AskFibank

Fibank 3007

Вярваме, че двустранната комуникация с нашите клиенти е най-важна, тъй като тя най-добре илюстрира дали постигаме своите цели. Една от тях е Вие да оставате удовлетворени от продуктите и услугите, които ползвате, от обслужване и от предоставената възможност открито да получавате допълнителна информация. Екипът на Fibank ползва редица канали, чрез които се допитваме до мнението Ви, изслушваме Ви, отговаряме на въпросите Ви, получаваме изключително важна конструктивна критика.

На тази страница можете да задавате своите въпроси, а ние се стараем да отговаряме бързо и точно.

Коментари

  1. Здравейте! @Мадлен: Когато сте посетили клона ни, достъпът Ви до услугата не е бил блокиран, това е станало при следващия Ви неуспешен опит да влезете в системата. Заповядайте отново в най-удобния за Вас наш клон, за да поправим неудобството. На Ваше разположение сме и през почивните дни, но колегите са били ангажирани в момента, в който сте ни потърсили, затова не сте успели да се свържете с нас. @К. Пеева: За съжаление не приемаме евро монети. Ако имате възможност, опитайте в обменно бюро. Лек и успешен ден!

  2. Здравейте, Светла, Сумите за избор са в левове. Ако желаете да изтеглите средства в евро от сметката си, таксата за сума до 2500 евро е 0.30 евро. Ако теглите по-голяма сума, е препоръчително да ни уведомите няколко дни преди това. Така таксата е по-ниска - 0.3% (най-малко 5 евро) вместо 0.4%, - а и ще ни улесните. Поздрави и лек ден!

  3. Здравейте, мога ли да внеса по сметка дребна сума в евро (~10) на монети - предимно от по 50 евроцента?

  4. И...от около половин час се опитвам да се свържа с ваши колеги на тел. 2265, и след 5минутно чакане на телефона, ми съобщават, че не мога да бъда обслужена. Предполагам номерът е достъпен и в неделя?

  5. Здравейте,
    Искам да ви попитам има ли някакъв проблем с myfibank.bg. От няколко дни се опитавам да заредя профила си. Накрая ми дава съобщение, че профила ми е блокиран и е необходимо да отида на място във ваш банков клон за разблокиране. От клона на бул. Христо Ботев ми съобщиха, че няма блокиране на профила, а сега отново не мога да вляза.

  6. Здравейте
    Ако откривам сметка в евро за Visa electron карта, от банкномат тегля разбира се в лева,но цифрите за избор на суми показани от банкомата в евро ли са или са в лева? Ако искам да тегля в евро от ваш офис каква е таксата за същата сметка?

  7. Здравей те!
    Казвамсе Бисер Николов Филев.
    Аз съм от Варна България.
    Много е хубаво това че има възможност да се чуват и да се виждат коментарите.
    Така именно и много нови идеии бес спорно ще се поевяват.
    Изключително хубаво е и това че сте иновативна банка а точно това е едно от нещата което през лятото на 2004 година ме привлече и вече толкова време съм клиент на банката и ще бъда клиент защото тя ме улеснява както тук в България така и кадето да бъда било в Швейцария или въобще по цял свят.
    Сприятелски поздрав и уважение
    Бисер Николов Филев от Варна България.

  8. Здравейте, г--н Илиев,За регистрацията на карти в PayPal подготвихме специална статия в блога, надяваме се, че ще Ви бъде полезна. Ако спазвате всички стъпки, вероятната причина е недостатъчна наличност по картата. Ще се свържем с Вас по имейл, за да помогнем. Желаем Ви лека вечер!

  9. Привет, г-н Александров, Регламентът, който цитирате, изисква таксите за трансгранични преводи в евро на територията на страните от ЕИП да не надвишават таксите за преводи в евро на територията на отделните държави. Преводите в EUR между страните от Еврозоната са по-евтини, защото се използва националната валута на тези държави (ЕUR). За България еврото е чуждестранна валута. Fibank стриктно спазва горепосочения регламент, като таксите за еврови преводи на територията на България и еврови преводи към страни от ЕИП са идентични. Поздрави!

  10. Здравейте, Камен, Целта на описанието на двата продукта е да Ви даде предварителна представа за процедурата и изискваните документи. То не цели да Ви подведе по никакъв начин и не е база за сравнение между двата продукта. Процедурата по Кредит Професионалист действително е облекчена, като се имат предвид особеностите на продукта, и съответно по-голямата сума изисква декларация на Работодателя. Поздрави!

Коментирай