AskFibank

Fibank 2999

Вярваме, че двустранната комуникация с нашите клиенти е най-важна, тъй като тя най-добре илюстрира дали постигаме своите цели. Една от тях е Вие да оставате удовлетворени от продуктите и услугите, които ползвате, от обслужване и от предоставената възможност открито да получавате допълнителна информация. Екипът на Fibank ползва редица канали, чрез които се допитваме до мнението Ви, изслушваме Ви, отговаряме на въпросите Ви, получаваме изключително важна конструктивна критика.

На тази страница можете да задавате своите въпроси, а ние се стараем да отговаряме бързо и точно.

Коментари

  1. Здравейте,

    Запознат съм с възможността да използвам изброените от Вас карти и за разплащане в интернет.

    Въпросът ми относно виртуалната карта бе продиктуван от съвсем друг тип съобръжения.

    А именно - ако правя плащане в сайт, който не използва защитена връзка, е напълно възможно данните на картата ми да попаднат в неподходящи ръце. Ако картата е нормална (дебитна/кредитна/...), сами знаете до какви неприятности може да доведе това.

    В случай че картата е тип "предплатена", дори данните на картата да бъдат откраднати, не би могло да се извърши плащане с нея, тъй като по нея няма да има наличност.

    В тази връзка, очаква ли се скоро да пуснете Verified by Visa и MasterCard SecureCode за Вашите карти?

    Поздрави!

  2. Здравейте, г-н Динов, Не сме планирали предлагането на подобен продукт, но сме насочили усилията си към други, много по-интересни. Да се разплащате в интернет можете и със своята Visa Electron, кредитни карти или кредитни карти с неснижаем остатък. В случай че искате да ги използвате само за плащания в интернет, не е необходимо картата да е задължително виртуална. Можете да изберете например Visa Eletron или кредитна с неснижаем остатък, като Вие сами определяте с каква сума да разполагате по картата. В същото време това не Ви ограничава - винаги с картата можете да се разплащате и в търговската мрежа, а не само в интернет. Друга интересна възможност е и издаването на допълнителна карта по сметка. Например, ако имате Maestro, заедно с него можете да си издадете и Visa Electron, с която да пазарувате само в интернет. Поздрави!

  3. Здравейте,

    Планирате ли да пуснете виртуална карта, която да служи само за онлайн разплащания?

    Лично аз съм по-склонен за някои сайтове да използвам такъв вид "предплатена" карта, отколкото да въвеждам номера на дебитната/кредитаната си карта.

    Поздрави и успешна седмица!

  4. Здравейте, г-н Борисов, За да се възползвате от гратисния период и да не дължите лихва, е необходимо да покриете цялото си задължение по картата до 5-то число на месеца. Тъй като не сте успели да го направите, а сте внесли остатъка на 6-ти октомври, което се пада след падежа, се начислява лихва върху задължението Ви от момента, в който сте направили плащанията, до 5.10, когато се пада краят на гратисния период. Така се получава и лихвата в размер на 9.54 лв. Ако не сме успели да отговорим на въпроса Ви, заповядайте в клон на банката, за да разгледаме конкретно Вашия случай. Лек и успешен ден и поздрави!

  5. Уважаеми г-да,

    Ползвам кредитна карта по програма за лоялни клиенти ПИБ „YES”. Задължението ми за периода 20.08.2011-19.09.2011 беше 603,68 лв. Срокът за пълно погасаване беше до 05.10.2011г. На 05.10. 2011 г. внесох 500,00 лв, а за остатъка на 06.10. 2011 г. внесох 104,00 лв.
    Учудих се, когато в месечното си извлечение от за периода 20.09.2011 -19.10.2011, видях начислена лихва за дебино салдо в размер на 9,54 лв. към 19.10.2011г.
    Моля, обяснете ми върху коя сума се дължи тази лихва и как точно е изчислена. Възможно ли е да е допусната грешка?
    Благодаря Ви предварително за отговорите.

  6. Здравейте! @Бояна Бантутова: С кредитен специалист можете да се срещнете и с клон Мол София. Нашите кредитни специалисти са на разположение всеки работен ден от 9:00 до 17:45, но не и през работните дни. Ако нямате възможност да минете през клона през това време, задайте ни въпроса си тук или на marketing@fibank.bg. Ако можем да му отговорим, ще се радваме да помогнем. @Владимир Костов: „Такса порто“ е поостаряло наименование за разходите по междубанковите преводи. В тарифата на ПИБ можете да откриете таксата под наименованието „SWIFT съобщение“. Тя е 10 евро. Поздрави!

  7. Какво представлява "Такса Порто"?

  8. Здравейте, искам да попитам дали има кредитен инспектор в клона ви в МОЛ СОфия и ако няма къде има, но в офис който работи след шест или в почивните дни
    Благодаря предварително!

  9. Здравейте,
    под браузър Сафари,УЕП не работи.Проблема не е в УЕП.

  10. Здравейте! @Марияна Янкова: Отчетният период на кредитните карти започва на 20-то число на конкретен месец до 19-то число на следващия месец. Парите, с които правите покупки през този период, можете да върнете до 5-то число на по-следващия месец. Ако върнете цялото си задължение до тогава, Вие ще се възползвате и от гратисния период, който е до 45 дни, и не дължите лихва. Ще Ви дадем и конкретен пример. Настоящият отчетен период на Вашата карта е започнал на 20-ти октомври и ще приключи на 19-ти ноември. Ако днес направите покупка с картата и върнете цялото задължение до 5-ти декември, няма да плащате лихва. @Слави Андреев: Ще се радваме да помогнем. Бихте ли се свързали с нашите специалисти от Виртуалния клон? Те са на разположение денонощно на тел. 0700 12 777 и заедно ще успеете да откриете причината. @ulia imamova: Наш кредитен специалист би могъл да Ви отговори най-точно на този въпрос, тъй като се вземат предвид много фактори. Ако ни ориентирате кои от нашите клонове са Ви най-удобни, ще се радваме да Ви насочим към свой колега. Поздрави и успешен ден!

Коментирай