AskFibank

Fibank 2993

Вярваме, че двустранната комуникация с нашите клиенти е най-важна, тъй като тя най-добре илюстрира дали постигаме своите цели. Една от тях е Вие да оставате удовлетворени от продуктите и услугите, които ползвате, от обслужване и от предоставената възможност открито да получавате допълнителна информация. Екипът на Fibank ползва редица канали, чрез които се допитваме до мнението Ви, изслушваме Ви, отговаряме на въпросите Ви, получаваме изключително важна конструктивна критика.

На тази страница можете да задавате своите въпроси, а ние се стараем да отговаряме бързо и точно.

Коментари

  1. Здравейте,

    Може ли да обясните защо при еднократно просрочие по крединта карта, натрупаните бонус точки вместо да се занулят стават със знак минус? Ако съм натрупал 5000 точки и просроча, освен че губя точките и си плащам дължимата лихва, но и при нови плащания новите точки трябва да компенсират тези вече -5000 точки. Вижда ми се безумно!!!

    Също така никъде на сайта ви не можах да намеря официално публикувани условия, правила или както искате го наречете по тази cash back бонус програма на ПИБ. В раздела за кредитните ви карти първо, че няма такъв документ и второ - в графата ви "бонус програма" пише, че "при блокиране на картата поради забавени плащания, губите натрупаните до момента cashback точки, като до края на остатъка от 6-месечния период имате възможност отново да натрупвате точки". Никъде обаче не се споменава, че точките не се зануляват, а стават с минусов знак. Това е меко казано некоректрно!!!

    Така определено НЕ печелите клиенти!

  2. Здравейте, Ивайло, Във Виртуалния клон можете да следите наличността по Безсрочния спестовен влог, но не можете да извършвате активни операции с него. Това можете да правите единствено в клон на банката. Поздрави!

  3. Здравейте,
    Искам да попитам мога ли да тегля и внасям пари по "Безсрочен спестовен влог" чрез интернет банкирането.
    Или оперирането с този влог е само в клон на банката?
    Ивайло

  4. Здравейте, г-н Христов, и благодарим! Оправихме грешката. Поздрави и приятен ден! :-)

  5. "Блогът на Блогът на Fibank се задвижва от WordPress."

    Има нужда от малка корекция :-)

  6. Здравейте, г-н Василев, Вече можете да видите извлечението в системата. Тъй като 20.11 беше почивен ден, се получи и това забавяне. По принцип извлеченията по кредитни карти се изготвят в дните след края на отчетния период, т.е. след 19-то число на месеца. Лек и успешен ден!

  7. Здравейте, днес мисля, че попаднах на нещо като бъг в my.fibank.bg или просто информацията е изчезнала. По принцип на 20-то число трябва да получа имейл с месечните извлечения за кредитната карта, но понеже вече 2 дни минаха и не получих, реших да влезна в my.fibank.bg за да видя от там. Там открих въпросната информация, но само за момент. При повторно влизане информацията беше изчезнала. Сега отново пробвах и отново има инфо само от предишния месец. На какво се дължи това според вас?

  8. Здравейте, Ваня, Разбира се, можете да се абонирате за услугата - SMStatus. С нея ще получавате известие всеки път, когато има движение по Вашата сметка. Има такса за регистрация за услугата - 2 лв. Всяко изпратено съобщение също се таксува с 0.10 лв. Услугата е много удобна и адаптивна. Можете например да изберете да получавате известия само за входящи преводи. Разгледайте описанието на услугата, а ние ще Ви очакваме в клон на банката, за да обясним по-подробно и да Ви регистрираме. Успешен ден!

  9. Zdraveite,

    bihte li mi kazali dali pri otkrivane na razplashtatelna smetka moga da polzvam sms izvestqvane pri vsichki tranzakcii, koito moga da pravq i dali se zaplashtat i kakva e taksata?

    Blagodarya Vi!

  10. Здравейте, Ани, Константин и Кръстан, по-долу ще отговорим на всички Ваши въпроси. @Константин: Разбира се, можете да захраните сметката на своята карта и в наш клон. Достатъчно е да знаете номера на сметката. Имайте предвид обаче, че за това се начислява такса и вероятно ще е по-добре за Вас да заредите картата в клон на банката, която я е издала. @Ани: Можете да получите превода и по сметката в евро. Сумата ще се превалутира в евро по курс "продава" на банката за деня. Ако желаете да получите средствата в долари, можете да откриете доларова сметка в клон на банката. @Кръстан: Необходимо е баща Ви лично да посети клон на банката и да подаде искане за подновяване на картата, тъй като той е неин титуляр. Не бихте могли Вие лично да поръчате преиздаването или да получите картата на своя баща. Поздрави! :-)

Коментирай