AskFibank

Fibank 2974

Вярваме, че двустранната комуникация с нашите клиенти е най-важна, тъй като тя най-добре илюстрира дали постигаме своите цели. Една от тях е Вие да оставате удовлетворени от продуктите и услугите, които ползвате, от обслужване и от предоставената възможност открито да получавате допълнителна информация. Екипът на Fibank ползва редица канали, чрез които се допитваме до мнението Ви, изслушваме Ви, отговаряме на въпросите Ви, получаваме изключително важна конструктивна критика.

На тази страница можете да задавате своите въпроси, а ние се стараем да отговаряме бързо и точно.

Коментари

  1. Здравейте, г-жо Пеева, г-н Георгиев, г-н Христов и г-н Колев, Банката стриктно спазва законовите изисквания за неразкриване на банковата тайна. Тя обхваща единствено сумите по и операциите със сметките на клиенти в банката. В случай че допускате, че са налице такива пропуски, можете да изпращате своите сигнали на complaints@offices.fibank.bg (Процедура за подаване и разглеждане на възражения на клиенти). Така ще можем да вземем своевременни мерки. Благодарим Ви предварително!

  2. Здравейте, интересува ме банката членува (или приема ) преводи по СЕПА?
    И колко е нормалното време за получаване на преводи по тази система?

  3. Здавейте!

    Интересумвам се къде мога да намеря в интернет "Общите условия" на банката?

    Също така когато имам например двугодишен "Свободен Депозит" към вашата банка, след като съм довнесъл суми след третия месец тоест тези които се олихвяват по 0,5%, какво се слува когато ми потрябват пари и искам да изтегля суми по малки от довнесените т.е. интересува ме от коя сума ще се изтеглят парите от тази която е преди третия месец (според лихвите на приложение 1) или тази след него (по 0.5% лихва) или от двете едновременно?

  4. На мен ми се е случвало да ме информират какви сметки има друго лице (в случая беше моя роднина). Внасях пари по нейна сметка, но нямах IBAN и служителят ме запита дали внасям по разплащателна сметка или по депозит. Аз също смятам, че не е редно да се съобщава такава информация свободно, както и да се цитират наличности по сметки при присъствие на други клиенти в банковия офис.

  5. Здравейте,

    Първо искам да кажа, че съм много доволна от ПИБ и лихвите по депозитите им, които от няколко години са най-високи спрямо другите банки. Има още какво да се направи за по-бързото обслужване (напр., когато искаш да внесеш сума по сметка, да не е необходимо първо да чакаш на опашка, и след това на касата, а директно да отидеш при касиера).
    Както споменах, държа депозит в ПИБ от доста години вече. Имам ипотечен кредит от друга банка и вече 4-та година редовно си плащам вноските, но вече се замислям за рефинансиране от ПИБ. Искам да обединя всичко в една банка, а и не съм доволна от другата от която теглих кредит - висок им е лихвения процент, и за тези години на криза като лоялен клиент , дори и веднъж не ни улесниха в изплащането му, дори напротив, увеличават ни лихвата. Въпросът ми е следния: Какви първоначални такси ще вземете при рефинансиране на ипотечен кредит за 31000 евро за 17 години? Предполагам наново ще се учредява ипотека? Ще разглеждате ли финансовото ни състояние и ще се прави ли оценка на имота? Благодаря предварително за отговора.

  6. Извинявам се за получилото се недоразумение -- може би не става дума за практика, а за изолирани случаи. Понеже разбрах наличността си от роднина преди повече от година, не мога да посоча конкретни офиси със 100%-ова сигурност.

    Но останах с впечатление, че много лесно това може и да е практика, щом детайлите по сметката ми се оповестяват лично в присъствието на трето лице, с когото бях седнал на обслужващото бюро, без изрично да съм попитал за тях. Целта на служителката беше да ме ориентира в сметките ми.

    Исках само да ви обърна внимание, че съобщаването на детайли на титуляра или на свързано с него лице, трябва да се случва само с изричното му съгласие. Иначе съм дългогодишен клиент и смятам да остана такъв. Благодаря за отговора.

  7. Като стана дума, да добавя и аз нещо - в офиса, в който ходя (а предполагам и в други) има практика, когато поискам да изтегля пари (от свободен депозит) и посоча коя е точно сметката и сумата, служителката да обявява наличността по сметката. Тази информация ми е известна (и би трябвало да е известна на всеки титуляр) и не е желателно да става достояние на всички чакащи, които волно или неволно я чуват.

  8. Потресена съм от разкритията, които направихте, г-н Георгиев, във Вашия случай става дума за още по-сериозно нарушаване на банковата тайна, каквото почти сигурно вече е и подсъдимо! И подозирам, че такава махленска практика е масово разпространена!...

  9. Здравейте, г-н Георгиев, Ще се свържем с Вас по имейл, за да вземем отношение по случая. Лек и успешен ден!

  10. Мога също да потвърдя за тази практика в няколко клона във Варна -- трето лице (роднина) внася сума по моя сметка, но без да знае IBAN-а, служителката в желанието си да ориентира клиента (третото лице) започва да изброява сметките и сумите по тях (напр. "по Свободния депозит ли, по картовите сметки ли?"). Напълно недопустимо е, според мен.

    Практика на банката трябва да бъде да връща трети лица, когато не посочват IBAN номер. Или да поискат IBAN-а само за собствена сверка, без да разкриват каквито и да детайли за вида, наличността или статуса на сметката. Ще ми се да чуя, че подобна инструкция се разпространи сред офисите на ПИБ, и видя, че се спазва.

Коментирай