AskFibank

Fibank 2993

Вярваме, че двустранната комуникация с нашите клиенти е най-важна, тъй като тя най-добре илюстрира дали постигаме своите цели. Една от тях е Вие да оставате удовлетворени от продуктите и услугите, които ползвате, от обслужване и от предоставената възможност открито да получавате допълнителна информация. Екипът на Fibank ползва редица канали, чрез които се допитваме до мнението Ви, изслушваме Ви, отговаряме на въпросите Ви, получаваме изключително важна конструктивна критика.

На тази страница можете да задавате своите въпроси, а ние се стараем да отговаряме бързо и точно.

Коментари

    1. Здравейте! Гратисният период означава, че ако сте направили покупка/теглене с кредитната карта и в рамките на този период погасите цялото задължение по кредитната си карта, не дължите лихва. Гратисният период може да бъде до 45 дни, защото кредитните карти се отчитат всеки месец и обхващат периода от 20-то число на единия месец до 19-то число на следващия месец, а задълженията се погасяват до 5-то число на следващия месец. Ако сте ползвали каратата и имате задължение по нея, получавате безплатен sms от ПИБ с информация за това задължение. Предимство на кредитните карти е, че можете да платите това задължение на части, но всеки месец до 5-то число трябва да платите поне минималната вноска, която e в размер на 3% от общо дължимата сума, но не по-малко от 10 лв.

  1. Ами пуснете я, моля.

  2. Здравейте, имах кредитна карта от ПИБ, която с течение на времето премина в потребителски кредит в размер на 1200 Е за 60м по около 35лв.Имам 2ма поръчители. Поради ред причини закъснявам с вноските си. Към съм по майчинство и чакам 2 дете. Имам 4 просрочени вноски / 140лв./,който немога да погася наведнъж. Интересува ме мога ли да удалжа кредита с толкова мсеца колкото са ми просрочените вноски ..за да почна на чисто и да не ме притесняват от банката и да не тормозят поръчителите ми.

    1. Здравейте, г-жо Иванова! Необходимо е да се свържете с кредитен специалист от Fibank, с който да обсъдите различните варианти за предоговаряне на кредита и в клона на банката да подадете молба за предоговаряне на кредита. Поздрави! Екипът на Fibank

  3. Здравейте,

    Искам да попитам имали начин да разбера как ми е IBAN,към дебитна карта VISA ELECTRON.Захвърлил съм всякакви документи,в които го пише.

    Благодаря Ви,предварително.

    1. Здравейте, г-н Кипрински! Предлагаме Ви да посетите лично най-удобния за Вас клон на банката, за да получите тази информация. Също така, ако имате регистрация във Виртуалния банков клон, в меню Регистър на карти можете да видите номера на сметката. Поздрави! Екипът на Fibank

  4. @Даниела Атанасова:

    Може би не сте ме разбрали правилно. Не знам даже какъв точно отговор търсите. Вие казахте, че негативните коментари не ги били публикували, което категорично не е вярно. Това имах предвид да видите в историята на блога.

  5. Здравейте,

    С дебитните карти Maestro PayPass не може да се гледа наличност в ePay.bg. Ваш служител по телефона каза, че това е проблем на ePay.bg, докато от ePay.bg казаха, че просто Maestro PayPass картата от Fibank няма пусната такава услуга - "проверка на наличност в ePay.bg".

    Какво можем да направим?

    Моля, не ми препоръчвайте да следя наличност във вашето банкиране.

    1. Здравейте. Тази функционалност не е достъпна в epay.bg.

  6. А въпросът (на кратко), на който дори и да има отговор някъде в блога измежду 800-те коментара беше: Защо клиент, закупил от фирмата, в която работя, недвижим имот не може да преведе от собствената си сметка в ПИБ дължимата към нас сума, преди подписване на Нот. акт? От банката изискваха нот.акт и други документи, за да придвижат превода.
    И как ние да подпишем нот.акт, че продаваме недвижимия имот пред нотариус при положение, че не сме получили сумата?
    Знаете ли, че за вписването му се изискват още 1-2 работни дни?!?
    За да се изповяда сделката, продавача трябва да е получил цялата сума от купувача....което в ПИБ няма как да стане. Или по точно има, клиентът изтегли парите си в брой на касата, плати такса, след което ги преведе по сметка в друга банка, за което пак плати такса и беше принуден да разнася всичките си пари 2 часа от банка в банка.
    Още тогава се опитах да намеря отговор на въпроса си, но служителите в офиса не можаха да ми обяснят, нито тези, които отговарят на телефона в "Контакт Центъра". Сигурно има някаква причина, но е доста неприятно когато не могат да ти я обяснат.
    Ще бъда благодарна ако ми отговорите.

Коментирай