AskFibank

Fibank 2999

Вярваме, че двустранната комуникация с нашите клиенти е най-важна, тъй като тя най-добре илюстрира дали постигаме своите цели. Една от тях е Вие да оставате удовлетворени от продуктите и услугите, които ползвате, от обслужване и от предоставената възможност открито да получавате допълнителна информация. Екипът на Fibank ползва редица канали, чрез които се допитваме до мнението Ви, изслушваме Ви, отговаряме на въпросите Ви, получаваме изключително важна конструктивна критика.

На тази страница можете да задавате своите въпроси, а ние се стараем да отговаряме бързо и точно.

Коментари

  1. Здравейте! @Вилияна Стоянова, Общият брой на клоновете и офисите на Fibank са 162. @Живко Петков, Заповядайте в най-близкия наш клон, за да Ви предоставим номера на картата. За съжаление няма как да го видите във Виртуалния клон, тъй като там се изписват единствено последните му четири цифри. @Йордан Вълчев, Разработваме мобилните разплащания по технологията NFC и се надяваме, че скоро ще можем да Ви предложим и тази възможност. Ще Ви информираме, когато сме готови! По отношение на втория Ви въпрос - когато плащате безконтактно, не е задължително да подписвате бележката, освен ако търговецът изрично не Ви поиска подпис. Поздрави от екипа на Fibank! :-)

  2. Трябва ли да подписвам касовата бележка, когато плащам безконтактно на PayPass терминал?

  3. Имам телефон Google Nexus S на който има NFC чип. Въпроса ми е възможно ли е този този телефон да се ползва за плащане на PаyPass терминал на ПИБ? Ако да, какво трябва да се направи за да може да се ползва.
    Предварително благодаря за информацията...

  4. Добър ден!Старата ми дебитна карта беше блокирана(остана в банкомат) и в петък подадох молба за издаването на нова такава.Сега ми се налага да си сменя паролата в ПейПал,но там ми иска пълния номер на старата дебитна карта.Някъде в интернет банкирането има ли опция да видя този номер?

  5. Здравейте,
    Какъв е броя на клоновете и офисите Ви в страната? Благодаря!

  6. Здравейте,

    Имам въпрос относно кредитните карти. Вчера изтеглих кредит, в описанието пише гратисен период 45 дена, какво точно значи това, включва ли този период 30-те дена, т.е. гратисните са 15 дни или се бъркам. Евентуално след този гратисен период трябва ли да платя цялата сума по кредита или мога да платя само минималната сума за месеца. Малко объркващо е написано в общите условия. Моля разяснете за какво точно става въпрос. Благодаря!

    1. Здравейте! Гратисният период означава, че ако сте направили покупка/теглене с кредитната карта и в рамките на този период погасите цялото задължение по кредитната си карта, не дължите лихва. Гратисният период може да бъде до 45 дни, защото кредитните карти се отчитат всеки месец и обхващат периода от 20-то число на единия месец до 19-то число на следващия месец, а задълженията се погасяват до 5-то число на следващия месец. Ако сте ползвали каратата и имате задължение по нея, получавате безплатен sms от ПИБ с информация за това задължение. Предимство на кредитните карти е, че можете да платите това задължение на части, но всеки месец до 5-то число трябва да платите поне минималната вноска, която e в размер на 3% от общо дължимата сума, но не по-малко от 10 лв.

  7. Ами пуснете я, моля.

  8. Здравейте, имах кредитна карта от ПИБ, която с течение на времето премина в потребителски кредит в размер на 1200 Е за 60м по около 35лв.Имам 2ма поръчители. Поради ред причини закъснявам с вноските си. Към съм по майчинство и чакам 2 дете. Имам 4 просрочени вноски / 140лв./,който немога да погася наведнъж. Интересува ме мога ли да удалжа кредита с толкова мсеца колкото са ми просрочените вноски ..за да почна на чисто и да не ме притесняват от банката и да не тормозят поръчителите ми.

    1. Здравейте, г-жо Иванова! Необходимо е да се свържете с кредитен специалист от Fibank, с който да обсъдите различните варианти за предоговаряне на кредита и в клона на банката да подадете молба за предоговаряне на кредита. Поздрави! Екипът на Fibank

Коментирай