AskFibank

Fibank 2974

Вярваме, че двустранната комуникация с нашите клиенти е най-важна, тъй като тя най-добре илюстрира дали постигаме своите цели. Една от тях е Вие да оставате удовлетворени от продуктите и услугите, които ползвате, от обслужване и от предоставената възможност открито да получавате допълнителна информация. Екипът на Fibank ползва редица канали, чрез които се допитваме до мнението Ви, изслушваме Ви, отговаряме на въпросите Ви, получаваме изключително важна конструктивна критика.

На тази страница можете да задавате своите въпроси, а ние се стараем да отговаряме бързо и точно.

Коментари

  1. Изтекъл е срокът на дебитната ми карта/visa/. Трябва ли да правя заявка за нова, или тя е подновена автоматично?

  2. @Йото Динов. След един горчив опит с подобен сайт реших този проблем с карта Visa Electron (на отделна сметка), която да бъде захранвана по предназначение. Предимство е и че сметката може да бъде направена във валутата, в която ще са евентуалните плащания (особено ако те са в долари), като така се избягва превалутирането при транзакцията. Таксата за поддръжка е достатъчно малка, за да не превишава общата полза.

  3. Здравейте, Димана, Заповядайте в най-близкия за Вас наш клон, за да отговорим точно на този въпрос. За съжаление не можем да го направим тук, в нашия блог. Благодарим Ви. Поздрави! :-)

  4. kakva mi e mese4nata vnoska za mesey noemvri

  5. Здравейте отново, г-н Динов, Работим активно по внедряването на Verified by Visa и MasterCard Secure Code, които добавят още една степен на защита. Когато сме напълно готови, ще Ви разкажем повече. Междувременно Ви съветваме да избягвате плащанията през сайтове, които не предлагат защитена среда за трансакции. Поздрави и успешен ден!

  6. Здравейте,

    Запознат съм с възможността да използвам изброените от Вас карти и за разплащане в интернет.

    Въпросът ми относно виртуалната карта бе продиктуван от съвсем друг тип съобръжения.

    А именно - ако правя плащане в сайт, който не използва защитена връзка, е напълно възможно данните на картата ми да попаднат в неподходящи ръце. Ако картата е нормална (дебитна/кредитна/...), сами знаете до какви неприятности може да доведе това.

    В случай че картата е тип "предплатена", дори данните на картата да бъдат откраднати, не би могло да се извърши плащане с нея, тъй като по нея няма да има наличност.

    В тази връзка, очаква ли се скоро да пуснете Verified by Visa и MasterCard SecureCode за Вашите карти?

    Поздрави!

  7. Здравейте, г-н Динов, Не сме планирали предлагането на подобен продукт, но сме насочили усилията си към други, много по-интересни. Да се разплащате в интернет можете и със своята Visa Electron, кредитни карти или кредитни карти с неснижаем остатък. В случай че искате да ги използвате само за плащания в интернет, не е необходимо картата да е задължително виртуална. Можете да изберете например Visa Eletron или кредитна с неснижаем остатък, като Вие сами определяте с каква сума да разполагате по картата. В същото време това не Ви ограничава - винаги с картата можете да се разплащате и в търговската мрежа, а не само в интернет. Друга интересна възможност е и издаването на допълнителна карта по сметка. Например, ако имате Maestro, заедно с него можете да си издадете и Visa Electron, с която да пазарувате само в интернет. Поздрави!

  8. Здравейте,

    Планирате ли да пуснете виртуална карта, която да служи само за онлайн разплащания?

    Лично аз съм по-склонен за някои сайтове да използвам такъв вид "предплатена" карта, отколкото да въвеждам номера на дебитната/кредитаната си карта.

    Поздрави и успешна седмица!

  9. Здравейте, г-н Борисов, За да се възползвате от гратисния период и да не дължите лихва, е необходимо да покриете цялото си задължение по картата до 5-то число на месеца. Тъй като не сте успели да го направите, а сте внесли остатъка на 6-ти октомври, което се пада след падежа, се начислява лихва върху задължението Ви от момента, в който сте направили плащанията, до 5.10, когато се пада краят на гратисния период. Така се получава и лихвата в размер на 9.54 лв. Ако не сме успели да отговорим на въпроса Ви, заповядайте в клон на банката, за да разгледаме конкретно Вашия случай. Лек и успешен ден и поздрави!

  10. Уважаеми г-да,

    Ползвам кредитна карта по програма за лоялни клиенти ПИБ „YES”. Задължението ми за периода 20.08.2011-19.09.2011 беше 603,68 лв. Срокът за пълно погасаване беше до 05.10.2011г. На 05.10. 2011 г. внесох 500,00 лв, а за остатъка на 06.10. 2011 г. внесох 104,00 лв.
    Учудих се, когато в месечното си извлечение от за периода 20.09.2011 -19.10.2011, видях начислена лихва за дебино салдо в размер на 9,54 лв. към 19.10.2011г.
    Моля, обяснете ми върху коя сума се дължи тази лихва и как точно е изчислена. Възможно ли е да е допусната грешка?
    Благодаря Ви предварително за отговорите.

Коментирай