Вярваме, че двустранната комуникация с нашите клиенти е най-важна, тъй като тя най-добре илюстрира дали постигаме своите цели. Една от тях е Вие да оставате удовлетворени от продуктите и услугите, които ползвате, от обслужване и от предоставената възможност открито да получавате допълнителна информация. Екипът на Fibank ползва редица канали, чрез които се допитваме до мнението Ви, изслушваме Ви, отговаряме на въпросите Ви, получаваме изключително важна конструктивна критика.
На тази страница можете да задавате своите въпроси, а ние се стараем да отговаряме бързо и точно.
jelqzko 2011-11-18 13:54:55
stefan qvno momi4etata ti haresvat zatova tolkova 4esto pie6 kafe s tqh az sym zaet i nqmam tvoq kysmet!!!!!!!!!!!!!
AskFibank 2011-11-18 13:49:14
Здравейте, Стефан, Затова сме на разположение и тук - да отговаряме на въпросите, на които можем. В случаите, в които не можем да дадем информация, както в по-горния, насочваме клиентите към подходящите информационни канали. Стараем се винаги да помагаме. Поздрави!
Стефан 2011-11-18 13:37:08
jelqzko: Недоумявам как е възможно да задаваш такива въпроси в публичен блог където е повече от ясно че не могат да ти отговорят конкретно какво става, първо защото не се идентифицираш като клиент на банката кой си, второ защото дори и да си напишеш данни по които ще могат да те открият, няма как да се дава публично такава информация. Не си ли чувал за банкова тайна и други подобни неща. Аз като отида в офис на банката всеки път вадя личната карта за да може да работят с нея момичетата, въпреки че работим в съседни офиси с тях и в обедните почивки пием заедно кафе.
AskFibank 2011-11-18 13:35:21
Здравейте отново. Лимитите зависят от това каква е Вашата дебитна карта. За Visa Electron и V PAY стандартният лимит за теглене за 24 часа е 3000 лв., а за Maestro е 400. Ако не сте избрали други лимити, тези са в сила и за Вас. За да Ви помогнем по втория Ви въпрос, бихте ли се свързали с нашия Картов център? Използвайте един от следните телефони:
Благодарим!jelqzko 2011-11-18 13:24:08
pitam vi poneje teglih pari v4era 400lv i mi izpisa nalichna suma sled tranzakciq 430lv,a dnes kogato proverih imam 95lv,moje li da mi obqsnite poneje v momenta ne moga da otida do klon na bankata?blagodarq za vnimanieto!!!!!!!!
jelqzko 2011-11-18 13:20:04
v ramkite na 24 chasa kakva maksimalna suma moga da izteglq?
AskFibank 2011-11-18 12:00:24
Здравейте, Желязко, С нашата услуга "Моята Fibank" можете да правите справки за всички плащания с картите си и за движенията по своите сметки. Прочетете повече за Моята Fibank и направете регистрацията си. След това посетете клон на банката, за да я активираме. Поздрави! :-)
jelqzko 2011-11-18 11:45:58
moga li da proverq tranzakciite si za poslednite 24 hasa,predvaritelno blagodarq
AskFibank 2011-11-17 14:02:28
Здравейте, Александра, В общия случай, ако просто захранвате сметка на физическо лице, не дължите комисион и такси. Ако е по-специален случай, например внасяте пари по сметка на ЮЛ с друго основание, има комисиона. Поздрави и лек ден!
ALEKSANDRA 2011-11-17 10:35:40
Zdraveite,iskam da vi popitam kakva e taksata kogato vnasqsch pari v broi po bankovata smetka na drug chovek??