AskFibank

Fibank 2974

Вярваме, че двустранната комуникация с нашите клиенти е най-важна, тъй като тя най-добре илюстрира дали постигаме своите цели. Една от тях е Вие да оставате удовлетворени от продуктите и услугите, които ползвате, от обслужване и от предоставената възможност открито да получавате допълнителна информация. Екипът на Fibank ползва редица канали, чрез които се допитваме до мнението Ви, изслушваме Ви, отговаряме на въпросите Ви, получаваме изключително важна конструктивна критика.

На тази страница можете да задавате своите въпроси, а ние се стараем да отговаряме бързо и точно.

Коментари

  1. Здравейте! @Бояна Бантутова: С кредитен специалист можете да се срещнете и с клон Мол София. Нашите кредитни специалисти са на разположение всеки работен ден от 9:00 до 17:45, но не и през работните дни. Ако нямате възможност да минете през клона през това време, задайте ни въпроса си тук или на marketing@fibank.bg. Ако можем да му отговорим, ще се радваме да помогнем. @Владимир Костов: „Такса порто“ е поостаряло наименование за разходите по междубанковите преводи. В тарифата на ПИБ можете да откриете таксата под наименованието „SWIFT съобщение“. Тя е 10 евро. Поздрави!

  2. Какво представлява "Такса Порто"?

  3. Здравейте, искам да попитам дали има кредитен инспектор в клона ви в МОЛ СОфия и ако няма къде има, но в офис който работи след шест или в почивните дни
    Благодаря предварително!

  4. Здравейте,
    под браузър Сафари,УЕП не работи.Проблема не е в УЕП.

  5. Здравейте! @Марияна Янкова: Отчетният период на кредитните карти започва на 20-то число на конкретен месец до 19-то число на следващия месец. Парите, с които правите покупки през този период, можете да върнете до 5-то число на по-следващия месец. Ако върнете цялото си задължение до тогава, Вие ще се възползвате и от гратисния период, който е до 45 дни, и не дължите лихва. Ще Ви дадем и конкретен пример. Настоящият отчетен период на Вашата карта е започнал на 20-ти октомври и ще приключи на 19-ти ноември. Ако днес направите покупка с картата и върнете цялото задължение до 5-ти декември, няма да плащате лихва. @Слави Андреев: Ще се радваме да помогнем. Бихте ли се свързали с нашите специалисти от Виртуалния клон? Те са на разположение денонощно на тел. 0700 12 777 и заедно ще успеете да откриете причината. @ulia imamova: Наш кредитен специалист би могъл да Ви отговори най-точно на този въпрос, тъй като се вземат предвид много фактори. Ако ни ориентирате кои от нашите клонове са Ви най-удобни, ще се радваме да Ви насочим към свой колега. Поздрави и успешен ден!

  6. mogali da tegla 1000lv kato sam v main4enstvo

  7. Здравейте,

    Имам проблем със Сафари и подпис издаден от Инфонотари под Мак. Като опитам да отворя страницата и ми дава грешка. Под Firefox работи без проблем. Версията на Mac Os e Lion. Можете ли да помогнете?

  8. Здравейте
    имам ваша кредитна карта VISA от скоро и досега не сам ч използвала единствено сам внесла парите за таксата 39 лв. .Знам че мога да си пазарувам онлайн и искам да използвам картата.Въпроса ми е всеки път когато ч използвам ли имам 45 дневен безлихвен период да върна парите в картата или само ппри първото ползване което е било когато си изтеглихте таксата 39 лв ?? Сега ако платя с нея ще имам ли този 45 дневен безлихвен срок да си върна парите ?

  9. Здравейте, г-жо Петкова, Съжаляваме за неудобството и с готовност ще помогнем. Ще се свържем по имейл с Вас, тъй като ще ни е необходима повече информация. Благодарим Ви предварително! Лек и успешен ден!

  10. Здравейте,
    Имам кредитна карта Yes, която не може да бъде приета от ПОС терминалите в магазин Европа в Зона Б5, блок 8. Няколко пъти помолих да си проверят устройствата, на някои от които е залепена бяла кръгла лепенка на същата Yes карта. Говорих и с управителката. След няколко дни ме увериха, че проблемът е решен, но картата ми отново беше отхвърлена с изписване на "непозволена сума". С тази карта пазарувам навсякъде, само в този магазин не мога, т.е. има някакъв неразрешен проблем с ПОС устройствата. Дебитната ми карта, която също е от ПИБ, няма отказ. Моля ви за съдействие, тъй като това е магазинът, в който пазарувам всеки ден.

    Благодаря.

Коментирай