AskFibank

Fibank 2999

Вярваме, че двустранната комуникация с нашите клиенти е най-важна, тъй като тя най-добре илюстрира дали постигаме своите цели. Една от тях е Вие да оставате удовлетворени от продуктите и услугите, които ползвате, от обслужване и от предоставената възможност открито да получавате допълнителна информация. Екипът на Fibank ползва редица канали, чрез които се допитваме до мнението Ви, изслушваме Ви, отговаряме на въпросите Ви, получаваме изключително важна конструктивна критика.

На тази страница можете да задавате своите въпроси, а ние се стараем да отговаряме бързо и точно.

Коментари

  1. Здравейте, Александра, В общия случай, ако просто захранвате сметка на физическо лице, не дължите комисион и такси. Ако е по-специален случай, например внасяте пари по сметка на ЮЛ с друго основание, има комисиона. Поздрави и лек ден!

  2. Zdraveite,iskam da vi popitam kakva e taksata kogato vnasqsch pari v broi po bankovata smetka na drug chovek??

  3. Здравейте, Андрей, За откриване на сметка на НПО е необходимо да представите следните документи: - документ, удостоверяващ вписването на организацията в съответния регистър, воден от Окръжния съд по местоседалището; - заверено копие от учредителен акт/дружествен договор/устав; - нотариално заверено пълномощно, дадено на лицата, които имат право да се разпореждат със средствата по сметката; - спесимен на подписите на лицата, които имат право да се разпореждат със средствата по сметката от името на титуляря; - заверено копие от лиценз, разрешение или удостоверение за регистрация на дейността, ако се изисква такова. Сметката се открива при Вашето посещение на офис на банката. Поздрави!

  4. Здравейте,
    Интересувам се от откриване на банкова сметка на НПО - как става, колко време отнема, какви документи се изискват?

  5. Здравейте! @К. Пеева: благодарим за ценното допълнение! :-) @Владо: Преди изтичането на срока на валидност картите се подновяват автоматично и Ви очакват в клон на банката. Молим да ни изпратите своите три имена или ЕГН на marketing@fibank.bg, за да Ви идентифицираме в системата и да Ви насочим към клона, в който можете да получите картата си. Друга възможност е да се свържете с нашия Контакт център на тел. *bank (*2265). Лек и успешен ден!

  6. Изтекъл е срокът на дебитната ми карта/visa/. Трябва ли да правя заявка за нова, или тя е подновена автоматично?

  7. @Йото Динов. След един горчив опит с подобен сайт реших този проблем с карта Visa Electron (на отделна сметка), която да бъде захранвана по предназначение. Предимство е и че сметката може да бъде направена във валутата, в която ще са евентуалните плащания (особено ако те са в долари), като така се избягва превалутирането при транзакцията. Таксата за поддръжка е достатъчно малка, за да не превишава общата полза.

  8. Здравейте, Димана, Заповядайте в най-близкия за Вас наш клон, за да отговорим точно на този въпрос. За съжаление не можем да го направим тук, в нашия блог. Благодарим Ви. Поздрави! :-)

  9. kakva mi e mese4nata vnoska za mesey noemvri

  10. Здравейте отново, г-н Динов, Работим активно по внедряването на Verified by Visa и MasterCard Secure Code, които добавят още една степен на защита. Когато сме напълно готови, ще Ви разкажем повече. Междувременно Ви съветваме да избягвате плащанията през сайтове, които не предлагат защитена среда за трансакции. Поздрави и успешен ден!

Коментирай