AskFibank

Fibank 2974

Вярваме, че двустранната комуникация с нашите клиенти е най-важна, тъй като тя най-добре илюстрира дали постигаме своите цели. Една от тях е Вие да оставате удовлетворени от продуктите и услугите, които ползвате, от обслужване и от предоставената възможност открито да получавате допълнителна информация. Екипът на Fibank ползва редица канали, чрез които се допитваме до мнението Ви, изслушваме Ви, отговаряме на въпросите Ви, получаваме изключително важна конструктивна критика.

На тази страница можете да задавате своите въпроси, а ние се стараем да отговаряме бързо и точно.

Коментари

  1. А въпросът (на кратко), на който дори и да има отговор някъде в блога измежду 800-те коментара беше: Защо клиент, закупил от фирмата, в която работя, недвижим имот не може да преведе от собствената си сметка в ПИБ дължимата към нас сума, преди подписване на Нот. акт? От банката изискваха нот.акт и други документи, за да придвижат превода.
    И как ние да подпишем нот.акт, че продаваме недвижимия имот пред нотариус при положение, че не сме получили сумата?
    Знаете ли, че за вписването му се изискват още 1-2 работни дни?!?
    За да се изповяда сделката, продавача трябва да е получил цялата сума от купувача....което в ПИБ няма как да стане. Или по точно има, клиентът изтегли парите си в брой на касата, плати такса, след което ги преведе по сметка в друга банка, за което пак плати такса и беше принуден да разнася всичките си пари 2 часа от банка в банка.
    Още тогава се опитах да намеря отговор на въпроса си, но служителите в офиса не можаха да ми обяснят, нито тези, които отговарят на телефона в "Контакт Центъра". Сигурно има някаква причина, но е доста неприятно когато не могат да ти я обяснат.
    Ще бъда благодарна ако ми отговорите.

  2. Тодор Колев: елементарното усилие съм го направила....и то не само в блога, но и 2 пъти се опитвах и по телефона да намеря отговор на въпроса си. Моля, задръжте празните си коментари за себе си. Благодаря!

  3. AskFibank: Първо бих искал да Ви кажа че пренасочването на карти издадени през интернет не е дефинирано в таксите и комисионните, в PDF-a просто пише 10лв. и няма пояснение че е безплатно за заявени по интернет сметки.

    Тъй като очевидно мнението което исках да публикувам в събота няма да се появи, явно поради факта, че излезе прекалено дълго искам да Ви съобщя, че имам огромни проблеми с приемането на Paypass при търговци където и да е в София и Варна. С тревога Ви съобщавам че на всеки 10 опита да платя с Paypass 7-8 от тях са неуспешни защото търговци с такива терминали просто не са компетентни как се работи с тях и си нямат никаква представа за новата технология. Засега имам наблюдения от няколко обекта на четирима търговци с национално търговско покритие. Мисля че никой от Първа инвестиционна банка не би толерирал факта че некомпетентни касиерки грабят картата Mastercard YES от ръцете или питат какво се натиска на терминала за да станат нещата безконтактно. Не искам публично да петня имената на търговците, моля ако желаете да продължим темата пишете ми на мейл адреса който е към мнението. Благодаря Ви.

  4. @Даниела:
    Елементарното усилие по преглеждане на архива на блога ще Ви даде ясно опровержение на неуместното твърдение.

  5. разочарован клиент: Аз имах същия проблем и от картовия отдел ми казаха, че когато на служителя в клона се съобщи че сметката е открита през интернет, няма такса за прелокация.

  6. Явно някои неудобни коментари не ги публикувате....това не е в съответствие с широко пропагандираната ви кампания!

    1. Здравейте. Публикуваме всички коментари, които са в съответствие с правилата за публикуване в блога. Моля, дайте ни повече информация за какво точно става въпрос.

  7. Здравейте, бих искала да изкажа разочарованието си. Срокът на валидност на дебитната ми карта изтича през този месец. Когато отидох във Ваш клон, за да получа новата си карта, с учудване научих, че картата ми се намира в София /аз съм от Русе/. За да си я получа, трябва да платя такса от 10 лв. за изпращането й до Русе и отделно 5 лв. за преиздаване. И всичко това идва от "глупостта" ми да си спестя време и да си подам молба за издаване на карта през вашия сайт. Сега служителите ми обясниха, че поради тази причина сметката ми е открита в София и съответно дебитната ми карта е там. Но това нямаше значение, когато Ви станах клиент, защото тогава си получих картата в Русе без да заплащам такава такса за препращане, а и без да ми бъдат обяснени тези неща. Защо наказвате клиентите си, които са решили да се възползват от улесненията, които сами предлагате? Така удоволствието да ми бъде преиздадена дебитна карта, заявена през сайта Ви, ми струва 15 лв., вместо само 5лв., ако бях отишла в клон на банката. Ето такива неща развалят добрите впечатления, които имах досега от Вашата банка.

    1. Здравейте! Като се извиняваме за полученото недоразумение, бихме искали да Ви увeдомим, че клиентите, които подадат онлайн искане за издаване на дебитна карта не дължат такса за пренасочване на картата към друг клон в страната при последващото й преиздаване. Колегите в клона са Ви информирали за стандартните условия за пренасочване на банкови карти по молба на клиента за клиенти, които са подали искане за издаване на картата в един клон, но впоследствие желаят да я получат в друг клон. В този случай по тарифата на Банката се дължат такса от 10 лв., но във Вашия случай такава такста не се дължи. Предлагаме Ви за Ваше удобство и за да се избегнат последващи недоразумения, да се свържете с колегите от Контакт центъра на Банката на тел. *bank или *2265 или пишете имейл на cards@fibank.bg, за да заявите пренасочване на картата към съответния клон в Русе, поради факта, че първоначално картата Ви е заявена през интерент. Благодарим Ви, че сте наш клиент и се надвяме и в бъдеще да продължите да ползвате съвременните медоти за банкиране, който предлага Банката. С уважение! Екипът на Fibank

  8. Здравейте, тук публикувах мнение за приемане на Paypass в редица търговски обекти. Това стана на 25.09.2011г. но мнението не се появи. При повторен опит за copy/paste блога ми съобщи, че вече има такова публикувано мнение. Да го публикувам ли отново :)

Коментирай