AskFibank

Fibank 2976

Вярваме, че двустранната комуникация с нашите клиенти е най-важна, тъй като тя най-добре илюстрира дали постигаме своите цели. Една от тях е Вие да оставате удовлетворени от продуктите и услугите, които ползвате, от обслужване и от предоставената възможност открито да получавате допълнителна информация. Екипът на Fibank ползва редица канали, чрез които се допитваме до мнението Ви, изслушваме Ви, отговаряме на въпросите Ви, получаваме изключително важна конструктивна критика.

На тази страница можете да задавате своите въпроси, а ние се стараем да отговаряме бързо и точно.

Коментари

  1. Просто нямам търпение. :-) На 14 съм подал документите. Мисля, че са изрядни.

  2. Добър ден, г-н Пенев, Ако са предоставени всички документи, са ни необходими от два до пет работни дни, за да се свържем с Вас с отговор. Има ли някакво забавяне при Вас и можем ли да помогнем с нещо? Поздрави!

  3. Здравейте,
    Интересува ме колко е нормалното време за разглеждане от ваша страна на документите и евентуално одобрение (неодобрение) на потребителски кредит до 10 000 лв. без поръчители?

  4. Здравейте, Поли, Ще се радваме да помогнем. Бихте ли уточнили какъв точно е проблемът? Така ще можем да открием причината и да предложим решение. Можете да ни пишете тук или да се свържете с нашите специалисти от Виртуалния клон на тел. 0700 12 777. Лек и успешен ден!

  5. От 20.08.2011 не мога да проверявам извлеченията по сметката си online

  6. И аз скоро мислех да питам същото - тая услуга е супер удобна и спестява адски много време. Дано скоро имаме възможност да я ползваме.

    1. Здравейте, Непрекъснато подобряваме услугите, които предлагаме. Така например скоро ще можете да покривате задълженията си по кредитна карта на банкомат, а сме предвидили и дообогатяване на тази функционалност. Имаме предвид и тази услуга, но към този момент не можем да дадем повече информация. Благодарим за идеите и поздрави!

  7. Смятате ли скоро и Вие да въведете услугата вноска на банкомат? Имам в предвид депозити по разплащателни сметки или кредитни карти.

  8. Здравейте! @Павел Николов: Съветът е в сила и е много полезен. Смяната на стара парола с нова във Виртуалния клон не се заплаща. Това можете да направите свободно от меню "Настройки" -> "Смяна на парола". Единствено в случаите, когато сте забравили паролата си и се налага издаването на служебна парола, се заплаща споменатата от Вас такса. По отношение на втория Ви въпрос ще направим нужните справки и ще се свържем с Вас във възможно най-кратък срок. @nesheva: Бихте ли уточнили какво имате предвид? Ще се радваме да отговорим. @Николай: Благодарим Ви за интересния въпрос. Търговецът няма право да записва целия номер на Вашата карта. Възможно е единствено да се запише тази част от номера, която излиза и върху бележката от плащането с картата - обичайно последните четири цифри. Ако върху бележката, издадена от ПОС устройството, има място за подпис, е обичайно да се изисква картодържателят да се подпише. Търговецът или касиерът могат да поискат и личен документ, за да се уверят, че картата действително принадлежи на Вас. Това важи особено в случаите, когато се правят плащания на по-висока стойност от обичайната за магазина, и е мярка за сигурност. При безконтактните плащания на по-висока стойност може да се изиска въвеждане на ПИН код, както и подпис върху бележката от ПОС устройството. Поздрави!

  9. Здравейте,
    искам да попитам има ли право търговецът при плащане с кредитна карта с чип на POS да записва номера на картата (или някаква част от него) - при този търговец има POS и на ПИБ.
    Също така искам да попитам защо всички търговци в България, освен ПИН на картата изискват и подпис че и лична карта ? Няма да споменавам за комичния случай при плащане с PayPass карта, търговец да иска подпис !
    В западна Европа никъде не са ми искали подпис или photoID при плащане с карта с чип !
    Има ли някакви правила по въпроса - от банката, БНБ или Visa/MasterCard ?

Коментирай