AskFibank

Fibank 3006

Вярваме, че двустранната комуникация с нашите клиенти е най-важна, тъй като тя най-добре илюстрира дали постигаме своите цели. Една от тях е Вие да оставате удовлетворени от продуктите и услугите, които ползвате, от обслужване и от предоставената възможност открито да получавате допълнителна информация. Екипът на Fibank ползва редица канали, чрез които се допитваме до мнението Ви, изслушваме Ви, отговаряме на въпросите Ви, получаваме изключително важна конструктивна критика.

На тази страница можете да задавате своите въпроси, а ние се стараем да отговаряме бързо и точно.

Коментари

  1. Здравейте,

    С дебитните карти Maestro PayPass не може да се гледа наличност в ePay.bg. Ваш служител по телефона каза, че това е проблем на ePay.bg, докато от ePay.bg казаха, че просто Maestro PayPass картата от Fibank няма пусната такава услуга - "проверка на наличност в ePay.bg".

    Какво можем да направим?

    Моля, не ми препоръчвайте да следя наличност във вашето банкиране.

    1. Здравейте. Тази функционалност не е достъпна в epay.bg.

  2. А въпросът (на кратко), на който дори и да има отговор някъде в блога измежду 800-те коментара беше: Защо клиент, закупил от фирмата, в която работя, недвижим имот не може да преведе от собствената си сметка в ПИБ дължимата към нас сума, преди подписване на Нот. акт? От банката изискваха нот.акт и други документи, за да придвижат превода.
    И как ние да подпишем нот.акт, че продаваме недвижимия имот пред нотариус при положение, че не сме получили сумата?
    Знаете ли, че за вписването му се изискват още 1-2 работни дни?!?
    За да се изповяда сделката, продавача трябва да е получил цялата сума от купувача....което в ПИБ няма как да стане. Или по точно има, клиентът изтегли парите си в брой на касата, плати такса, след което ги преведе по сметка в друга банка, за което пак плати такса и беше принуден да разнася всичките си пари 2 часа от банка в банка.
    Още тогава се опитах да намеря отговор на въпроса си, но служителите в офиса не можаха да ми обяснят, нито тези, които отговарят на телефона в "Контакт Центъра". Сигурно има някаква причина, но е доста неприятно когато не могат да ти я обяснат.
    Ще бъда благодарна ако ми отговорите.

  3. Тодор Колев: елементарното усилие съм го направила....и то не само в блога, но и 2 пъти се опитвах и по телефона да намеря отговор на въпроса си. Моля, задръжте празните си коментари за себе си. Благодаря!

  4. AskFibank: Първо бих искал да Ви кажа че пренасочването на карти издадени през интернет не е дефинирано в таксите и комисионните, в PDF-a просто пише 10лв. и няма пояснение че е безплатно за заявени по интернет сметки.

    Тъй като очевидно мнението което исках да публикувам в събота няма да се появи, явно поради факта, че излезе прекалено дълго искам да Ви съобщя, че имам огромни проблеми с приемането на Paypass при търговци където и да е в София и Варна. С тревога Ви съобщавам че на всеки 10 опита да платя с Paypass 7-8 от тях са неуспешни защото търговци с такива терминали просто не са компетентни как се работи с тях и си нямат никаква представа за новата технология. Засега имам наблюдения от няколко обекта на четирима търговци с национално търговско покритие. Мисля че никой от Първа инвестиционна банка не би толерирал факта че некомпетентни касиерки грабят картата Mastercard YES от ръцете или питат какво се натиска на терминала за да станат нещата безконтактно. Не искам публично да петня имената на търговците, моля ако желаете да продължим темата пишете ми на мейл адреса който е към мнението. Благодаря Ви.

  5. @Даниела:
    Елементарното усилие по преглеждане на архива на блога ще Ви даде ясно опровержение на неуместното твърдение.

  6. разочарован клиент: Аз имах същия проблем и от картовия отдел ми казаха, че когато на служителя в клона се съобщи че сметката е открита през интернет, няма такса за прелокация.

  7. Явно някои неудобни коментари не ги публикувате....това не е в съответствие с широко пропагандираната ви кампания!

    1. Здравейте. Публикуваме всички коментари, които са в съответствие с правилата за публикуване в блога. Моля, дайте ни повече информация за какво точно става въпрос.

  8. Здравейте, бих искала да изкажа разочарованието си. Срокът на валидност на дебитната ми карта изтича през този месец. Когато отидох във Ваш клон, за да получа новата си карта, с учудване научих, че картата ми се намира в София /аз съм от Русе/. За да си я получа, трябва да платя такса от 10 лв. за изпращането й до Русе и отделно 5 лв. за преиздаване. И всичко това идва от "глупостта" ми да си спестя време и да си подам молба за издаване на карта през вашия сайт. Сега служителите ми обясниха, че поради тази причина сметката ми е открита в София и съответно дебитната ми карта е там. Но това нямаше значение, когато Ви станах клиент, защото тогава си получих картата в Русе без да заплащам такава такса за препращане, а и без да ми бъдат обяснени тези неща. Защо наказвате клиентите си, които са решили да се възползват от улесненията, които сами предлагате? Така удоволствието да ми бъде преиздадена дебитна карта, заявена през сайта Ви, ми струва 15 лв., вместо само 5лв., ако бях отишла в клон на банката. Ето такива неща развалят добрите впечатления, които имах досега от Вашата банка.

Коментирай