AskFibank

Fibank 2974

Вярваме, че двустранната комуникация с нашите клиенти е най-важна, тъй като тя най-добре илюстрира дали постигаме своите цели. Една от тях е Вие да оставате удовлетворени от продуктите и услугите, които ползвате, от обслужване и от предоставената възможност открито да получавате допълнителна информация. Екипът на Fibank ползва редица канали, чрез които се допитваме до мнението Ви, изслушваме Ви, отговаряме на въпросите Ви, получаваме изключително важна конструктивна критика.

На тази страница можете да задавате своите въпроси, а ние се стараем да отговаряме бързо и точно.

Коментари

  1. Здравейте отново. Лимитите зависят от това каква е Вашата дебитна карта. За Visa Electron и V PAY стандартният лимит за теглене за 24 часа е 3000 лв., а за Maestro е 400. Ако не сте избрали други лимити, тези са в сила и за Вас. За да Ви помогнем по втория Ви въпрос, бихте ли се свързали с нашия Картов център? Използвайте един от следните телефони:

    02 817 1143 02 817 1142 0888 68 10 10
    Благодарим!

  2. pitam vi poneje teglih pari v4era 400lv i mi izpisa nalichna suma sled tranzakciq 430lv,a dnes kogato proverih imam 95lv,moje li da mi obqsnite poneje v momenta ne moga da otida do klon na bankata?blagodarq za vnimanieto!!!!!!!!

  3. v ramkite na 24 chasa kakva maksimalna suma moga da izteglq?

  4. Здравейте, Желязко, С нашата услуга "Моята Fibank" можете да правите справки за всички плащания с картите си и за движенията по своите сметки. Прочетете повече за Моята Fibank и направете регистрацията си. След това посетете клон на банката, за да я активираме. Поздрави! :-)

  5. moga li da proverq tranzakciite si za poslednite 24 hasa,predvaritelno blagodarq

  6. Здравейте, Александра, В общия случай, ако просто захранвате сметка на физическо лице, не дължите комисион и такси. Ако е по-специален случай, например внасяте пари по сметка на ЮЛ с друго основание, има комисиона. Поздрави и лек ден!

  7. Zdraveite,iskam da vi popitam kakva e taksata kogato vnasqsch pari v broi po bankovata smetka na drug chovek??

  8. Здравейте, Андрей, За откриване на сметка на НПО е необходимо да представите следните документи: - документ, удостоверяващ вписването на организацията в съответния регистър, воден от Окръжния съд по местоседалището; - заверено копие от учредителен акт/дружествен договор/устав; - нотариално заверено пълномощно, дадено на лицата, които имат право да се разпореждат със средствата по сметката; - спесимен на подписите на лицата, които имат право да се разпореждат със средствата по сметката от името на титуляря; - заверено копие от лиценз, разрешение или удостоверение за регистрация на дейността, ако се изисква такова. Сметката се открива при Вашето посещение на офис на банката. Поздрави!

  9. Здравейте,
    Интересувам се от откриване на банкова сметка на НПО - как става, колко време отнема, какви документи се изискват?

  10. Здравейте! @К. Пеева: благодарим за ценното допълнение! :-) @Владо: Преди изтичането на срока на валидност картите се подновяват автоматично и Ви очакват в клон на банката. Молим да ни изпратите своите три имена или ЕГН на marketing@fibank.bg, за да Ви идентифицираме в системата и да Ви насочим към клона, в който можете да получите картата си. Друга възможност е да се свържете с нашия Контакт център на тел. *bank (*2265). Лек и успешен ден!

Коментирай