AskFibank

Fibank 3007

Вярваме, че двустранната комуникация с нашите клиенти е най-важна, тъй като тя най-добре илюстрира дали постигаме своите цели. Една от тях е Вие да оставате удовлетворени от продуктите и услугите, които ползвате, от обслужване и от предоставената възможност открито да получавате допълнителна информация. Екипът на Fibank ползва редица канали, чрез които се допитваме до мнението Ви, изслушваме Ви, отговаряме на въпросите Ви, получаваме изключително важна конструктивна критика.

На тази страница можете да задавате своите въпроси, а ние се стараем да отговаряме бързо и точно.

Коментари

  1. Потресена съм от разкритията, които направихте, г-н Георгиев, във Вашия случай става дума за още по-сериозно нарушаване на банковата тайна, каквото почти сигурно вече е и подсъдимо! И подозирам, че такава махленска практика е масово разпространена!...

  2. Здравейте, г-н Георгиев, Ще се свържем с Вас по имейл, за да вземем отношение по случая. Лек и успешен ден!

  3. Мога също да потвърдя за тази практика в няколко клона във Варна -- трето лице (роднина) внася сума по моя сметка, но без да знае IBAN-а, служителката в желанието си да ориентира клиента (третото лице) започва да изброява сметките и сумите по тях (напр. "по Свободния депозит ли, по картовите сметки ли?"). Напълно недопустимо е, според мен.

    Практика на банката трябва да бъде да връща трети лица, когато не посочват IBAN номер. Или да поискат IBAN-а само за собствена сверка, без да разкриват каквито и да детайли за вида, наличността или статуса на сметката. Ще ми се да чуя, че подобна инструкция се разпространи сред офисите на ПИБ, и видя, че се спазва.

  4. Здравейте! @аматьор: В тази секция в сайта на програмата YES можете да откриете обновения списък с търговците. Направихме го доста по-удобен. Продължаваме с развитието на програмата и когато сме готови с тази функционалност, ще Ви информираме. @viktoria: Има възможност банката, на чийто банкомат проверявате наличността, да не поддържа тази функционалност. В такива случаи можете да се свържете с нашия Картов отдел. Телефоните са на гърба на Вашата карта. Срещу ключова дума (парола за идентификация от разстояние), която сте избрали при издаването на картата, колегите ще Ви кажат оставащата наличност по Вашата сметка. Друга възможност са нашите услуги за дистанционно банкиране, които препоръчваме на всички свои клиенти - Моята Fibank и нашия Виртуален клон. Поздрави!

  5. Здравейте, г-жо Пеева, Благодарим Ви, че се свързахте с нас. Подобен сигнал не отговаря на нашите изисквания и професионална практика. Молим Ви да ни извините и да ни изпратите повече информация за този случай на marketing@fibank.bg - Вашите три имена и IBAN на депозитната сметка. Ще направим проверка и всичко необходимо такъв пропуск да не бъде допускан отново. Благодарим Ви предварително.

  6. imam karta visa electron,no ne moga da proverq nali4nostta i...za UK stava vapros

  7. Здравейте,
    По въпроса по-горе от 15 юли за включването на обменния курс на точките за YES програмата към списъка с търговските обекти - има ли напредък и как можем да получим тази информация?
    Поздрави

  8. Искам да попитам дали е редно, при внасяне на сума по моя сметка от трети лица, служителката на ПИБ да ги осведомява по собствена инициатива за какъв точно вид депозит става дума и кога е открит той? Надявам се, че поне не е разкрила сумата по сметката...
    Бях изключително обезпокоена да разбера, че такова нещо се е случило и определено не бих желала подобна информация да бъде публично оповестявана! Или може би се счита за редно?!

  9. Здравейте! @Вилияна Стоянова, Общият брой на клоновете и офисите на Fibank са 162. @Живко Петков, Заповядайте в най-близкия наш клон, за да Ви предоставим номера на картата. За съжаление няма как да го видите във Виртуалния клон, тъй като там се изписват единствено последните му четири цифри. @Йордан Вълчев, Разработваме мобилните разплащания по технологията NFC и се надяваме, че скоро ще можем да Ви предложим и тази възможност. Ще Ви информираме, когато сме готови! По отношение на втория Ви въпрос - когато плащате безконтактно, не е задължително да подписвате бележката, освен ако търговецът изрично не Ви поиска подпис. Поздрави от екипа на Fibank! :-)

  10. Трябва ли да подписвам касовата бележка, когато плащам безконтактно на PayPass терминал?

Коментирай