AskFibank

Fibank 2993

Вярваме, че двустранната комуникация с нашите клиенти е най-важна, тъй като тя най-добре илюстрира дали постигаме своите цели. Една от тях е Вие да оставате удовлетворени от продуктите и услугите, които ползвате, от обслужване и от предоставената възможност открито да получавате допълнителна информация. Екипът на Fibank ползва редица канали, чрез които се допитваме до мнението Ви, изслушваме Ви, отговаряме на въпросите Ви, получаваме изключително важна конструктивна критика.

На тази страница можете да задавате своите въпроси, а ние се стараем да отговаряме бързо и точно.

Коментари

  1. Здравейте
    Днес направих гаф - счупих дебитната карта на баща ми. Проблемът е, че той е доста зает и се чудех дали не мога аз да свърша работата по замяната ѝ? Картата си е в нас и дори функционира, но със сигурност трябва да се смени. Та още веднъж, въпросът ми е мога ли аз, като негов син, да отида в офис на банката ви в понеделник и да започна процедурата по издаването на нова карта?
    Извинявам се че ви пиша в почивен ден, но е важно утре сутринта да знаем кой ще трябва да отдели време да отиде до някой клон на банката.

  2. Здравейте, може ли малко помощ - очаквам превод от щатите в долари, но сме изпратили евровата сметка, ще може ли да се направи превода или трябва да се прави сметка в долари.

  3. ako debitnata mi karta e ot druga banka
    moga li da q zaredq vav vash klon

  4. Здравейте, г-жо Анакова, Освен сумата на обичайната месечна вноска внесете и таксата за обслужване на сметка, която е 0.95 лв. на месец. Надяваме се, че с това отговаряме на Вашия въпрос. Лек и приятен ден!

  5. 148 лв с таксата

  6. Имам кредит в евро като месечната вноска е 75 евро!Моля да ми обясните приблизително колко лева ще трябва да внеса и дължа ли друга някаква такса освен по 1 лев месечно за обслужване на сметка!

  7. stefan qvno momi4etata ti haresvat zatova tolkova 4esto pie6 kafe s tqh az sym zaet i nqmam tvoq kysmet!!!!!!!!!!!!!

  8. Здравейте, Стефан, Затова сме на разположение и тук - да отговаряме на въпросите, на които можем. В случаите, в които не можем да дадем информация, както в по-горния, насочваме клиентите към подходящите информационни канали. Стараем се винаги да помагаме. Поздрави!

  9. jelqzko: Недоумявам как е възможно да задаваш такива въпроси в публичен блог където е повече от ясно че не могат да ти отговорят конкретно какво става, първо защото не се идентифицираш като клиент на банката кой си, второ защото дори и да си напишеш данни по които ще могат да те открият, няма как да се дава публично такава информация. Не си ли чувал за банкова тайна и други подобни неща. Аз като отида в офис на банката всеки път вадя личната карта за да може да работят с нея момичетата, въпреки че работим в съседни офиси с тях и в обедните почивки пием заедно кафе.

  10. Здравейте отново. Лимитите зависят от това каква е Вашата дебитна карта. За Visa Electron и V PAY стандартният лимит за теглене за 24 часа е 3000 лв., а за Maestro е 400. Ако не сте избрали други лимити, тези са в сила и за Вас. За да Ви помогнем по втория Ви въпрос, бихте ли се свързали с нашия Картов център? Използвайте един от следните телефони:

    02 817 1143 02 817 1142 0888 68 10 10
    Благодарим!

Коментирай