AskFibank

Fibank 3007

Вярваме, че двустранната комуникация с нашите клиенти е най-важна, тъй като тя най-добре илюстрира дали постигаме своите цели. Една от тях е Вие да оставате удовлетворени от продуктите и услугите, които ползвате, от обслужване и от предоставената възможност открито да получавате допълнителна информация. Екипът на Fibank ползва редица канали, чрез които се допитваме до мнението Ви, изслушваме Ви, отговаряме на въпросите Ви, получаваме изключително важна конструктивна критика.

На тази страница можете да задавате своите въпроси, а ние се стараем да отговаряме бързо и точно.

Коментари

    1. Здравейте! За да направим справка, ще ни бъдат необходими Вашите три имена, ЕГН и последните 4 цифри от номера на картата. Моля, изпратете тази информация на pr@fibank.bg

  1. Здравейте, в един от Вашите клонове, скоро разбрах, че разплащателната ми сметка, която е открита на 20.09.2007 г. още е активна и не е закрита. Молбата ми е да направите сторниране на дължимите суми от месечни такси за обслужване на сметката, тъй като аз години на ред не съм оперирал с тази сметка и мислех, че отдавна е закрита. Клиентския ми номер е 000324448.

    С Уважение,
    Ивайло Иванов

    1. Здравейте! За закриването на сметка е необходимо да заповядате в удобен за Вас офис на банката и да се легитимирате, като представите Вашата лична карта. Колегите ще Ви предоставят съответните документи, които да попълните, за да я закриете.

  2. Калкулаторът в сайта не работи.Моля проверете.

    1. Здравейте! По калкулатора за жилищен и ипотечен кредит се извършват технически оптимизации. Извиняваме се за причиненото неудобство. Можете да заповядате в удобен за Вас клон на Банката, за да получите персонално повече информация по условията на продукта.

  3. Здравейте,

    От 2005 година съм клиент на ПИБ. Тогава фамилията ми беше Цветкова. От 2008 година си върнах старата фамилия Иванова. Банката разполага с личните ми, актуални, данни, тъй като имам кредитна карта и депозит намое име с коректната фамилия. Крайният резултат обаче е, че за втори път получавам преиздадена дебитната си карта с погрешната фамилия отпреди 2008 година. На въпроса ми какво мога да направя, за да получа най-накрая карта с актуалните си имена, служиелите от Фронт офиса на бул. Арсеналски 2, вдигаха рамене, когато отидох да си получа картата – на 02.11., и ми дадоха да напиша заявление, свободен текст, за преиздаване на картата, посочиха, че ще ми се обадят днес – 03.11. До момента не съм получила обаждане.
    Звънях на картов отдел, оттам ми казаха, че в общите условия на банката е записано, че когато човек си сменя имената, депозира актуален документа за самоличност, заедно с искане за преиздаване на картите, в резултат на което дължи такса за „услугата“. Също така ми беше казано, че явно не е отразено в системата.
    Въпросите ми са: кой е трябвало а отрази в системата коректността на имената ми? При какви условия се преиздава карта на клиент с коректна информация, без клиентът да дължи такса за това? Защо в частност аз трябва да плащам такса за нещо, което е напълно стандартно и ако ПИБ наистина има система, и държи на клиентите си, не би следвало да се чуди как да им губи времето, а да си оптимизира системите, и да има комуникация между отделите, за да се извършват съответните услугите коректно и своевременно.

  4. Искам да искaжа моето огромно разочарование от тази банка – Fibank .Лоялен клиент съм на банката от повече от 8 години.След плащане на ВИП обява в bazar.bg са ми били откраднати данните от дебитната карта и за няколко дни източени от хакери сумата от 10 400 лв.До този момент ,вече 7 месеца сумата НЕ Е ВЪЗСТАНОВЕНА от банката.Проблемът е много сериозен,но от банката прехвърлиха целия проблем върху мен.Това е повече от абсурдно…Трансакциите са абсолютно неправомерни-не са правени от мен или мое разрешение.Питам ви аз-КЪДЕ СА ПАРИТЕ МИ?! При положение че съм ви доверил средствата си и вие НЕ СТЕ ГИ ОПАЗИЛИ! Това не може да бъде моята банка…В момента въпросът се разглежда в комисията по платежни спорове.Изчаквам резултата – решението на Комисията и реакцията от банката.Ако не ми бъдат възстановени НЕЗАБАВНО цялата сума,лихвите за периода и таксите от неправомерните транцакции НЕЗАБАВНО ЩЕ БЪДЕ ЗАВЕДЕНО ДЕЛО В СЪДА СРЕЩУ БАНКАТА.Правото е на моя страна и ще търся неправомерно отнетата ми сума докрай. АКО НЕ МИ БЪДАТ ВЪРНАТИ НЕЗАБАВНО НЕПРАВОМЕРНО ОТНЕТИТЕ МИ СРЕДСТВА ЩЕ ПРЕДИЗВИКАМ ГОЛЯМ МЕ ДИЕН ШУМ,за да видят хората какво представлява Fibank .Това не може да бъде моята банка-глуха и сляпа за толкова голям проблем и предизвикания ми дискомфорт.

  5. Здравейте,
    почуствах се много огорчена от обслужването във ваш клон намиращ се в близост до пазара на Крана поляна в София.Имах изпратена сума по Money gram.Посетих този клон''Красна поляна'' на 21.09.2016г.Снимаха ми личната карта без да ме уведомят,че това е задължително условие.По лична карта съм Ирена с фамилия Ангелова-Йорданова.В превода бе упомената едната ми фамилия Ангелова и ми бе отказано изплащането на сумата при верен код,точна сума на изпращане и точно име на изпращача.Знаете,че по документи мога да използвам двете фамилии или едната от двете по мое желание.Така се наложи да посетя друга банка,в която ми бе обърнато нужното внимание и уважение.За съжаление това разкарване до друга банка ми отне много време.
    Питам се за вас на първо място не е ли отношението към клиента?Без нас клиентите няма да ви има.Имах желание да стана ваш клиент,но вие ме разочаровахте.

    1. Здравейте, г-жо Йорданова, благодарим Ви за изчерпателнаtа обратна връзка и се извиняваме за създаденото неудобство. Ще проверим описаната от Вас ситуация. Желаем Ви успешна седмица! Поздрави, Екипът на Fibank

  6. Internet Explorer 11 от Неделя не може да отвори e-fibank.bg (до тогава, години наред го позвах с Token без проблем). Edge, FIrefox и Chrome работят нормално.
    Windows 10 Pro14915.1000 x64bit

Коментирай