AskFibank

Fibank 3007

Вярваме, че двустранната комуникация с нашите клиенти е най-важна, тъй като тя най-добре илюстрира дали постигаме своите цели. Една от тях е Вие да оставате удовлетворени от продуктите и услугите, които ползвате, от обслужване и от предоставената възможност открито да получавате допълнителна информация. Екипът на Fibank ползва редица канали, чрез които се допитваме до мнението Ви, изслушваме Ви, отговаряме на въпросите Ви, получаваме изключително важна конструктивна критика.

На тази страница можете да задавате своите въпроси, а ние се стараем да отговаряме бързо и точно.

Коментари

  1. stefan qvno momi4etata ti haresvat zatova tolkova 4esto pie6 kafe s tqh az sym zaet i nqmam tvoq kysmet!!!!!!!!!!!!!

  2. Здравейте, Стефан, Затова сме на разположение и тук - да отговаряме на въпросите, на които можем. В случаите, в които не можем да дадем информация, както в по-горния, насочваме клиентите към подходящите информационни канали. Стараем се винаги да помагаме. Поздрави!

  3. jelqzko: Недоумявам как е възможно да задаваш такива въпроси в публичен блог където е повече от ясно че не могат да ти отговорят конкретно какво става, първо защото не се идентифицираш като клиент на банката кой си, второ защото дори и да си напишеш данни по които ще могат да те открият, няма как да се дава публично такава информация. Не си ли чувал за банкова тайна и други подобни неща. Аз като отида в офис на банката всеки път вадя личната карта за да може да работят с нея момичетата, въпреки че работим в съседни офиси с тях и в обедните почивки пием заедно кафе.

  4. Здравейте отново. Лимитите зависят от това каква е Вашата дебитна карта. За Visa Electron и V PAY стандартният лимит за теглене за 24 часа е 3000 лв., а за Maestro е 400. Ако не сте избрали други лимити, тези са в сила и за Вас. За да Ви помогнем по втория Ви въпрос, бихте ли се свързали с нашия Картов център? Използвайте един от следните телефони:

    02 817 1143 02 817 1142 0888 68 10 10
    Благодарим!

  5. pitam vi poneje teglih pari v4era 400lv i mi izpisa nalichna suma sled tranzakciq 430lv,a dnes kogato proverih imam 95lv,moje li da mi obqsnite poneje v momenta ne moga da otida do klon na bankata?blagodarq za vnimanieto!!!!!!!!

  6. v ramkite na 24 chasa kakva maksimalna suma moga da izteglq?

  7. Здравейте, Желязко, С нашата услуга "Моята Fibank" можете да правите справки за всички плащания с картите си и за движенията по своите сметки. Прочетете повече за Моята Fibank и направете регистрацията си. След това посетете клон на банката, за да я активираме. Поздрави! :-)

  8. moga li da proverq tranzakciite si za poslednite 24 hasa,predvaritelno blagodarq

  9. Здравейте, Александра, В общия случай, ако просто захранвате сметка на физическо лице, не дължите комисион и такси. Ако е по-специален случай, например внасяте пари по сметка на ЮЛ с друго основание, има комисиона. Поздрави и лек ден!

  10. Zdraveite,iskam da vi popitam kakva e taksata kogato vnasqsch pari v broi po bankovata smetka na drug chovek??

Коментирай