AskFibank

Fibank 2993

Вярваме, че двустранната комуникация с нашите клиенти е най-важна, тъй като тя най-добре илюстрира дали постигаме своите цели. Една от тях е Вие да оставате удовлетворени от продуктите и услугите, които ползвате, от обслужване и от предоставената възможност открито да получавате допълнителна информация. Екипът на Fibank ползва редица канали, чрез които се допитваме до мнението Ви, изслушваме Ви, отговаряме на въпросите Ви, получаваме изключително важна конструктивна критика.

На тази страница можете да задавате своите въпроси, а ние се стараем да отговаряме бързо и точно.

Коментари

  1. Здравейте, г-жо Пеева, Благодарим Ви, че се свързахте с нас. Подобен сигнал не отговаря на нашите изисквания и професионална практика. Молим Ви да ни извините и да ни изпратите повече информация за този случай на marketing@fibank.bg - Вашите три имена и IBAN на депозитната сметка. Ще направим проверка и всичко необходимо такъв пропуск да не бъде допускан отново. Благодарим Ви предварително.

  2. imam karta visa electron,no ne moga da proverq nali4nostta i...za UK stava vapros

  3. Здравейте,
    По въпроса по-горе от 15 юли за включването на обменния курс на точките за YES програмата към списъка с търговските обекти - има ли напредък и как можем да получим тази информация?
    Поздрави

  4. Искам да попитам дали е редно, при внасяне на сума по моя сметка от трети лица, служителката на ПИБ да ги осведомява по собствена инициатива за какъв точно вид депозит става дума и кога е открит той? Надявам се, че поне не е разкрила сумата по сметката...
    Бях изключително обезпокоена да разбера, че такова нещо се е случило и определено не бих желала подобна информация да бъде публично оповестявана! Или може би се счита за редно?!

  5. Здравейте! @Вилияна Стоянова, Общият брой на клоновете и офисите на Fibank са 162. @Живко Петков, Заповядайте в най-близкия наш клон, за да Ви предоставим номера на картата. За съжаление няма как да го видите във Виртуалния клон, тъй като там се изписват единствено последните му четири цифри. @Йордан Вълчев, Разработваме мобилните разплащания по технологията NFC и се надяваме, че скоро ще можем да Ви предложим и тази възможност. Ще Ви информираме, когато сме готови! По отношение на втория Ви въпрос - когато плащате безконтактно, не е задължително да подписвате бележката, освен ако търговецът изрично не Ви поиска подпис. Поздрави от екипа на Fibank! :-)

  6. Трябва ли да подписвам касовата бележка, когато плащам безконтактно на PayPass терминал?

  7. Имам телефон Google Nexus S на който има NFC чип. Въпроса ми е възможно ли е този този телефон да се ползва за плащане на PаyPass терминал на ПИБ? Ако да, какво трябва да се направи за да може да се ползва.
    Предварително благодаря за информацията...

  8. Добър ден!Старата ми дебитна карта беше блокирана(остана в банкомат) и в петък подадох молба за издаването на нова такава.Сега ми се налага да си сменя паролата в ПейПал,но там ми иска пълния номер на старата дебитна карта.Някъде в интернет банкирането има ли опция да видя този номер?

  9. Здравейте,
    Какъв е броя на клоновете и офисите Ви в страната? Благодаря!

  10. Здравейте,

    Имам въпрос относно кредитните карти. Вчера изтеглих кредит, в описанието пише гратисен период 45 дена, какво точно значи това, включва ли този период 30-те дена, т.е. гратисните са 15 дни или се бъркам. Евентуално след този гратисен период трябва ли да платя цялата сума по кредита или мога да платя само минималната сума за месеца. Малко объркващо е написано в общите условия. Моля разяснете за какво точно става въпрос. Благодаря!

Коментирай