Вярваме, че двустранната комуникация с нашите клиенти е най-важна, тъй като тя най-добре илюстрира дали постигаме своите цели. Една от тях е Вие да оставате удовлетворени от продуктите и услугите, които ползвате, от обслужване и от предоставената възможност открито да получавате допълнителна информация. Екипът на Fibank ползва редица канали, чрез които се допитваме до мнението Ви, изслушваме Ви, отговаряме на въпросите Ви, получаваме изключително важна конструктивна критика.
На тази страница можете да задавате своите въпроси, а ние се стараем да отговаряме бързо и точно.
Dessislava Bogdanova 2017-01-30 17:12:53
Здравейте! За да направим справка, ще ни бъде необходима допълнителна информация, която да изпратите на pr@fibank.bg Ще очакваме описан случая - кой клон сте посетила, име на служител, който ви е обслужвал, дата и час на посещението, Вашите три имена и ЕГН. За да имате сметка на Ваше име, трябва да е създадена с Ваше знание и с предоставени лични документи. Припомняме, че през март 2014 г. МКБ Юнионбанк ЕАД се вля във Fibank и всички сметки бяха прехвърлени.
Виолета Личева 2017-02-07 10:36:34
Здравейте. Искам да благодаря на екипа на Fibank за
и в частност на екипа клон "Марица" гр. Пловдив.
Благодаря на любезните служители за разбирането при разглеждането на моя случай. Благодаря за проявената съпричастност. Желая успех в работата!
Иван Минков 2016-11-29 15:20:40
защо срочен депозит "Активно управление" го няма в електронното банкиране, кое му е "активното" на този депозит, активното губене на време, мое и ваше?
Dessislava Bogdanova 2016-11-29 15:33:57
Здравейте! Условията по управление на депозита са описани в детайли на сайта на Банката. Можете да се запознаете с тях тук >> http://www.fibank.bg/bg/depozit-aktivno-upravlenie/page/3861#nasheto-predlojenie
Петър 2016-11-29 10:35:48
Здравейте,
В общите условия за кредитна карта има следната информация:
"отчетен период от 20-то число на месеца до 19-то число на следващия месец".
Кое взимате предвид като отчетен период: вальор, счетоводна дата или нещо друго?
Dessislava Bogdanova 2016-11-29 11:38:16
Здравейте! Отчетният период включва осчетоводените по картовата сметка операции, считано от 20-то число на предходния месец до 19-то число (включително) на текущия месец. В случай че е извършена и не е осчетоводена в текущия период, трансакцията се прехвърля в следващия отчетен период.
Петър 2016-11-29 12:23:16
Ако това, което казвате е вярно, би трявало да има значение само "счетоводната дата", защо в последното извлечение има трансакции със "счетоводна дата" 21ви.
Какво е "Дата на регистриране в Картовата система"
Елиана 2016-11-21 15:28:09
Здравейте,
клиент съм на вашата банка и ме интересува възможно ли е да извадя втора дебитна карта към моята сметка за чуждестранен гражданин? Ако не какви възможности имам да открием сметка на гражданин от САЩ, които е с туристическа виза тук.
Благодаря
Dessislava Bogdanova 2016-11-21 16:09:53
Здравейте, Елиана! Правилото е следното: Титулярят на сметката трябва да има адресна регистрация в България.
Ангел Димитров 2016-11-20 20:49:49
Здравейте имам дебитна карта Visa Electron в GBP , при онлайн покупка ( ПОС ) ми бе взета такса от 1 GBP от банката , за сума от 5.55 GBP , искам да попитам каква е причината ,като в общите тарифи на картата при покупка би трябвало таксата за банката да е 0.25% от сумата