу ще отговорим на всички Ваши въпроси. @Константин: Разбира се, можете да захраните сметката на своята карта и в наш клон. Достатъчно е да знаете номера на сметката. Имайте предвид обаче, че за това се начислява такса и вероятно ще е по-добре за Вас да заредите картата в клон на банката, която я е издала. @Ани: Можете да получите превода и по сметката в евро. Сумата ще се превалутира в евро по курс "продава" на банката за деня. Ако желаете да получите средствата в долари, можете да откриете доларова сметка в клон на банката. @Кръстан: Необходимо е баща Ви лично да посети клон на банката и да подаде искане за подновяване на картата, тъй като той е неин титуляр. Не бихте могли Вие лично да поръчате преиздаването или да получите картата на своя баща. Поздрави! :-)

  2. Здравейте
    Днес направих гаф - счупих дебитната карта на баща ми. Проблемът е, че той е доста зает и се чудех дали не мога аз да свърша работата по замяната ѝ? Картата си е в нас и дори функционира, но със сигурност трябва да се смени. Та още веднъж, въпросът ми е мога ли аз, като негов син, да отида в офис на банката ви в понеделник и да започна процедурата по издаването на нова карта?
    Извинявам се че ви пиша в почивен ден, но е важно утре сутринта да знаем кой ще трябва да отдели време да отиде до някой клон на банката.

  3. Здравейте, може ли малко помощ - очаквам превод от щатите в долари, но сме изпратили евровата сметка, ще може ли да се направи превода или трябва да се прави сметка в долари.

  4. ako debitnata mi karta e ot druga banka
    moga li da q zaredq vav vash klon

  5. Здравейте, г-жо Анакова, Освен сумата на обичайната месечна вноска внесете и таксата за обслужване на сметка, която е 0.95 лв. на месец. Надяваме се, че с това отговаряме на Вашия въпрос. Лек и приятен ден!

  6. 148 лв с таксата

  7. Имам кредит в евро като месечната вноска е 75 евро!Моля да ми обясните приблизително колко лева ще трябва да внеса и дължа ли друга някаква такса освен по 1 лев месечно за обслужване на сметка!

  8. stefan qvno momi4etata ti haresvat zatova tolkova 4esto pie6 kafe s tqh az sym zaet i nqmam tvoq kysmet!!!!!!!!!!!!!

  9. Здравейте, Стефан, Затова сме на разположение и тук - да отговаряме на въпросите, на които можем. В случаите, в които не можем да дадем информация, както в по-горния, насочваме клиентите към подходящите информационни канали. Стараем се винаги да помагаме. Поздрави!

  10. jelqzko: Недоумявам как е възможно да задаваш такива въпроси в публичен блог където е повече от ясно че не могат да ти отговорят конкретно какво става, първо защото не се идентифицираш като клиент на банката кой си, второ защото дори и да си напишеш данни по които ще могат да те открият, няма как да се дава публично такава информация. Не си ли чувал за банкова тайна и други подобни неща. Аз като отида в офис на банката всеки път вадя личната карта за да може да работят с нея момичетата, въпреки че работим в съседни офиси с тях и в обедните почивки пием заедно кафе.

Коментирай