Вярваме, че двустранната комуникация с нашите клиенти е най-важна, тъй като тя най-добре илюстрира дали постигаме своите цели. Една от тях е Вие да оставате удовлетворени от продуктите и услугите, които ползвате, от обслужване и от предоставената възможност открито да получавате допълнителна информация. Екипът на Fibank ползва редица канали, чрез които се допитваме до мнението Ви, изслушваме Ви, отговаряме на въпросите Ви, получаваме изключително важна конструктивна критика.
На тази страница можете да задавате своите въпроси, а ние се стараем да отговаряме бързо и точно.
Марияна Янкова 2011-10-28 22:24:49
Здравейте
имам ваша кредитна карта VISA от скоро и досега не сам ч използвала единствено сам внесла парите за таксата 39 лв. .Знам че мога да си пазарувам онлайн и искам да използвам картата.Въпроса ми е всеки път когато ч използвам ли имам 45 дневен безлихвен период да върна парите в картата или само ппри първото ползване което е било когато си изтеглихте таксата 39 лв ?? Сега ако платя с нея ще имам ли този 45 дневен безлихвен срок да си върна парите ?
AskFibank 2011-10-27 17:02:53
Здравейте, г-жо Петкова, Съжаляваме за неудобството и с готовност ще помогнем. Ще се свържем по имейл с Вас, тъй като ще ни е необходима повече информация. Благодарим Ви предварително! Лек и успешен ден!
Десислава Петкова 2011-10-27 16:19:56
Здравейте,
Имам кредитна карта Yes, която не може да бъде приета от ПОС терминалите в магазин Европа в Зона Б5, блок 8. Няколко пъти помолих да си проверят устройствата, на някои от които е залепена бяла кръгла лепенка на същата Yes карта. Говорих и с управителката. След няколко дни ме увериха, че проблемът е решен, но картата ми отново беше отхвърлена с изписване на "непозволена сума". С тази карта пазарувам навсякъде, само в този магазин не мога, т.е. има някакъв неразрешен проблем с ПОС устройствата. Дебитната ми карта, която също е от ПИБ, няма отказ. Моля ви за съдействие, тъй като това е магазинът, в който пазарувам всеки ден.
Благодаря.
AskFibank 2011-10-24 16:05:12
Здравейте, г-жо Димитрова, За да Ви предоставим подобно удостворение, е необходимо или Вие лично да посетите клон на банката, или упълномощено от Вас лице. Ако имате нужда да направите справка за движенията по своите сметки или наличност, нашите услуги за дистанционно банкиране - Моята Fibank и Виртуален клон - ще Ви бъдат много полезни. Можете да се регистрирате за тях онлайн, но е необходимо регистрацията Ви да бъде потвърдена на място в клон на банката от упълномощено от Вас лице. Оставаме на Ваше разположение. Лек и успешен ден!
Monika Dimitrova 2011-10-24 14:27:11
Zdraveite, interesuva me kak moga da polu4a udostvorenie po smetkata si kato sam v 4ujbina, a niamam vazmojnosta sega da se varna v Balgaria ili v blizkoto vreme?
AskFibank 2011-10-24 14:05:39
Здравейте, г-жо Петкова, Съжаляваме за неприятната ситуация. Ще Ви изпратим имейл с подробни инструкции и решение.
Снежана Петкова 2011-10-21 18:50:03
Здравейте, днес дебитната ми карта бе "погълната" от банкомат в UK. Причината ми е неясна, както и действията от тук нататък след като не мога да отида лично в банката за повече информация и напътствия?
Customer Support 2011-10-21 09:04:01
Здравейте, г-н Цвятков, Благодарим за идеята! Бихте ли споделили с какво това ще Ви бъде по-полезно, за да я доразвием и проверим по какъв начин бихме могли да я приложим. Благодарим! Поздрави и успешен петък!
Тодор Цвятков 2011-10-20 20:30:33
Здравейте,
E-Fibank има удобен интерфейс. Това, което ми липсва обаче, е някакво централно място, където да можеш да си водиш записки - със съвсем ограничена функционалност (Текст, Последна редакция /като дата и час/, Редактирай, Съхрани).
Поздрави!
AskFibank 2011-10-20 17:54:32
Здравейте! @coolskre4: Бихте ли уточнили Общите условия по кои продукти Ви интересуват? В отговор на въпроса Ви за депозита: Сумите, които теглите, ще се приспадат първо от довнесените след 3-тия месец, а ако са по-големи от тях - от внесените преди 3-тия месец суми. Прилагаме и пример. При откриването на Двугодишния свободен депозит сте внесли 1000 лв. Тези 1000 лв. се олихвяват по табличката, приложена в Договора. След 3-тия месец внасяте още 500 лв. Те се олихвяват с 0.5% годишна лихва. Ако по-късно изтеглите 250 лв., оставащата сума от 1250 лв. се олихвява по следния начин: сумата, внесена преди 3-тия месец (1000 лв.), продължава да се олихвява с лихвата по табличката, а 250 лв., които остават от довнесените и след тегленето, се олихвяват при 0.5%. @Стоян Стоянов: Да, банката изпълнява SEPA преводи. Обичайно те се получават в рамките на работния ден, в който са излъчени от банката на наредителя, но предвид различията в часовото време е възможно клиентът да ги получи по сметката си на следващия ден.