AskFibank

Fibank 2976

Вярваме, че двустранната комуникация с нашите клиенти е най-важна, тъй като тя най-добре илюстрира дали постигаме своите цели. Една от тях е Вие да оставате удовлетворени от продуктите и услугите, които ползвате, от обслужване и от предоставената възможност открито да получавате допълнителна информация. Екипът на Fibank ползва редица канали, чрез които се допитваме до мнението Ви, изслушваме Ви, отговаряме на въпросите Ви, получаваме изключително важна конструктивна критика.

На тази страница можете да задавате своите въпроси, а ние се стараем да отговаряме бързо и точно.

Коментари

  1. Здравейте!
    Днес бях в офис на банката и ми казаха,че имам открита сметка от 2006г /в офис в Божурище/по която дължа 67,07лв. за обслужване. Проблема е там,че не съм откривал такава сметка в Божурище.Нямаъл съм никаква работа там.Имах кредитна карта ,която закрих през 2013г. в офис в Слънчев бряг ,и от там ми казаха че нямам никакви други задължения. А и докато обслужвах кредитната карта,не са ми споменавали че имам други сметки и задължения. Въпросът ми е как да процедирам и може ли да се сторнира задължението по тази сметка,и тя да се закрие?

    1. Здравейте, г-н Бонев, можете да подадете официално възражение по описаната тук процедура. С уважение, Екипът на Fibank

  2. Здравейте,
    Може ли да дадете стойностите на компонентите на БЛПкс ( само за 05.2010 и 05.2016 ), както и формулата за изчислението му, за да се види ясно "комбинираното компенсиращо влияние"

    Поздрави

    1. Методологията за изчисляване на БЛП е базирана както на пазарни индекси и информация, така и на специфични за банката фактори. Стойностите на специфичните за банката фактори представляват вътрешна за банката информация, която не подлежи на публично оповестяване. Поздрави, Екипът на Fibank

  3. От 6 години имам ипотечен кредит, който е на база БЛПкс + надбавка. Индексът БЛПкс би трябвало да се преразглежда ежемесечно, но той не е променян от 01.05.2010. Бихте ли обяснили как е възможно това, при положение, че сегашните ипотечни кредити са с лихва дори по-ниска от БЛПкс. Знам, че сега се използва някакъв друг индекс СЛП, но въпросът ме е защо БЛПкс не се променя?

    Поздрави

    1. Здравейте, г-н Кирилов, Стойностите на БЛПкс се преразглеждат и одобряват всеки месец от Управителния съвет на Първа инвестиционна банка АД - съобразно публикуваната на сайта на Банката методология. Това, че стойностите остават непроменени от май 2010 г., е резултат от комбинираното компенсиращо влияние на отделните компоненти, от които е съставен индексът. С уважение, Екипът на Fibank

  4. На 15.04.16 подписах договор занова кредитна карта, а на 12.04.16 подадох предизвестие за закриване на старата. И пак ми отрязохте промоционалните условия.
    Благодаря.

    1. Здравейте, г-н Литвин, За да се възползвате от промоционалните условия по кредитни карти, закриването на съществуваща карта трябва да е преди подаването на искане за нова кредитна карта. Ето и правилата на промоционалната кампания: http://www.fibank.bg/bg/kreditni-karti-mastercard-i-visa-s-oshte-po-dobri-usloviya/page/3764#pravila-na-promotsiyata . Поздрави, Екипът на Fibank

  5. Здравейте,
    Клиент съм на банката от над 10 години - и като частно, и като юридическо лице. Днес в офиса Ви на бул.Сливница в София Ваша служителка ме информира, че по фирмената ми сметка са се натрупали месечни такси за поддръжка в размер над 300 лв. Тъй като фирмата ми няма дейност от около 5 (пет) години, тази сметка не се използва и мисля, че е некоректно да се начисляват такси за поддръжка на сметка, по която няма никакво движение. Бих желал, ако е възможно, на това основание задълженията да бъдат сторнирани. Данните на фирмата са:
    Ф**н П***т ООД
    София, *******
    Булстат *******
    адрес за кореспонденция: ******
    IBAN *****
    За цялото време, в което съм Ваш лоялен клиент, не съм имал основание да бъда разочарован, напротив - високо ценя качеството на работа и особено бързината, с които съм обслужван в офисите на банката. Силно се надявам, че този нелеп казус ще бъде разрешен!

    1. Здравейте, г-н Каринков, Можете да подадете официално възражение с искане за сторниране на натрупаната такса - във всеки клон на Банката или по имейл. Процедурата за подаване и разглеждане на възражения на клиенти е подробно описана тукЖелаем Ви успешен ден! :) Поздрави, Екипът на Fibank

Коментирай