AskFibank

Fibank 2976

Вярваме, че двустранната комуникация с нашите клиенти е най-важна, тъй като тя най-добре илюстрира дали постигаме своите цели. Една от тях е Вие да оставате удовлетворени от продуктите и услугите, които ползвате, от обслужване и от предоставената възможност открито да получавате допълнителна информация. Екипът на Fibank ползва редица канали, чрез които се допитваме до мнението Ви, изслушваме Ви, отговаряме на въпросите Ви, получаваме изключително важна конструктивна критика.

На тази страница можете да задавате своите въпроси, а ние се стараем да отговаряме бързо и точно.

Коментари

  1. Здравейте,
    Бих искал да знам какви са тези продукти, които предлагате, като "Digital Me" и "Digital Me+", защото никъде не можах да ги намеря в сайта ви за повече подробности за тях.

    1. Здравейте, Максим, можете да намерите информация за посочените пакети тук. Поздрави, Екипът на Fibank

  2. От месец тел *2265 не се избира от виваком.
    а само информация "Виваком ще предаде ".
    Закрит ли е?

    1. Здравейте, Номер *2265 (*bank) е активен и се избира без проблем от другите мобилни оператори. Единствено при абонатите на Виваком има затруднение с достъпа. От телекома работят върху отстраняването на проблема и до края на деня отново ще можете да избирате тел.: *2265 Междувременно за въпроси, свързани с Виртуален банков клон можете да позвъните на тел.: 0700 12 777; за въпроси, свързани с Вашите карти – Картов център: 0700 12 012; +359 2 817 11 43; +359 2 817 11 44; 0888 68 10 10. По други въпроси – можете да ни пишете тук и ние ще Ви насочим към конкретен телефонен номер. Поздрави, Екипът на Fibank

  3. Здравейте, какъв е обичайният срок, в който Банката разглежда подадено от клиент Заявление? На 15.06.2016г подадох в клон Витоша Заявление по повод приключило предсрочно погасяване на кредит, но до момента нямам обратна информация за резултата от него .

    Благодаря.

    1. Здравейте, бихте ли ни изпратили Вашите данни на имейл: pr@fibank.bg, за да направим проверка? Необходими са ни трите Ви имена и ЕГН. Поздрави, Екипът на Fibank

  4. Zdraveite, imam dva vuprsa kum vas.
    Prez mai tazi godina si podnovih debitnata karta i PIN-a.
    Poneje jiveq v chujbina uvedomih vasha kolejka che ne moga da si vzema kartata sled 5 dena a sled 2 meseca. Moqt vapros e shte moga li da si polucha kartata i ako vkaram pari v tazi smetka predi da imam kartata dali shte moga da gi izteglq dori da ne q polucha kato si doida.
    Blagodarq vi!

    1. Здравейте, Никол, Ще можете да получите картата си. Тъй като картата се издава към сметка, можете по всяко време да внасяте пари по тази сметка и да ги теглите на каса в удобен за Вас клон на Fibank. Поздрави, Екипът на Fibank

  5. Здравейте, при опит да се свържа на изпратения до мен по смс телефон *2265 получавам постоянно отговор "Виваком ще предаде за вашето обаждане". Този телефон беше изпратен в смс, с който ме уведомявате, че новата ми карта е в даден клон и на този телефон мога да заявя пренасочване. Активен ли е този телефон? Благодаря!

    1. Здравейте, Иван, В момента има временно затруднение с избирането на тел.: *2265 за абонати на Виваком. От мобилния оператор работят върху отстраняването на проблема. Конкртено за пренасочването на картата Ви - можете директно да се свържете с колегите от Картов център на един от следните телефони: - 0700 12 012 - +359 2 817 11 43; +359 2 817 11 44 - 0888 68 10 10 Поздрави, Екипът на Fibank

Коментирай