AskFibank

Fibank 2974

Вярваме, че двустранната комуникация с нашите клиенти е най-важна, тъй като тя най-добре илюстрира дали постигаме своите цели. Една от тях е Вие да оставате удовлетворени от продуктите и услугите, които ползвате, от обслужване и от предоставената възможност открито да получавате допълнителна информация. Екипът на Fibank ползва редица канали, чрез които се допитваме до мнението Ви, изслушваме Ви, отговаряме на въпросите Ви, получаваме изключително важна конструктивна критика.

На тази страница можете да задавате своите въпроси, а ние се стараем да отговаряме бързо и точно.

Коментари

  1. Здравейте! @аматьор: В тази секция в сайта на програмата YES можете да откриете обновения списък с търговците. Направихме го доста по-удобен. Продължаваме с развитието на програмата и когато сме готови с тази функционалност, ще Ви информираме. @viktoria: Има възможност банката, на чийто банкомат проверявате наличността, да не поддържа тази функционалност. В такива случаи можете да се свържете с нашия Картов отдел. Телефоните са на гърба на Вашата карта. Срещу ключова дума (парола за идентификация от разстояние), която сте избрали при издаването на картата, колегите ще Ви кажат оставащата наличност по Вашата сметка. Друга възможност са нашите услуги за дистанционно банкиране, които препоръчваме на всички свои клиенти - Моята Fibank и нашия Виртуален клон. Поздрави!

  2. Здравейте, г-жо Пеева, Благодарим Ви, че се свързахте с нас. Подобен сигнал не отговаря на нашите изисквания и професионална практика. Молим Ви да ни извините и да ни изпратите повече информация за този случай на marketing@fibank.bg - Вашите три имена и IBAN на депозитната сметка. Ще направим проверка и всичко необходимо такъв пропуск да не бъде допускан отново. Благодарим Ви предварително.

  3. imam karta visa electron,no ne moga da proverq nali4nostta i...za UK stava vapros

  4. Здравейте,
    По въпроса по-горе от 15 юли за включването на обменния курс на точките за YES програмата към списъка с търговските обекти - има ли напредък и как можем да получим тази информация?
    Поздрави

  5. Искам да попитам дали е редно, при внасяне на сума по моя сметка от трети лица, служителката на ПИБ да ги осведомява по собствена инициатива за какъв точно вид депозит става дума и кога е открит той? Надявам се, че поне не е разкрила сумата по сметката...
    Бях изключително обезпокоена да разбера, че такова нещо се е случило и определено не бих желала подобна информация да бъде публично оповестявана! Или може би се счита за редно?!

  6. Здравейте! @Вилияна Стоянова, Общият брой на клоновете и офисите на Fibank са 162. @Живко Петков, Заповядайте в най-близкия наш клон, за да Ви предоставим номера на картата. За съжаление няма как да го видите във Виртуалния клон, тъй като там се изписват единствено последните му четири цифри. @Йордан Вълчев, Разработваме мобилните разплащания по технологията NFC и се надяваме, че скоро ще можем да Ви предложим и тази възможност. Ще Ви информираме, когато сме готови! По отношение на втория Ви въпрос - когато плащате безконтактно, не е задължително да подписвате бележката, освен ако търговецът изрично не Ви поиска подпис. Поздрави от екипа на Fibank! :-)

  7. Трябва ли да подписвам касовата бележка, когато плащам безконтактно на PayPass терминал?

  8. Имам телефон Google Nexus S на който има NFC чип. Въпроса ми е възможно ли е този този телефон да се ползва за плащане на PаyPass терминал на ПИБ? Ако да, какво трябва да се направи за да може да се ползва.
    Предварително благодаря за информацията...

  9. Добър ден!Старата ми дебитна карта беше блокирана(остана в банкомат) и в петък подадох молба за издаването на нова такава.Сега ми се налага да си сменя паролата в ПейПал,но там ми иска пълния номер на старата дебитна карта.Някъде в интернет банкирането има ли опция да видя този номер?

  10. Здравейте,
    Какъв е броя на клоновете и офисите Ви в страната? Благодаря!

Коментирай