AskFibank

Fibank 2999

Вярваме, че двустранната комуникация с нашите клиенти е най-важна, тъй като тя най-добре илюстрира дали постигаме своите цели. Една от тях е Вие да оставате удовлетворени от продуктите и услугите, които ползвате, от обслужване и от предоставената възможност открито да получавате допълнителна информация. Екипът на Fibank ползва редица канали, чрез които се допитваме до мнението Ви, изслушваме Ви, отговаряме на въпросите Ви, получаваме изключително важна конструктивна критика.

На тази страница можете да задавате своите въпроси, а ние се стараем да отговаряме бързо и точно.

Коментари

  1. Явно някои неудобни коментари не ги публикувате....това не е в съответствие с широко пропагандираната ви кампания!

    1. Здравейте. Публикуваме всички коментари, които са в съответствие с правилата за публикуване в блога. Моля, дайте ни повече информация за какво точно става въпрос.

  2. Здравейте, бих искала да изкажа разочарованието си. Срокът на валидност на дебитната ми карта изтича през този месец. Когато отидох във Ваш клон, за да получа новата си карта, с учудване научих, че картата ми се намира в София /аз съм от Русе/. За да си я получа, трябва да платя такса от 10 лв. за изпращането й до Русе и отделно 5 лв. за преиздаване. И всичко това идва от "глупостта" ми да си спестя време и да си подам молба за издаване на карта през вашия сайт. Сега служителите ми обясниха, че поради тази причина сметката ми е открита в София и съответно дебитната ми карта е там. Но това нямаше значение, когато Ви станах клиент, защото тогава си получих картата в Русе без да заплащам такава такса за препращане, а и без да ми бъдат обяснени тези неща. Защо наказвате клиентите си, които са решили да се възползват от улесненията, които сами предлагате? Така удоволствието да ми бъде преиздадена дебитна карта, заявена през сайта Ви, ми струва 15 лв., вместо само 5лв., ако бях отишла в клон на банката. Ето такива неща развалят добрите впечатления, които имах досега от Вашата банка.

    1. Здравейте! Като се извиняваме за полученото недоразумение, бихме искали да Ви увeдомим, че клиентите, които подадат онлайн искане за издаване на дебитна карта не дължат такса за пренасочване на картата към друг клон в страната при последващото й преиздаване. Колегите в клона са Ви информирали за стандартните условия за пренасочване на банкови карти по молба на клиента за клиенти, които са подали искане за издаване на картата в един клон, но впоследствие желаят да я получат в друг клон. В този случай по тарифата на Банката се дължат такса от 10 лв., но във Вашия случай такава такста не се дължи. Предлагаме Ви за Ваше удобство и за да се избегнат последващи недоразумения, да се свържете с колегите от Контакт центъра на Банката на тел. *bank или *2265 или пишете имейл на cards@fibank.bg, за да заявите пренасочване на картата към съответния клон в Русе, поради факта, че първоначално картата Ви е заявена през интерент. Благодарим Ви, че сте наш клиент и се надвяме и в бъдеще да продължите да ползвате съвременните медоти за банкиране, който предлага Банката. С уважение! Екипът на Fibank

  3. Здравейте, тук публикувах мнение за приемане на Paypass в редица търговски обекти. Това стана на 25.09.2011г. но мнението не се появи. При повторен опит за copy/paste блога ми съобщи, че вече има такова публикувано мнение. Да го публикувам ли отново :)

  4. @AskFibank: искате да кажете, че нямате такса ако изпращам пари(валутен превод към чужбина?) от картата си към кореспондентската банка на Paypal?

    1. Здравейте, отново. Да, от страна на ПИБ не се начислява такса за изпращане към системата на PayPal. Повече подробности за кредитните карти и техните тарифи, можете да намерите тук: http://fibank.bg/bg/page/128

  5. Можете ли да ми кажете каква е банковата такса, ако имам МастерКард закачен за Paypal и платя чрез Paypal? Т.е. парите излизат от картата и влизат в пейпал? Колко е таксата на ПИБ в такъв случай?

    1. Здравейте. Първа инвестиционна банка не начислява такса в подобен случай. Възможно е обаче да имате такса от PayPal. Успешен ден.

  6. Здравейте,

    Имам запитване относно нареждане на превод към Райфайзен банк Чехия. BIC/SWIFT кодът на банката е RZBCCZPP.

    Искам да преведа по сметка във въпросната банка 150 евро или 3600 чешки крони. Сметката на получателя е в чешки крони.

    Интересува ме как точно става това и какви точно такси ще заплатя. Вече опитах да получа информация в 2 клона на ПИБ, но имах доста негативен опит.

    Не ми стана ясно на 100% ли ще се използва кореспондентска банка или не и ако "да", какви ще са таксите на кореспондентската банка. Отговорите на служителите ви бяха или уклончиви или с директно признание, че не знаят, въпреки консултирането със служители от отдела ви за валутни или международни преводи.

    Знам, че служителите в клоновете, трудно могат да имат достъп до такава информация, но от друга страна не може никой в ПИБ да няма информация как се таксува преминаването на превод през кореспондентска банка и съответно да се провери коя е кореспондентската ви банка в Чехия и какви такси се дължат при преводи.

    Интересува ме също така, при кой вариант таксите ще са най-ниски - дали ако преведа сумата от българска или от еврова сметка. Също и дали мога да направя превода в евро, той да бъде получен в банката на получателя като евров и поради това, че сметката е в чешки крони, сумата да бъде автоматично превалутирана в банката на получателя в крони?

    Можете да ми пишете на e-mail адреса посочен в задължителното поле на коментара.

    Благодаря предварително!

Коментирай